Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας της lisari team

Οριστικό! 

Το 4ο επιστημονικό πεδίο είναι παρελθόν όπως και το μάθημα "Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής" για τη Γ΄ Λυκείου σε Πανελλαδικό επίπεδο εξετάσεων. Πλέον θα μπορεί κάποιος να γίνει Δάσκαλος χωρίς να δώσει Μαθηματικά Γ.Π. ή Ιστορία Γ.Π. 

Με αυτό τον τρόπο δωρίζονται τα Παιδαγωγικά Τμήματα στην Ανθρωπιστικών Σπουδών ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη συμμετοχή υποψηφίων και να μειωθεί ο αριθμός των αποτυχόντων. 

(edit) Το μόνο κόμμα (αν δεν κάνω λάθος) 
που καταψήφισε το άρθρο 74 είναι η Δημοκρατική Συμπαράταξη.

Για την ψηφοφορία των κομμάτων στο άρθρο 74 του νόμου πλέον για την Παιδεία όπως μας ενημέρωσε ο αγαπητός Ομότιμος Καθηγητής του Μαθηματικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών Στυλιανός Νεγροπόντης είναι ως εξής:

ΝΑΙ: α) Σύριζα, β) Ανελ, γ) Ένωση Κέντρου

ΟΧΙ: α) Δημοκρατική Συμπαράταξη

ΠΑΡΩΝ: α) Ν.Δ. β) Ποτάμι, γ) Κ.Κ.Ε. δ) Χρυσή Αυγή

το θέμα ΔΕΝ είναι κομματικό αλλά πολιτικό. 

Ψηφίστηκε στις 2 Αυγούστου 2017, κατά πλειοψηφία, στην Ολομέλεια της Βουλής το πολυνομοσχέδιο "σκούπα". Το πολυνομοσχέδιο αποτελείται από 115 άρθρα , τα οποία είναι αποτυπωμένα σε 135 σελίδες.


________________________________________________________________________

Διαβάστε το κείμενο διαμαρτυρίας που εξέδωσε η lisari team για μερικά παράδοξα που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια στο τρόπο εισαγωγής των μαθητών στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς να εξετάζεται παράλληλα το μάθημα των μαθηματικών...

Τελευταίο κρούσμα; 
Η εισαγωγή στα Παιδαγωγικά τμήματα χωρίς να εξετάζονται οι υποψήφιοι στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής. 

Ψηφίζουμε, αν θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε για τις επιλογές τους και τον συχνό τρόπο που επεξεργάζονται οι διατάξεις με αποτέλεσμα να μην μπορούν να το παρακολουθήσουν όλοι οι μαθητές και να δημιουργούνται αδικίες από χρόνο σε χρόνο.

Δείτε την διαμαρτυρία και υπογράψτε την (απαιτείται: ονοματεπώνυμο και email).


"Απαιτούμε να μην ψηφιστεί το άρθρο 74 του πολυνομοσχεδίου που κατατέθηκε στις 02/07/2017 στη Βουλή των Ελλήνων"


- Όνοματεπώνυμο

- email (δεκτά όλα: gmail, hotmail,yahoo κτλ.)

- Κλικ στο κουτί "Συμφωνώ"  και "δεν είμαι ρομπότ" και ψηφίσατε! 

Λαμβάνετε επιβεβαιωτικό email από την Google Forms 
 ότι ψηφίσατε.
Δεν χρειάζεστε να είστε μέλη του blog για να συμμετέχετε, ούτε καν φίλοι μας. Αρκεί να είστε μαθηματικοί, εκπαιδευτικοί, γονείς, άνθρωποι που έχετε επαφή με την εκπαίδευση και αυτά που βλέπετε σας ενοχλούν, σας αγγίζουν. Μια υπογραφή δηλώνει δείγμα απόγνωσης, αγανάκτησης... δεν γνωρίζουμε αν θα αλλάξει κάτι, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδρούμε όταν κάτι δεν ταιριάζει με την κοινή λογική. Η εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει να είναι σύσσωμη σε θέματα παιδείας.   

