Η Μαθηματική Εβδομάδα ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ώρες και μας άφησε τουλάχιστον όμορφες εισηγήσεις που θα σας παρουσιάσουμε κάποιες από αυτές.
Αναζητείτε κάτι παραπάνω από την Μαθηματική Εβδομάδα;
1) Εισηγητής: Μάκης Χατζόπουλος
Θέμα: Γιατί; Why? Warum?
2) Εισηγητής: Θωμάς Ποδηματάς
Θέμα: Και όμως είναι σταθερό!
3) Εισηγητές: Νίκος Μανάρας - Δημήτρης Μπαρούτης - Γιώργος Χριστοδουλίδης
Θέμα: Στατιστική Έρευνα Γραπτών Μαθηματικών Προσανατολισμού Θετικών και Οικονομικών Σπουδών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
4) Εισηγητής: Πρόδρομος Ελευθερίου
Θέμα: Τι θα ήθελα να γνώριζα για τους ρητούς και άρρητους αν ήμουν μαθητής Α΄ Λυκείου
5) Εισηγητής: Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος (Σύμβουλος Μαθηματικών Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Νεάπολης)
Θέμα: Πανελλαδικές Εξετάσεις Μαθηματικών 2016-2017 Στατιστική Επεξεργασία της Βαθμολογίας των Γραπτών Δοκιμίων των Μαθηματικών, του 52ου Βαθμολογικού Κέντρου.
6) Εισηγητής: Ελευθεριάδης Μ. – Λόλας Κ - Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος
Θέμα: Αντιπαράδειγμα, Αντιθετοαντιστροφήκαι γράφημα στη διδασκαλία της ανάλυσης Γ΄λυκείου
7) Εισηγητής: Ελευθεριάδης Μ. – Λόλας Κ - Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος
Θέμα: Διερεύνηση θεμάτων - συμπληρωματικές προτάσεις μαθηματικών προσανατολισμού γ΄ λυκείου
Αναζητείτε κάτι παραπάνω από την Μαθηματική Εβδομάδα;
1) Εισηγητής: Μάκης Χατζόπουλος
Θέμα: Γιατί; Why? Warum?
2) Εισηγητής: Θωμάς Ποδηματάς
Θέμα: Και όμως είναι σταθερό!
3) Εισηγητές: Νίκος Μανάρας - Δημήτρης Μπαρούτης - Γιώργος Χριστοδουλίδης
Θέμα: Στατιστική Έρευνα Γραπτών Μαθηματικών Προσανατολισμού Θετικών και Οικονομικών Σπουδών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
4) Εισηγητής: Πρόδρομος Ελευθερίου
Θέμα: Τι θα ήθελα να γνώριζα για τους ρητούς και άρρητους αν ήμουν μαθητής Α΄ Λυκείου
5) Εισηγητής: Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος (Σύμβουλος Μαθηματικών Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Νεάπολης)
Θέμα: Πανελλαδικές Εξετάσεις Μαθηματικών 2016-2017 Στατιστική Επεξεργασία της Βαθμολογίας των Γραπτών Δοκιμίων των Μαθηματικών, του 52ου Βαθμολογικού Κέντρου.
6) Εισηγητής: Ελευθεριάδης Μ. – Λόλας Κ - Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος
Θέμα: Αντιπαράδειγμα, Αντιθετοαντιστροφήκαι γράφημα στη διδασκαλία της ανάλυσης Γ΄λυκείου
7) Εισηγητής: Ελευθεριάδης Μ. – Λόλας Κ - Ευαγγελόπουλος Αναστάσιος
Θέμα: Διερεύνηση θεμάτων - συμπληρωματικές προτάσεις μαθηματικών προσανατολισμού γ΄ λυκείου
Μακη τα είπες τέλεια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν ξέρω αν σε άκουσε κανένας συνάδελφος στο ΙΕΠ
Με τα νέα προγράμματα σπουδών και με την αφαίρεση της ύλης τα παιδιά έχουν αποβλακωθεί.
Αλλά φταίμε και εμείς.
Αντί να ζητάμε αύξηση των ωρών των μαθηματικών ώστε να προλαβαίνουμε την ύλη, αντ' αυτού, ζητάμε μείωση της ύλης.
Καλά να πάθουμε
maki sigxaritiria! les polles alitheies... dystyxos i ipovathmisi tis geometrias efere mia ntouzina provlimata. me tin elpida na tin ksanadoume entos. ton eksetaseon kapoia stigmi..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια !!! Ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες ... Έδωσες με σαφήνεια αυτό που πραγματικά συμβαίνει και το μάθημα υποβαθμίζεται συνεχώς .Και πάλι συγχαρητήρια !!
ΑπάντησηΔιαγραφή