Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μία άσκηση κάθε μέρα για τους μαθητές της Γ Λυκείου

Ο Γιώργος Μιχαηλίδης μας προσφέρει επιλεγμένες ασκήσεις από τον Οδηγό Επανάληψης  Μαθηματικών Γ΄ Λυκείου όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία (edit).


Θα δίνονται αρχικά οι εκφωνήσεις σε μορφή εικόνας και στη συνέχεια η εκφώνηση και η λύση σε αρχείο pdf. Οι μαθητές (και όχι μόνο) μπορούν να στέλνουν τις απαντήσεις τους στο lisari.blogspot@gmail.com.

Μία άσκηση την ημέρα για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου για την άρτια προετοιμασία τους την περίοδο των εορτών. 

Τελευταία ανανέωση: 13/1/2019

28 / 12 / 2018: Άσκηση 1η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

29 / 12 / 2018: Άσκηση 2η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

30 / 12 / 2018: Άσκηση 3η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

31 / 12 / 2018: Άσκηση 4η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

1 / 1 / 2019: Άσκηση 5η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

2 / 1 / 2019: Άσκηση 6η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

3 / 1 / 2019: Άσκηση 7η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf) και μια λύση από τον Αθανάσιο Μπεληγιάννη

4 / 1 / 2019: Άσκηση 8η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

5 / 1 / 2019: Άσκηση 9η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

6 / 1 / 2019: Άσκηση 10η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf) και μια λύση από τον Αθανάσιο Μπεληγιάννη

7 / 1 / 2019: Άσκηση 11η - Εκφώνηση (εικόνα) - Απάντηση (αρχείο pdf)

Σχόλια

  1. Ευχαριστούμε πολύ!χρησιμο για όσους δεν έχουν το βιβλίο να πάρουν μια ιδέα για το περιεχόμενο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Όμορφη πρωτοβουλία. Μία πρόταση για το Β2 (πέρα από τον κλασσικό με παράγωγο), που χρησιμοποιεί μόνο ύλη Α', Β' Λυκείου:

    Το κάθετο τμήμα είναι μικρότερο από κάθε πλάγιο, αρα η ελάχιστη απόσταση προκύπτει όταν ΟΜ κάθετο στην ευθεία. Τότε το ΟΜ θα είναι ύψος βάσης του ισοσκελούς τριγώνου, άρα και διάμεσος, δηλαδή το Μ θα είναι μέσο του τμήματος με άκρα (-1,0) και (0,1). Άρα από τετμημένη μέσου τμήματος, έχουμε χ=-1/2

    Καλή πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα στέλνουμε κάπου τις λύσεις μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, είμαι μαθητής Γ Λυκείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα και καλα,ωραιο ερωτημα το Β4 για να συνδεει ορια και απλες εννοιες γεωμετριας. Ευχομαι σε ολους καλη χρονια. (χωρις να υποτιμουν αλλο τα μαθηματικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή και δημιουργική χρονια σε όλους.Σας ευχαριστούμε για όσα μας προσφέρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονια σε όλους! Θα ήθελα να ρωτησω, επειδή το συγκεκριμένο βιβλίο το ειχα αγοράσει όταν βγήκε, έχει επανεκδοθει με αλλαγή στο περιεχόμενό του; Γιατί στο συγκεκριμένο που έχω εγω (έκδοση Ιανουαρίου 2017) εχει διαφορετικές ασκήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλιππε σημαντικό αυτό που γράφεις. Θα ενημερωθώ και θα σου πω υπεύθυνα.

      Διαγραφή
    2. Οι ασκήσεις είναι από τον οδηγό επανάληψης που εκδόθηκε το 2018 και όχι από το βιβλίο που εμφανίζεται στην εικόνα.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε Γιώργο για την ενημέρωση. Δικό μου λάθος! Αποκαταστήθηκε!

      Φίλιππε σωστή παρατήρηση! Διορθώθηκε η εικόνα που παραπλανούσε!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26