Στηρίξτε το έργο μας!

Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Διαγωνίσματα προσομοίωσης 2017 από Φροντιστήρια και ΟΕΦΕ


Εγκαινιάζουμε και φέτος την ανάρτηση που αγαπήσατε! Τα διαγωνίσματα προσομοίωσης των Φροντιστηρίων 2017. Τα επαναληπτικά διαγωνίσματα 2016-17 που όλοι οι υποψήφιοι τα αναζητούν θα τα βρουν στις σελίδες του lisari.

Μια ανάρτηση που θα παρουσιάσει τις προτάσεις των επώνυμων Φροντιστηρίων που θα στείλουν στο lisari.blogspot@gmail.com. 

Τελευταία ανανέωση: 06/06/2017

5) Φροντιστήρια Μόρφωση - Πετρούπολη

Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις

4) Φροντιστήριο Group - Ίλιον
Γ Λυκείου Προσανατολισμού: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού 2: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
Γ Λυκείου Προσανατολισμού 3: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις

3) Φροντιστηριακός όμιλος "Πουκαμισάς"



Άλγεβρα Α΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις Απαντήσεις
Άλγεβρα Β΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις Απαντήσεις
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις Απαντήσεις
Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ Λυκείου: Εκφωνήσεις  Απαντήσεις
Μαθηματικά Γ ΕΠΑ.Λ: Εκφωνήσεις Απαντήσεις 

2) Φροντιστήριο "Ευθύνη" - Ρέθυμνο 

Μαθηματικά Γ Λυκείου Κατεύθυνσης: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις 
Μαθηματικά Γ Λυκείου Γενικής Παιδείας: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις 


1) ΟΕΦΕ 2017 (β΄ φάση)

Άλγεβρα Α΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
Άλγεβρα Β΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις
Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ Λυκείου: Εκφωνήσεις  - Απαντήσεις
Μαθηματικά Γ ΕΠΑ.Λ: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις 

Σημείωση: Όλα τα διαγωνίσματα προσομοίωσης της ΟΕΦΕ έχουν αναρτηθεί εδώ.

21 σχόλια:

  1. οι απαντησεις απο το φροντηστηριο μορφωση ποτε θα βγουνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ερχόμενη Δευτέρα θα ανέβουν και οι λύσεις-υποδείξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ελπιζω να βγουν και του group-ilion.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μαθητής ή καθηγητής; Ποια άσκηση σε δυσκολεύει;

      Διαγραφή
    2. Μόλις ανάρτησα τις απαντήσεις από το 2ο διαγώνισμα προσομοίωσης του Gpoup.

      Διαγραφή
    3. Μαθητής.το 3 θα έχει βγει μέχρι τη δευτέρα?

      Διαγραφή
    4. Δεν γνωρίζω. Έχω ενημερώσει τους υπεύθυνους ότι υπάρχει ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα, στις λύσεις του 2ου διαγωνίσματος του Group λείπει απο το Β4 το δεύτερο ολοκλήρωμα μήπως μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνει. ευχαριστώ εκ των προτέρων. καθηγήτρια

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα, στο πρωτο διαγώνισμα προσομοιωσης(08/05) του φροντιστηρίου group μήπως το Α4) 1) είναι σωστο? διότι ετσι αναγράφεται στο σχολικο βιβλίο. Ακόμα στο δευτερο θέμα του ιδιου διαγωνίσματος το 0 είναι κρίσιμο σημειο? στα κρισιμα σημεια η f πρέπει να είναι συνεχής η δεν είναι απαραιτητο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ολικό μέγιστο είναι μεγαλύτερο ή ΙΣΟ από όλα τα τοπικά μέγιστα. Άρα έτσι όπως γράφεται είναι λάθος.