Όλοι μας οφείλουμε πολλά ευχαριστώ στην Κατερίνα Ατματζίδου που δημιούργησε την φόρμα της ψηφοφορίας.

Σχόλια

  1. Πολύ σωστό, υπέγραψα.

    Μια που μιλάμε για διαμαρτυρία, κάτι άσχετο, είναι για την βαθμολογία των Πανελληνίων.

    Εσείς μάλλον το ξέρετε, αλλά εγώ το έμαθα φέτος, ότι ένας υποψήφιος μπορεί να μάθει και τη βαθμολογία του ανά ερώτημα. Μπορεί να ρωτήσει στο σχολείο και να του πουν αμέσως αναλυτικά. Το έκανε εδώ (Χανιά) ένας υποψήφιος και βρήκε ότι στα Μαθηματικά Προσ. ο ένας βαθμολογητής έβαλε στο Γ4 7/7 και ο άλλος 1/7. Επίσης, στο ίδιο σχολείο, σε ένα άλλο παιδί εμφανίστηκε βαθμολογία 7/7 και 0/7, και έμαθα ότι υπάρχουν και άλλα παιδιά με το ίδιο ζήτημα: απόλυτο άριστα και απόλυτο μηδέν (δεν ξέρω σε ποιά ερωτήματα ακριβώς, έχω ρωτήσει) και έχει ξανασυμβεί (πέρισυ τουλάχιστον 1 φορά, στο ίδιο σχολείο). Τα παιδιά που λέω περνάνε άνετα εκεί που θέλουν, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Αυτό το φαινόμενο είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

    Αντιμετώπισε κανείς σας παρόμοιο φαινόμενο; Εδώ προς το παρόν υποθέτουμε ότι είναι μεμονωμένο το πρόβλημα και ψάχνουμε να βρούμε το βαθμολογικό κέντρο. Ελπίζω να είναι μεμονωμένο φαινόμενο, αλλά ψάχνω μήπως συνέβη και σε άλλα παιδιά στην Ελλάδα. Είναι πιθανόν να έχει συμβεί και να μην έχει γίνει αντιληπτό επειδή δεν χρειάστηκε αναβαθμολόγηση.
    Δεν πρόκειται για αυστηρή και χαλαρή βαθμολόγηση, ούτε έχουμε δικαίωμα να το περάσουμε λέγοντας «μεμονωμένη περίπτωση, τι ψάχνεις τώρα, αυτά συμβαίνουν, είναι αδυναμίες του συστήματος βαθμολόγησης και δεν γίνεται τίποτα».
    Είναι απολύτως απαράδεκτο και άτοπο ο ένας ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ να βάζει 7/7 και ο άλλος 0/7 ή 1/7 σε ένα απλό ερώτημα Μαθηματικών που δεν είχε καμμία ασάφεια ή λάθος στην εκφώνηση. Ο ένας θεωρεί την απάντηση απολύτως σωστή και ο άλλος απολύτως λανθασμένη. Οι βαθμολογητές οφείλουν να εξηγήσουν, ως μαθηματικοί, πώς βαθμολόγησαν, ή όχι; Δεν πρέπει να διαμαρτυρηθούμε για αυτό, έστω κι αν πρόκειται για ένα μόνο παιδί; Δεν πρέπει να απαιτήσουμε (όπως άριστα κάνουμε και διαμαρτυρόμαστε για την εισαγωγή στα Παιδαγωγικά κλπ χωρίς εξέταση στα Μαθ. Γεν.) αναλυτικότερο έλεγχο των βαθμολογιών, να μπαίνει π.χ. 3ος βαθμολογητής σε όποιο ερώτημα η σχετική απόκλιση βαθμολογιών είναι άνω του 30% (και ας μπαίνει μόνο σε αυτά); Έχω άδικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή παρατήρηση φίλε μου!

      Γνωρίζω γραπτό που πήρε στο Δ θέμα 13 για τον Α΄ βαθμολογητή και 0 στον Β΄ βαθμολογητή. Λόγω διαφορετικών μονάδων στα προηγούμενα ερωτήματα τελικά η διαφορά τους ήταν 12 και ΔΕΝ πήγε σε Γ αναβαθμολογητή.

      Για μένα είναι βέβαιο ότι το Δ θέμα του μαθητή λογικά δεν θα το είδε ο Β βαθμολογητής. Άρα η πρότασή σου είναι πολύ εύστοχη για τον Γ΄ αναβαθμολογητή και θα την υιοθετήσω! Αλλά αυτό σημαίνει περισσότερα χρήματα οπότε δεν το προβλέπω να γίνεται...

      Διαγραφή
    2. Δεν είδε ολόκληρο ΘΕΜΑ !!

      Και τι θα πουν σ' αυτό το παιδί και στην οικογένειά του οι δάσκαλοί του; «Δυστυχώς είσαι άτυχος/η. Ο διορθωτής δεν είδε ολόκληρο θέμα διότι αν και προφανώς είναι υποχρέωσή του, ηθική και επαγγελματική, να μην αφήσει ούτε μια τελεία του γραπτού χωρίς να την ελέγξει, π.χ. μάλλον «κόλλησαν» οι σελίδες, ή ήταν κουρασμένος λόγω φόρτου εργασίας ή είχε ιδιαίτερα σημαντικό προσωπικό πρόβλημα ή ξέχασε τα γυαλιά του/της ή μίλαγε στο τηλέφωνο. Τρέχα γύρευε. Τι να κάνουμε, αυτά συμβαίνουν, δεν γίνεται τίποτα, ακόμα κι αν σου στοιχίσει την είσοδό σου σε μια σχολή ή στο Πανεπιστήμιο. Δέξου το ότι είσαι παράπλευρη απώλεια»;

      Προφανώς φαντάζεστε την απάντησή του, την απολύτως δίκαιη οργή, και τα «γαλλικά» (τουλάχιστον) με τα οποία θα στολίσουν δικαίους και αδίκους, το παιδί και η οικογένειά του.

      Όμως το 7/7 και το 1/7 στο Γ4 (και σε άλλο ερώτημα σε άλλη περίπτωση υποψηφίου) πώς το εξηγείτε;

      Το συγκεκριμένο παιδί (για το Γ4) έχει γράψει όλο το ερώτημα ΜΕΤΑ και ΠΡΙΝ από άλλα ερωτήματα τα οποία βαθμολογήθηκαν και από τους δυο βαθμολογητές.

      Άρα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μην το είδε ο διορθωτής.

      Εδώ είναι ξεκάθαρο. Ο ένας διορθωτής θεωρεί την απάντηση απολύτως σωστή και ο άλλος απολύτως λανθασμένη. ΓΙΑΤΙ;

      Και υπάρχουν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις φέτος. Χθες έμαθα ότι και πέρυσι (πάλι στα Μαθηματικά Ο.Π.), υποψήφιος (σε άλλο σχολείο των Χανίων) βαθμολογήθηκε με 7/7 και 1/7 στη ΘΕΩΡΙΑ (στο Α1). Πώς εξηγούνται αυτά;

      Όσον αφορά στην παρατήρησή σας «αυτό σημαίνει περισσότερα χρήματα οπότε δεν το προβλέπω να γίνεται», προφανώς έχετε δίκιο. Δεν πρόκειται ούτε για μίζες ούτε για αύξηση της βο(υ)λευτικής αποζημίωσης...

      Λάθη συμβαίνουν και πάντα θα συμβαίνουν, για οποιονδήποτε λόγο. Το θέμα είναι να μην το αφήνουμε έτσι το θέμα, να τα επισημαίνουμε και να επιμένουμε να βρεθούν τρόποι ώστε να διορθωθούν και να μην επαναληφθούν, ειδικά όταν πρόκειται για ένα τόσο ευαίσθητο και κρίσιμο ζήτημα όπως είναι η διόρθωση γραπτών Πανελληνίων εξετάσεων.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Νίκο μου στη φόρμα πρέπει να τα συμπληρώσεις τα στοιχεία σου. Αν έχεις πρόβλημα μου το αναφέρεις και το κάνω εγώ.

      Διαγραφή
  3. Διευκρίνιση:

    όταν λέω στο τέλος «ας μπαίνει μόνο σε αυτά» ο 3ος βαθμολογητής, εννοώ προφανώς ότι ας μπαίνει 3ος βαθμολογητής μόνο σε αυτά τα ερωτήματα, εφόσον βέβαια δεν απαιτείται συνολική αναβαθμολόγηση.

    Το προτεινόμενο κατώφλι σχετικής διαφοράς ή απόκλισης 30% είναι απλώς μια πρώτη πρόταση (πιθανόν λανθασμένη), αλλά το λέω σκεπτόμενος ότι αν σε ένα ερώτημα 6 ή 7 ή 8 μορίων υπάρχει διαφορά βαθμολογίας άνω των 3 μορίων, τότε μάλλον χρειάζεται αναβαθμολόγηση. Αντίστοιχα σε ένα ερώτημα 4 ή 5 μορίων, αν η διαφορά είναι άνω των 2 μορίων. Αν το ερώτημα παίρνει 3 μόρια, ας γίνει 60% το κατώφλι. Ξαναλέω ότι αυτά είναι απλώς μια πρώτη σκέψη.

    Ευχαριστώ για την προσοχή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω 13790 μορια ,περσινη βαση στο μαθηματικο πατρας 13880 εχω ελπιδες?ευχαριστω για τον χρονο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνο μου δεν δίνουμε εκτιμήσεις. Για μένα βάλε τις σχολές όπως επιθυμείς και από κει και πέρα θα κάνουμε ταμείο στα τέλη Αυγούστου...

      Σε παρακαλώ μην γράφεις σε κάθε ανάρτηση το ίδιο ερώτημα, εμφανίζεται ως spam. Αντιλαμβάνομαι όμως την αγωνία σου οπότε σε κατανοώ ... όμως φαντάζεσαι να κάνουν το ίδιο όλοι οι υποψήφιοι;

      Διαγραφή
  5. Νομίζω ότι μπαίνεις στο Μαθηματικό Πάτρας. Κατά τη γνώμη μου, η βάση του Μαθηματικού Πάτρας δεν θα είναι πάνω από 13.700 (πιστεύω ότι πέσει περισσότερο από 200 μόρια). Αλλά αυτό είναι μόνο η γνώμη μου και τίποτα περισσότερο. Αν θέλεις, δήλωσε και το Μαθηματικό Ηρακλείου. Πέρυσι η βάση ήταν 13.388.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή. Οι δικές σας εκτιμήσεις είναι δεκτές!!

      Διαγραφή
  6. ναι με συγχωρειτε δεν θα επαναληφθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πολύ απλή και εφαρμόζεται στο βαθμολογικό κέντρο του Ιλίου (Αθήνα): οι συντονιστές κοιτούν την βαθμολογία των βαθμολογητών. Οταν παρατηρηθεί μεγάλη απόκλιση στο ΙΔΙΟ θέμα μεταξύ των δύο, ψάχνουν την αιτία. Οταν βρουν ποιός φταίει τον καλούν ΦΙΛΙΚΑ να επανεξετάσει τη βαθμολόγηση. Ετσι, στις περισσότερες περιπτώσεις, διορθώνεται η αβλεψία. (κανένα οικονομικό κόστος!)
    Και μια παρατήρηση: υπάρχουν γραπτά απαράδεκτα στην εμφάνιση. Πολύ κακός γραφικός χαρακτήρας, μουτζούρες, διαγραφές, παραπομπές σε σημεία που το κουρασμένο μάτι του βαθμολογητή μπορεί να μη δει κάτι σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

71 νέα θέματα (προβλήματα) προστέθηκαν στην Τράπεζα Θεμάτων Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου.  Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β.  Δείτε τα 71 θέματα  πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός:  1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί;  2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους.  3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...