Καθώς διαβάζουμε όλο και περισσότερο το βιβλίο Στατιστικής Β Λυκείου, κάποια σχολεία ήδη ετοιμάζονται την επόμενη εβδομάδα να υποβάλλουν και τετραμηνίαιο διαγώνισμα, παρατηρούμε ότι:
Δίνουμε τη σωστή εικόνα για να σημειωθούν τα ποσοστά πάνω στο βιβλίο:
Επίσης, όταν βρίσκουμε λάθη στα σχολικά βιβλία είναι καλό να τα προωθούμε στο email του Ι.Ε.Π
kstouraitis@iep.edu.gr από το να τα αναρτούμε σε site και φέρνουμε αναστάτωση.
- άσκηση 3 σχολικού βιβλίου /σελ. 19 δεν έχουν τυπωθεί τα ποσοστά πάνω στο σχήμα του κυκλικού διαγράμματος. Δηλαδή η άσκηση ΔΕΝ λύνεται έτσι όπως είναι δοσμένη στο σχολικό βιβλίο!
Δίνουμε τη σωστή εικόνα για να σημειωθούν τα ποσοστά πάνω στο βιβλίο:
Επίσης, όταν βρίσκουμε λάθη στα σχολικά βιβλία είναι καλό να τα προωθούμε στο email του Ι.Ε.Π
kstouraitis@iep.edu.gr από το να τα αναρτούμε σε site και φέρνουμε αναστάτωση.
Προχειρότητες και δουλειές του ποδαριού ... Αν προσθέσουμε και την καθυστέρηση στην αποστολή των οδηγιών για τη διαχείριση της ύλης της Άλγεβρας, τότε δεν αξίζει να χάσει χρόνο ο διδάσκων για τη Στατιστική, τουλάχιστον στην αρχή της χρονιάς. Την αφήνουμε για το τέλος και αν έχουμε προλάβει μέχρι τότε να καλύψουμε την υπόλοιπη ύλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήσωστός ο Μιχάλης
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάκη, εγώ θεώρησα ότι εννοούσαν να μετρήσουν τα παιδιά τις γωνίες με μοιρογνωμόνιο και να διαιρέσουν με 360 για να βρουν τα αντίστοιχα ποσοστά που συμπλήρωσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό! Το λαμβάνω ως αστείο!
ΔιαγραφήΕδώ που φτάσαμε... δεν έχεις άδικο. Και τώρα που το σκέφτομαι, θα είχε ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να δούμε πόσα από τα παιδιά της Β' Λυκείου πανελληνίως (όλων των κατευθύνσεων) θα μπορούσαν να κρατήσουν σωστά το μοιρογνωμόνιο και να μετρήσουν τις γωνίες του σχήματος. Και αυτό δεν το λέω για αστείο...
Διαγραφή