Φώτο: Δημήτρης Σπαθάρας |
Οι εισηγήσεις είναι οι εξής (με σειρά εμφάνισης):
1) Παύλος Τρύφων - Ανδρέας Πάτσης: Ακολουθώντας μη πεπατημένες οδούς στην επίλυση σχολικών ασκήσεων Μαθηματικών Λυκείου (ΙΙ).
2) Νίκος Μαυρογιάννης: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ ́ Λυκείου.
3) Θωμάς Ποδηματάς - Βασίλης Κακαβάς: Μια διδακτική προσέγγιση της έννοιας μονοτονίας των συναρτήσεων.
Εξαιρετικά όλα, σας ευχαριστούμε όλους που μοιράζεστε τη κοπιαστική δουλειά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή