Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγώνισμα + λύσεις από συνέχεια μέχρι εξίσωση εφαπτομένης

Δείτε ένα διαγώνισμα από τον μετρ του είδους Θεόδωρο Παγώνη (lisari team) για τους μαθητές της Γ Λυκείου.

Ύλη: Από συνέχεια μέχρι την εξίσωση εφαπτομένης.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. (ανανεωμένο 18/12/2017).

Δείτε εδώ τις λύσεις! 

Για να παρακολουθείτε συγκεντρωτικά τα αρχεία Λυκείου 
για το σχολικό έτος 2017 - 18 πατήστε εδώ.


Σχόλια

  1. Εξαιρετική δουλειά όπως πάντα.Μπράβο φίλε Θοδωρή και μπράβο και σε εσένα Μάκη για την φοβερή δουλειά που κάνετε.Συνεχίστε έτσι.Καλές γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Λάζαρε το σχόλιο είναι του Θοδωρή Παγώνη που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα να γράψει στα σχόλια της ανάρτησης)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Εννοείται Πάνο ότι κ>0 (από Α λυκείου). Δεν χρειάζεται να αναφερθεί είναι πλεονασμός.
      (Πάνο το σχόλιο είναι του Θοδωρή Παγώνη που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα να γράψει στα σχόλια της ανάρτησης)

      Διαγραφή
    2. Δες Πάνο και την εικόνα από το σχολικό βιβλίο της Α΄ Λυκείου https://drive.google.com/file/d/1xovTKN6PPYIpgFSQUtT2_lzC8QuyhBTo/view?usp=sharing

      Διαγραφή
    3. Να προσθέσω και ότι στον παραπάνω ορισμό θα πρέπει το α να είναι αυστηρά μικρότερο του β, αλλιώς έρχεται σε αντίθεση με την ύλη της Γ' Λυκείου

      Διαγραφή
  3. Ωραίο διαγώνισμα με αρκετή "δουλίτσα" και αλγεβρική. Δύο απορίες:Στο Γ θέμα δεν πρέπει να δίνεται ότι η f είναι συνεχής, για να δείξω ότι διατηρεί πρόσημο;
    Στο Β2 iv φαντάζομαι ότι είναι τυπογραφικό λάθος το ένα από τα δύο κ/3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26