Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στήλη του μαθητή επεισόδιο 16ο γενικεύοντας μια άσκηση του σχολικού βιβλίου


Μια γενίκευση της άσκησης Β4 / σελ. 75 από το σχολικό βιβλίο της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου.

Μετά από το πρώτο εγχείρημα επαναλάβαμε τη διαδικασία και στην παράγραφο 1.5: " Ρίζες πραγματικών αριθμών".

Πιο υποψιασμένοι πλέον οι μαθητές έφτασαν πολύ γρήγορα στη γενίκευση της άσκησης όπως θα δείτε στην παραπάνω φωτογραφία που αναφέρονται περισσότερες λεπτομέρειες.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Για να δείτε όλες τις αναρτήσεις των μαθητών δείτε τη 
"Στήλη του math-ητή" που ανανεώνεται συχνά

Σχόλια

  1. Kαλημέρα Μάκη.Μου άρεσε πολύ αυτή σου η ενέργεια προς τους μαθητές. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη κατά καιρούς ακούμε στην τάξη πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις από τους μαθητές. Κάποια στιγμή αποφάσισα να τα συγκεντρώσω και να τα αναδείξω σε μια καρτέλα. Τελικά τα διαμάντια μαζεύτηκαν και αποτελούν ένα όμορφο υλικό που αξίζει να είμαστε περήφανοι ως καθηγητές. Δεν χρειάζεται να μουρμουράμε συνεχώς για την αδιαφορία των μαθητών αλλά να επιδεικνύουμε τους ορεξάτους μαθητές που έχουν να μας μοιραστούν εμπνευσμένες ιδέες!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26