      Όσο για το κρίσιμο σημείο η αναφορά σου είναι πολύ σωστή σε ένα λεπτό σημείο. Το παλιό σχολικό βιβλίο αναφερόταν για συνεχείς συναρτήσεις που μπλε μπλε ... Το βιβλίο αυτό ΔΕΝ κάνει αναφορά για τη συνέχεια. Άρα αν μια συνάρτηση ΔΕΝ είναι συνεχής σε ένα σημείο χ0 τότε δεν είναι παραγωγίσιμη άρα είναι κρίσιμο σημείο (που κατά την γνώμη μου είναι χαζό να εξετάζουμε κρίσιμα σε μη συνεχής σημεία)

      Γιάννα είσαι καθηγήτρια ή μαθήτρια;

      Διαγραφή
    2. Έχετε δικιο, δεν το προσεξα. Όσο για το συγκεκριμενο ερώτημα , σε αντίστοιχη ερώτηση μαθητή υποστήριξα ότι δεν είναι κρίσιμο σημείο το μηδέν διότι η f δεν είναι συνεχής, όμως βάσει σχολικού κάτι τέτοιο δεν αποκλείεται.Εν τω μεταξύ,δεν αναγράφεται απάντηση στις λύσεις του διαγωνίσματος στο συγκεκριμένο ερώτημα. Επομένως, σε αντίστοιχο ερώτημα πανελλαδικών τι θα απαντούσαμε? Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση σας και πολλά συγχαρητήρια για το site, την ομάδα σας και τα βοηθήματά σας.

      Διαγραφή
    3. Γιάννα είσαι καθηγήτρια ή μαθήτρια; Μας αρέσει να γνωρίζουμε τα άτομα που επικοινωνούμε, έτσι δεν γίνεται μια απρόσωπη συζήτηση. Όσο για το κρίσιμο σημείο σου έχω απαντήσει. Απλά ας γνωρίζω σε ποιον απευθύνομαι για να μιλήσω κατάλληλα...

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα και από μένα.
      Στο Α4 του πρώτου διαγωνίσματος του Group λέει ότι "το ολικό μέγιστο είναι ΤΟ μεγαλύτερο από τα τοπικά μέγιστα".
      Πιστεύω ότι έτσι όπως το λέει είναι σωστό.

      Επίσης στο Θέμα Γ2β του 2ου διαγωνίσματος η ανίσωση ισχύει (ως προφανής) και για 0 < x < 1/e

      Ευχαριστώ πολύ γα την πολύτιμη βοήθεια.

      Διαγραφή
    5. Στο 2ο διαγωνισμα του group ιλιον γιατι δεν υπάρχει η λυση του δευτερου ολοκληρωματος;

      Διαγραφή
    6. Να σαι καλά Τάσο. Τάσο έτσι όπως το γράφεις είναι σωστό!! Απλά ΑΝ υπάρχει το ολικό μέγιστο!!

      Το σωστό είναι το εξής: "ΑΝ μια συνάρτηση παρουσιάζει μέγιστο, τότε αυτό θα είναι ΤΟ μεγαλύτερο από τα τοπικά μέγιστα"

      Διαγραφή
    7. Τώρα που το διαβάζω ακριβώς πώς αναφέρεται στο διαγώνισμα έχετε δίκιο, είναι ΣΩΣΤΟ! Άρα πρέπει να έχει γίνει τυπογραφικό λάθος.

      Εγώ άλλο πράγμα νόμιζα ότι έγραφε. Λάθος μου.

      Διαγραφή
  5. Τελικά ο δημιουργός του διαγωνίσματος (Νίκος Σούρμπης) από το Group αναφέρει:

    Για το Σ - Λ: "το ολικό μέγιστο είναι και αυτό τοπικό , φυσικά δεν είναι μεγαλύτερο από τον εαυτό του …"

    Και για το ολοκλήρωμα:

    Πολ/με και διαιρούμε με το ημ1. Τον αριθμητή το γράφουμε ως εξής:

    ημ[(x+1) -x] = ημ(x+1)συνx - ημxσυν(x+1)

    και σπάμε τα κλάσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχολικό βιβλίο σελ 142. ( σελ 260 στο περυσινό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο συμφωνώ μαζί σου. Εδώ παίζει μεγάλο ρόλο η σύνταξη, αν γράψουμε ότι:

      "Το ολικό μέγιστο είναι μεγαλύτερο από όλα τα τοπικά μέγιστα" τότε είναι λάθος, αφού μπορεί να είναι και ίσο.

      Αν πούμε:

      "ΑΝ μια συνάρτηση παρουσιάζει μέγιστο, τότε αυτό θα είναι ΤΟ μεγαλύτερο από τα τοπικά μέγιστα"

      είναι σωστό αφού λέει ότι μεταξύ των τοπικών μέγιστων αυτό είναι το μεγαλύτερο σε σχέση με τα άλλα....

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος