Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένας μαθηματικός στέλνει ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη




Άγιε μου Βασίλη σε παρακαλώ πολύ θέλω:

1) Να διαβάζουν όλοι οι μαθητές μου μαθηματικά το 2020!

2) Να μην αλλάζει η ύλη κάθε χρόνο!

3) Να σταματήσει η απαξίωση των μαθηματικών και πλέον να αναβαθμιστούν!

4) Να εξετάζονται στα μαθηματικά οι μαθητές των επιστημών υγείας!

5) Να εξετάζονται στα μαθηματικά οι υποψήφιοι των Παιδαγωγικών Σχολών!

6) Να βρω τη λύση της «Υπόθεσης του Riemann» ή της «Εικασίας του Hodge» άντε της «Εικασίας του Γκόλντμπαχ».

7) Να ανακαλύψω αν ο αριθμός π + e είναι ρητός ή άρρητος, αλγεβρικός ή υπερβατικός!


8) Να γράψω ένα σύγγραμμα μαθηματικών που θα γίνει best seller!

9) Να μην έχω μάθημα 6η και 7η ώρα στο σχολείο!

10) Να μπω στη lisari team!


Μπορείτε να συνεχίσετε στα σχόλια με τα δικά σας "μαθηματικά θέλω" προς τον άι Βασίλη!

Σχόλια

  1. Δεν συμφωνώ με το 9. Όλοι πρέπει να περνάνε από όλες τις ώρες...
    Και...
    Να προσθέσω την επαναφορά της Γεωμετρίας/Στερεομετρίας στην θέση που της αρμόζει διδακτικά και εξεταστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μπουν οι Πιθανότητες και η Συνδυαστική στη διδακτέα ύλη. Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να γίνει επιτέλους ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΣΕΠ,να διεκδικήσουμε κ εμείς οι μετά τον ΑΣΕΠ πτυχιούχοι καμία θέση!
    Να φέρει υγεία σε όλους μας,σωματική κ πνευματική!
    Χρόνια πολλά!καλη χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά!! Ο ΑΣΕΠ λείπει... βλέπουμε συνέχεια τα κενά να καλύπτονται με αναπληρωτές και ωρομίσθιους. Θα πρέπει να υπάρξει πρόνοια σε αυτά τα ζητήματα. Εύχομαι λοιπόν και ένα ΑΣΕΠ (τουλάχιστον) για τους ΠΕ03!

      Διαγραφή
  4. Συνάδελφε ο Αγιο- Βασίλης λεφτά μοιράζει. Τέτοια ζήτα του. Καλή χρονιά σε όλους. Κρατήστε υψηλά το μάθημα των μαθηματικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή και παραγωγική χρονιά σε όλους με υγεία.Η δική μου ευχή προς τον Άγιο Βασίλη είναι να μετρήσει η προϋπηρεσία των μαθηματικών στα φροντιστήρια για τις προσλήψεις στο δημόσιο πέραν των 10 αιτημάτων του Μάκη που με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο!! Και πάλι καλή χρονιά σε όλους και σε όσους "τρέχουν" το lisari καλό κουράγιο για να συνεχίσουν να προσφέρουν όλα αυτά τα ωραία κάθε φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάζαρε γνωρίζεις ότι το "lisari" το τρέχετε εσείς! Το lisari δεν μου ανήκει, απλά συντονίζω τις κινήσεις και τα άρθρα. Είναι ένα βήμα για τον ανήσυχο μαθηματικό, ένας δίαυλος επικοινωνίας. Εγώ έχω αφιερώσει ώρες από τη ζωή μου για να γίνει πιο προσιτό σε όλους τους εκπαιδευτικούς.

      Καλή Χρονιά Λάζαρε!!

      Διαγραφή
  6. Μάκη καλή και δημιουργική χρονιά με εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26