Για ακόμα μία χρονιά οι σχολές των Μαθηματικών τμημάτων πέφτουν στα τάρταρα! Και μία χρονιά που τουλάχιστον τα θέματα των Μαθηματικών ήταν τα πιο κατάλληλα για τους μαθητές.
Ένα λυπητερό αποτέλεσμα, αρκετές Μαθηματικές Σχολές να βρίσκονται κάτω από 10.000 μόρια. Δυστυχώς ήρθε η ισοτιμία των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ και έγιναν τελικά όλα τα τμήματα ΤΕΙ. Η ισοτιμία έγινε προς τα κάτω.
Είναι λυπητερό ο φοιτητής του Μαθηματικού τμήματος να εισάγεται με 7.500 μόρια, δηλαδή να έχει γράψει κατά μέσο όρο 7,5 στα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Άρα πιθανόν να έχει γράψει μαθηματικά κάτω από 5! Δηλαδή ένας μαθητής που δεν γνωρίζει ούτε τη θεωρία στα Μαθηματικά να έχει τη δυνατότητα να εισάγεται στο Μαθηματικό τμήμα! Και σε μια χρονιά που τα θέματα των Μαθηματικών μόνο δύσκολα δεν θεωρήθηκαν! Δεν είναι λυπητερό; Δεν είναι ανησυχητικό;
Είναι ένα θέμα που πρέπει να το δει άμεσα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και να σταματήσει αυτή την κατάσταση.
Οι βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων για το 2019 και 2018
Σημείωση: Στη λίστα μπορεί να προστεθεί και η σχολή ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ-ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) με βάση 5.148.
Αλλά ας δούμε και την άλλη όψη έτσι ώστε να έχουμε μια θετική ματιά σε ότι εξετάζουμε, μας δίνει δύναμη και θάρρος να συνεχίζουμε.
Δείτε τις υψηλότερες βαθμολογίες των μαθητών που εισήχθησαν στις αντίστοιχες σχολές, μαθητές που έχουν διάθεση και όρεξη να ακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε χωρίς να τους ενδιαφέρει πόσο ψηλά είναι η σχολή τους από πλευράς μορίων.
Ένα λυπητερό αποτέλεσμα, αρκετές Μαθηματικές Σχολές να βρίσκονται κάτω από 10.000 μόρια. Δυστυχώς ήρθε η ισοτιμία των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ και έγιναν τελικά όλα τα τμήματα ΤΕΙ. Η ισοτιμία έγινε προς τα κάτω.
Είναι λυπητερό ο φοιτητής του Μαθηματικού τμήματος να εισάγεται με 7.500 μόρια, δηλαδή να έχει γράψει κατά μέσο όρο 7,5 στα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Άρα πιθανόν να έχει γράψει μαθηματικά κάτω από 5! Δηλαδή ένας μαθητής που δεν γνωρίζει ούτε τη θεωρία στα Μαθηματικά να έχει τη δυνατότητα να εισάγεται στο Μαθηματικό τμήμα! Και σε μια χρονιά που τα θέματα των Μαθηματικών μόνο δύσκολα δεν θεωρήθηκαν! Δεν είναι λυπητερό; Δεν είναι ανησυχητικό;
Ο μαθητής που "δημιούργησε" τη βάση στο Μαθηματικό Σάμου έχει άθροισμα βαθμών
στη Μαθηματικά + Φυσική: 11,3 με άριστα 20 + 20 = 40!
Είναι ένα θέμα που πρέπει να το δει άμεσα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και να σταματήσει αυτή την κατάσταση.
- Για να δείτε όλες τις βάσεις πατήστε εδώ (από το επίσημο site του Υπουργείου Παιδείας).
- Για συγκριτικά βάσεων 2019 πατήστε εδώ (από το επίσημο site του Υπουργείου Παιδείας).
Οι βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων για το 2019 και 2018
Σημείωση: Στη λίστα μπορεί να προστεθεί και η σχολή ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ-ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) με βάση 5.148.
Αλλά ας δούμε και την άλλη όψη έτσι ώστε να έχουμε μια θετική ματιά σε ότι εξετάζουμε, μας δίνει δύναμη και θάρρος να συνεχίζουμε.
Δείτε τις υψηλότερες βαθμολογίες των μαθητών που εισήχθησαν στις αντίστοιχες σχολές, μαθητές που έχουν διάθεση και όρεξη να ακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε χωρίς να τους ενδιαφέρει πόσο ψηλά είναι η σχολή τους από πλευράς μορίων.
- Αθήνα 19.092
- ΣΕΜΦΕ 19.007
- Στατιστικής 18.238
- Θεσσαλονίκη 18.780
- Πάτρα 18.898
- Ιωάννινα 18.036
- Λαμία 14.212
- Κρήτη 17.625
- Κρήτη εφαρμοσμένων 15.824
- Καστοριά 13.858
- Σάμος 13.038
"ήρθε η ισοτιμία των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ και έγιναν τελικά όλα τα τμήματα ΤΕΙ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσε να είναι ο τίτλος εφημερίδας αύριο.
Με μια πρόταση, Μάκη, περιέγραψες όλη την κατάσταση.
Δυστυχώς η ισοτιμία έγινε προς τα κάτω...
ΔιαγραφήΆγριο αντικείμενο
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σας ρωτήσω.. Εσείς λέτε στα παιδιά σας να γίνουν μαθηματικοί?? Για να πάρουν πτυχίο και να κάνουν τι? Να φύγουν στο εξωτερικό..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που διαπιστώνω τα τελευταία χρόνια είναι ότι ελάχιστοι πτυχισύχοι Μαθηματικοί ασχολούνται με την εκπαίδευση. Οι περισσότεροι αποκτόύν μια μεταπτυχιακή εξειδίκευση και εργάζονται πάνω στον τομέα τους.
ΔιαγραφήΔΕΝ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ. ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΦΟΔΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Η ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα δεν είναι εάν τα ΑΕΙ έγιναν ΤΕΙ. Το πρόβλημα είναι ότι το Μαθηματικό είναι η έσχατη λύση για τους μαθητές. Αυτό πρέπει να προβληματίσει όλοι την μαθηματική κοινότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αριστούχοι που πρώτευσαν στις μαθηματικές σχολές είναι μια θετική πλευρά και θα ήταν ακόμα θετικότερη αν έμεναν στην Ελλάδα για να προσφέρουν στη μαθηματική εκπαίδευση. Όμως, όπως συμβαίνει συνήθως, η πορεία των περισσότερων είναι προδιαγεγραμμένη σε κάποια από τα μεγάλα και φημισμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού...
ΑπάντησηΔιαγραφή