Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Στήλη του μαθητή επεισόδιο 16ο γενικεύοντας μια άσκηση του σχολικού βιβλίου


Μια γενίκευση της άσκησης Β4 / σελ. 75 από το σχολικό βιβλίο της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου.

Μετά από το πρώτο εγχείρημα επαναλάβαμε τη διαδικασία και στην παράγραφο 1.5: " Ρίζες πραγματικών αριθμών".

Πιο υποψιασμένοι πλέον οι μαθητές έφτασαν πολύ γρήγορα στη γενίκευση της άσκησης όπως θα δείτε στην παραπάνω φωτογραφία που αναφέρονται περισσότερες λεπτομέρειες.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Για να δείτε όλες τις αναρτήσεις των μαθητών δείτε τη 
"Στήλη του math-ητή" που ανανεώνεται συχνά

2 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Μάκη.Μου άρεσε πολύ αυτή σου η ενέργεια προς τους μαθητές. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη κατά καιρούς ακούμε στην τάξη πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις από τους μαθητές. Κάποια στιγμή αποφάσισα να τα συγκεντρώσω και να τα αναδείξω σε μια καρτέλα. Τελικά τα διαμάντια μαζεύτηκαν και αποτελούν ένα όμορφο υλικό που αξίζει να είμαστε περήφανοι ως καθηγητές. Δεν χρειάζεται να μουρμουράμε συνεχώς για την αδιαφορία των μαθητών αλλά να επιδεικνύουμε τους ορεξάτους μαθητές που έχουν να μας μοιραστούν εμπνευσμένες ιδέες!

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος