Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

Η εκτίμηση της εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών όπως αναμένεται να οριστεί από την Υπουργό Παιδείας



[9/4/20 ώρα 17:00]

Πατήστε εδώ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
για την νέα περιορισμένη ύλη 
για το σχολικό έτος 2019 - 20

__________________________________________

Για τα ΓΕΛ είναι εκτός οι παράγραφοι 
2.8, 2.9, 2.10 και το 3ο κεφάλαιο

Για τα ΕΠΑΛ είναι εκτός η παράγραφος 2.3 δηλαδή τα μέτρα θέσης και διασποράς.

ΔΙΔΑΚΤΕΑ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΕΠΑΛ
Κεφάλαιο 1: Διαφορικός Λογισμός 
Παρ. 1.1 Συναρτήσεις. 
Παρ. 1.2 Η έννοια της παραγώγου. 
Παρ. 1.3 Παράγωγος συνάρτησης. 
Παρ. 1.4 Εφαρμογές των Παραγώγων, χωρίς το κριτήριο της 2ης παραγώγου. 

Κεφάλαιο 2: Στατιστική 
Παρ. 2.1 Βασικές έννοιες. 
Παρ. 2.2 Παρουσίαση Στατιστικών Δεδομένων, χωρίς τις υποπαραγράφους «Γραφική Παράσταση Κατανομής Συχνοτήτων», «Ομαδοποίηση των Παρατηρήσεων», «Ιστόγραμμα Συχνοτήτων» και «Καμπύλες Συχνοτήτων».

__________________________________________

Η εξεταστέα ύλη που αναμένεται να ανακοινώσει η Υπουργός Παιδείας λίγο πριν το Πάσχα για τα Μαθηματικά της Γ΄ Λυκείου, όπως είχαμε σημειώσει εδώ, πρέπει να είναι η εξής (σύμφωνα με τις ενδείξεις των σχολείων):

Μέχρι την παράγραφο 2.7: Τοπικά ακρότατα συνάρτησης

δηλαδή είναι εκτός οι παράγραφοι 2.8, 2.9, 2.10 και το 3ο κεφάλαιο (Ολοκληρώματα).

Άρα οι κανόνες του De l Hospital, ασύμπτωτες, καμπυλότητα, σημεία καμπής, μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης δεν είναι μέσα στην εξεταστέα ύλη.

Αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για να ισχύει το δημοσίευμα. 
Μέχρι τότε τίποτα δεν πρέπει να λαμβάνεται ως δεδομένο. 

Αυτό τι σημαίνει; 
Ότι αν έδιναν σήμερα Πανελλαδικές Εξετάσεις οι μαθητές της Γ Λυκείου η ύλη στην οποία θα εξετάζονταν στα Μαθηματικά θα ήταν η παραπάνω. 

Θα είναι και η τελική ύλη;
Αυτό θα εξαρτηθεί από το πότε θα επιστρέψουν  (αν επιστρέψουν) οι μαθητές της Γ Λυκείου στις τάξεις και ΑΝ θεωρηθεί αναγκαίο θα μεταβληθεί (αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας). 

Πότε εκτιμάται ότι θα επιστρέψουν οι μαθητές της Γ Λυκείου στις τάξεις;
Αν και είναι πολύ νωρίς για τέτοιες εκτιμήσεις - προβλέψεις, αλλά μια εκτίμηση - πρόβλεψη είναι γύρω στις 15 - 20 Μαΐου 2020. Για τις άλλες τάξεις του Λυκείου δεν είμαι σίγουρος αν θα επιστρέψουν γι' αυτό το σχολικό έτος.

Πότε εκτιμάται ότι θα γίνουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις;
Πάλι οι εκτιμήσεις - προβλέψεις είναι νωρίς. Ένα σενάριο που ακούγεται όλο και πιο έντονα είναι για αρχές Ιουλίου... 

Τι θα ισχύσει για τους απόφοιτους; 
Μέχρι πρόσφατα μπορούσε να επιλέξει με ποιο σύστημα θέλει να εξεταστεί (νέο ή παλαιό σύστημα εξετάσεων).

Αν είχε επιλέξει με το νέο σύστημα τότε θα είχε τη νέα περικομμένη ύλη.

Αν είχε επιλέξει με το παλιό σύστημα τότε πάει κανονικά με την περσινή ύλη. Άρα δεν τον επηρεάζουν αυτές οι ανακοινώσεις.

Αν κάποιος απόφοιτος που είδε την μειωμένη ύλη μετάνιωσε και θέλει να συμμετέχει με το νέο σύστημα, πρέπει να βιαστεί άμεσα και να ενημερώσει το Υπουργείο Παιδείας ότι θέλει να εξεταστεί με αυτήν. Προφανώς ότι θα εξεταστεί σε ΌΛΑ τα μαθήματα με το νέο σύστημα, άρα και στην Έκθεση - λογοτεχνία που είναι ένα νέο και περίεργο πακέτο μαθημάτων.

44 σχόλια:

  1. Προτείνετε να συνεχίσουμε στα ολοκληρώματα ή να συνεχίσουμε με επανάληψη? Αναφέρομαι σε όσους δεν έχουν τελειώσει την ύλη, φροντιστήριο - ιδιαίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς και πάμε για επαναλήψεις. Κατά τη γνώμη μου από τη στιγμή που επεκτάθηκε το κλείσιμο των σχολείων και μετά την 25η Μαρτίου ήταν ξεκάθαρο πως θα υπάρχει μείωση της εξεταστέας ύλης και επομένως δεν υπήρχε κανένας λόγος για άσκοπη περαιτέρω διδασκαλία ύλης.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Επαλ Πάτρας ( 2 διαφορετικά σχολεία) ήταν μέτρα θεσης.μεχρι το κλείσιμο τους.

      Διαγραφή
    2. Οποτε λογικά μέχρι εκεί πάμε.

      Διαγραφή
  3. Αν επιστρέψουν οι μαθητές γύρω στις 15 - 20 Μαΐου θεωρώ ότι θα τελειώσει το 2 κεφάλαιο και θα εξεταστεί στις πανελλαδικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή Γιώργο θα κάνουμε μια επανάληψη και μαζέματα και θα κλείσει εκεί ύλη, δηλαδή όπου ανακοινωθεί. Ίδωμεν!

      Διαγραφή
  4. ME TOYΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?ΜΕ ΠΟΙΑ ΥΛΗ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ? ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΛΩΚΛΗΡΩΜΑΤΑ?ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκτιμώ ότι στην ύλη θα συμπεριληφθεί όλο το 2ο κεφάλαιο. Οτιδήποτε άλλο θα δημιουργήσει πρόβλημα στην επιστροπή στην επιλογή των θεμάτων (όρια χωρίς DLH ;;)
    Υποθέτω ότι σε κάθε περίπτωση θα βρεθεί τρόπος να γίνουν σε φυσική τάξη άλλες 2-3 εβδομάδες μαθημάτων προκειμένου να καλυφθεί η παραπάνω ύλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Νίκο! Όρια χωρίς DLH! Όμως όποιος μαθητής το εφαρμόσει δεν μπορεί να θεωρηθεί λάθος! Άρα εκτός ή εντός είναι οι κανόνες DLH αν μείνει τελικά έτσι η ύλη;

      Διαγραφή
    2. Μάκη, αυτό το παράδειγμα είχα κι εγώ στο μυαλό.
      Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα υπάρξει βαθμολογητής που θα κόψει μόρια από μαθητή που εφαρμοσε dlh ενώ είναι εκτός ύλης. Από την άλλη τι θα πούμε σε άλλο μαθητή που για να υπολογίσει το όριο χρησιμοποίησε άλλη μέθοδο, παρόλο που γνώριζε dlh αλλά το απέφυγε επειδή είναι εκτός ύλης κ έτσι όμως αφιέρωσε περισσότερο χρόνο;
      Μπλέκουμε σε περίεργα μονοπάτια.
      Γνώμη μου είναι ότι το 2ο κεφάλαιο πρέπει να βρεθεί τρόπος να ολοκληρωθεί στο σχολείο και να συμπεριληφθεί ολόκληρο στην ύλη

      Διαγραφή
    3. θα βάλουν όριο στο οποίο δεν θα ξέρεις αν επιτρέπεται να εφαρμόσεις dhl
      (θα είναι με συναρτησιακές σχέσεις)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό κουράγιο σε όλους!!! Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι στην ύλη θα είναι τα 2 πρώτα κεφάλαια χωρίς τα ολοκληρώματα. Θεωρώ ότι η ύλη θα ολοκληρωθεί με την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο μετά τα μέσα Μαϊου. Καλό Πάσχα και υπομονή και υγεία σε όλο τον κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρετε!

    Αν τελικά δεν συμπεριληφθεί ολόκληρο το 2ο κεφάλαιο (οπότε οι μαθητές δεν μπορούν να κάνουν πλήρη μελέτη συνάρτησης) εκτιμάτε επιστροφή σε θέματα πανελληνίων που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν τα Θεωρήματα Rolle, Μ. Τ. κλπ;

    Καλή Μ. Εβδομάδα και καλή Ανάσταση με υγεία και κάθε καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ερωτηση:αν ειναι αυτη η υλη αρα αι ασκησεις με rolle στην αρχικη η ευρεση τυπου συναρτησης με δευτερη συνεπεια θα ειναι εκτος;αφου η παραγουσα ειναι μετα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει και το ενδεχόμενο η εύρεση παράγουσας (για απλές περιπτώσεις) να θεωρηθεί εφαρμογή των τύπων παραγώγισης "από το δεύτερο μέλος στο πρώτο", οπότε θα μπορούσαμε να έχουμε και τέτοιες ασκήσεις.

      Εικασίες όλα αυτά βέβαια, αλλά καλό είναι που γίνονται γιατί είμαστε στην επανάληψη.

      Διαγραφή
    2. Τελικά μιας και η ύλη είναι αυτή θα μπορούσαν να πέσουν τέτοιες ασκήσεις Rolle ή αντιπαραγώγιση γιατί σαν εφαρμογή τύπων παραγώγισης μοου φαίνεται δύσκολο.

      Διαγραφή
  9. Στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ επιβεβαιώνεται η εκτίμηση του lisari. Η πρόταση του ΙΕΠ είναι να μη διδαχτούν οι παράγραφοι 2.8, 2.9, 2.10 και το κεφ.3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξετασεις αναγκης εχουν μετατραπει....το ιδανικο σεναριο ειναι μεσα Μαιου με μεσα Ιουνιου υπερεντατικα να βγει και το 2 κεφαλαιο και μεσα Ιουλη οι εξετασεις.Το σεναριο της υλης μεχρι και την 2.7 πολυ πιθανο σλλα δημιουργει προβλημα στους θεματοδοτες αλλα κακα τα ψεματα και αλλοιωση της δυσκολιας των εξετασεων...τετοια ωρα τετοια λογια...ιδωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πώς έρχονται καμιά φορά τα πράγματα. Χρειάστηκε ένας κορωνοϊός για να κατοχυρώσει την ύλη που έχει διδαχτεί και στο τελευταίο δημόσιο λύκειο, ενώ ακυρώνει δουλειά πολλών εβδομάδων των φροντιστηρίων από την περικοπείσα (ακόμα όχι επισήμως) ύλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομιζω στο σεναριο που ειναι εκτος υλης το θεωρημα DLH, και ο μαθητης το χρησιμοποιησει για τη λυση μιας ασκησης θα δοθει οδηγια στους βαθμολογητες να μη τη δεχθουν ως σωστη. ευχομαι το αντιθετο γιατι οι περισσοτεροι εχουν φτασει μεχρι εκει και στο κατω κατω λυνονται ασκησεις που δε θα μπορουσαν να τις λυσουν με αλλο τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα επρεπε να δοθει και οδηγια στα σχολεια και στους μαθητες κι οχι μονο στους εξεταστες? Να ξερουν τα παιδια αν μπορουν να το χρησιμοποιησουν η οχι. Καποιοι θεωρουν οτι επειδη εχει διδαχθει σε πολλα σχολεια οι μαθητες εχουν δικαιωμα να το χρησιμοποιησουν(διδακτεα υλη αλλα οχι εξεταστεα) με τη λογικη που παλια το χρησιμοποιουσαν στα μαθηματικα γενικης οσοι το ειχαν κανει στην κατευθυνση κι αλλοι οχι αλλα δε μπορουν τα παιδια να πανε να γραψουν με υποθεσεις . Κι αυτο ισχυει και για τα υπολοιπα που βγηκαν απο την υλη.

      Διαγραφή
  13. Μόλις ανακοινώθηκε και επίσημα η ύλη που ανακοίνωσε από χτες το lisari. Ζούμε τραγελαφικές καταστάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.minedu.gov.gr/news/44623-09-04-2020-anaprosarmogi-eksetasteas-ylis-panelladikon-eksetaseon-2020

      Διαγραφή
  14. Τραγελαφικές γιατί ρε φιλαρακο;στην ίδια χώρα ζούμε;σας δείχνουν τον ήλιο και κοιτάτε το δάχτυλο μερικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραγέλαφος είναι αυτό που ζούμε διότι στις παρούσες συνθήκες και αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι αδύνατο να γίνουν πανελλαδικές εξετάσεις χωρίς ένα μεγάλο ποσοστό ρίσκου. Διότι την ίδια στιγμή που αναβάλλονται ή ακυρώνονται δρώμενα με άνοιγμα εκατοντάδων δισεκατομμυρίων (πχ ολυμπιακοί αγώνες) στο μικρόκοσμό μας κοιτάμε πως με μπακαλίστικο τρόπο θα κόψουμε και θα ράψουμε μία διαδικασία που έχει φλερτάρει πλέον με τα όρια της ιδεοληψίας. Πως θα μπουν 80.000 μαθητές στις αίθουσες με 40 βαθμούς χωρίς κλιματιστικά (που ευνοούν όπως και να χει τη μεταδοση του ιού) να γράψουν εξετάσεις; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.

      Διαγραφή
    2. " Που έχει φλερτάρει πλέον με τα όρια της ιδεοληψίας"! Φοβερή έκφραση!

      Διαγραφή
    3. Άγγελε θέλω να ακολουθήσεις το στυλ και το ύφος του site. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  15. Απορώ γιατί σας φαίνεται περίεργη η περικοπή της ύλης.Αφού αυτή διδάχθηκε στα σχολεία.Τι να κανουμε.Προσαρμοστείτε στην δύσκολη κατάσταση που υπάρχει λογω κορονοιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακόμα και ύλη ενός κεφαλαίου, οι θέσεις είναι συγκεκριμένες, όπως και ο αριθμός των υποψηφίων!
    Οποτε δεν αλλάζουν κ πολλά!
    Σίγουρα θα πρέπει να στηρίξουμε τους μαθητές και στο κομμάτι ψυχολογία.Ας διδάξουμε κ μερικά προβληματάκια μέγιστων ελαχίστων παραπάνω γιατί όλα δείχνουν πως θα δούμε σίγουρα προβληματάκι φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα!!Υπάρχει περίπτωση η ύλη αυτή να αλλάξει εφοσον γινουν μαθηματα τελικα??Να μπουν ας πούμε κ οι παραγράφοι 2.8-2.10?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με ρωτάτε για τους απόφοιτους τι θα γίνει.

    Απάντηση
    Μέχρι πρόσφατα μπορούσε να επιλέξει με ποιο σύστημα θέλει να εξεταστεί (νέο ή παλαιό σύστημα εξετάσεων).

    Αν είχε επιλέξει με το νέο σύστημα τότε θα είχε τη νέα περικομμένη ύλη.

    Αν είχε επιλέξει με το παλιό σύστημα τότε πάει κανονικά με την περσινή ύλη. Άρα δεν τον επηρεάζουν αυτές οι ανακοινώσεις.

    Αν κάποιος απόφοιτος που είδε την μειωμένη ύλη μετάνιωσε και θέλει να συμμετέχει με το νέο σύστημα, πρέπει να βιαστεί άμεσα και να ενημερώσει το Υπουργείο Παιδείας ότι θέλει να εξεταστεί με αυτήν. Προφανώς ότι θα εξεταστεί σε ΌΛΑ τα μαθήματα με το νέο σύστημα, άρα και στην Έκθεση - λογοτεχνία που είναι ένα νέο και περίεργο πακέτο μαθημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε del hospital με απόδειξη; Αν ναι..έχετε να προτείνετε κάποια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς ΔΕΝ πρέπει να φτάσουμε σε αυτό το σημείο! Να το χρησιμοποιήσουμε και να σημειώσουμε την απόδειξη. Θα είναι η αποτυχία του συστήματος (θεματοδότες, καθηγητές κτλ.).

      Καλύτερα να μην εκφράζονται τέτοιες σκέψεις γιατί μπερδεύουν τους μαθητές.

      Ο DLH είναι εκτός ύλης! Τέλος! Δεν πρέπει να τον χρησιμοποιούν... αν βάλουν κάποιο όριο θα είναι βασικό, στοιχειώδες και πολύ πιθανόν δεν θα προκύπτει από τους κανόνες DLH.

      Διαγραφή
  20. Ποια απόδειξη DLH βρε παιδιά; Σε αρκετά λύκεια είχαν προλάβει οι διδάσκοντες και είχαν διδάξει τους κανόνες DLH, που στο σχολικό βιβλίο είναι χωρίς απόδειξη. Αν λοιπόν κάποιος μαθητής κάνει χρήση ενός κανόνα DLH, τον οποίο είχε διδαχτεί στην τάξη, ο βαθμολογητής θα πρέπει να τον καταδικάσει; Το βρίσκετε λογικό αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να προσθέσω ρωτώντας πόσο τελικά εκτός προγραμματισμού ύλης θα ήταν αν τελικά συμπεριλαμβάνονταν στην εξεταστέα ύλη και οι κανόνες DLH και μόνο αυτοί, μιας και θα έλυναν πολλά από τα προβλήματα που δεδομένα εμφανίζονται πλέον.

      Διαγραφή
    2. Δεν παει ετσι...ο βαθμολογητης υπακουει σε συγκεκριμένες οδηγιες...δευτερον οτιδηποτε χρησιμοποιηθεί εκτος υλης θελει αποδειξη...ισχύουν χρονια αυτα..τριτον προφαωνως το οριο θα λυνεται χωρις κανονες...αλλιως θεωρείται εκτός υλης...

      Διαγραφή
    3. η διαφορα με αυτα που ισχυαν τοσα χρονια ειναι οτι φετος οι πιο πολλοι το εχουν διδαχτει μεσα στην ταξη γι αυτο κ προκυπτει το ερωτημα αν μπορουν να το χρησιμοποιησουν οπως το χρησιμοποιουσαμε παλια στα μαθηματικα γενικης η οπως χρησιμοποιουν χωρις αποδειξη ο,τι εχουν διαχθει σε αλγεβρα και γεωμετρια τα προηγουμενα χρονια. πχ αν καποιος θελει να χρησιμοποιησει τον τυπο ημ2χ=2ημχσυνχ πρεπει να το αποδειξει πρωτα?

      Διαγραφή
  21. Νομίζω κάνουμε χωρίς λόγο την κουβέντα. Οι θεματοδότες θα τα λάβουν υπόψη όλα αυτά και δεν θα προκαλέσουν πανικό ή μπέρδεμα με τα θέματα. Θα βάλουν όρια του στυλ α/0 με α#0 ή όρια με ορισμό παραγώγου και τελείωσε το παραμύθι. Ένα ερώτημα μεγάλο είναι θέματα εύρεσης τύπου συνάρτησης από συνέπειες ΘΜΤ με δεδομένο ότι οι παράγουσες είναι εκτός ύλης. Βέβαια αν η εκφώνηση δίνει τον τύπο της συνάρτησης που πρέπει να αποδειχτεί υπάρχει παράθυρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω αυτο θεωρω οτι ειναι το σημαντικο. Η rolle βρισκοντας μονος σου την αρχικη οπως εβαζαν παλιοτερα αλλα αλλα ολοι εχουν αναλωθει στο dlh λες και ολες οι ασκησεις λυνονται με dlh

      Διαγραφή
  22. να ρωτησω κατι. στα επαλ οι δικλαδες ειναι μεσα στην υλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αλλα για x#x_0 και για x=x_0. Οχι ομως δικλαδη για x αριστερα και δεξια του x_0 διοτι ανεξαρτητα της μειωμενης υλης που προεκυψε ειναι εκτος τα πλευρικα ορια.

      Διαγραφή
    2. Από ότι θυμάμαι, πάντως, από την τελευταία φορά που το είχα διδάξει, δίκλαδη στο σχολικό βιβλίο δεν υπάρχει. Μάλλον αυτός είναι και ο λόγος που δεν εμφανίζεται στα θέματα των εξετάσεων.

      Διαγραφή
  23. Η συζήτηση για την περικοπή της ύλης είναι άκαιρη και ανεδαφική. Το υπουργείο έλαβε προφανώς υπόψιν του σε ποιο σημείο είχε φτάσει η ύλη μέχρι τη μέρα που έκλεισαν τα σχολεία. Κάποιοι αγανάκτησαν με την περικοπή μιλώντας για υποβάθμιση της μαθηματικής παιδείας. Δηλαδή έλεος , δε βλέπουν τι γίνεται ; Επίσης κάποια φροντιστήρια διαμαρτύρονται γιατί είχαν διδάξει ολοκληρώματα και τώρα πάει στράφι η δουλειά τους ; Μα είναι δυνατόν το κράτος να λάβει υπόψιν του τα φροντιστήρια για το συγκεκριμένο θέμα ; Δε μπορούν να καταλάβουν ότι μοναδικό κριτήριο πρέπει να είναι και είναι το τι γίνεται στο δημόσιο σχολείο ; Για να μη πούμε πόσα φροντιστήρια έχουν παρανόμως σπάσει την καραντίνα και μαζεύουν παιδιά σε αίθουσες κλειδωμένες για να κάνουν μάθημα. Καταλαβαίνω την ανάγκη να συνεχιστεί το κέρδος αλλά εδώ μιλάμε για ειδικές συνθήκες και δύσκολες μάλιστα. Θα ευχηθώ φυσικά και λογικά όλο αυτό το κακό που μας βρήκε να περάσει γρήγορα και να επανέλθουμε στα φυσιολογικά. Και μέχρι να γίνει αυτό θα βγάζω πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Η πονηριά της παραπαιδείας βγαίνει κάθε μέρα στη σέντρα. Με πολλές εξαιρέσεις φυσικά. Και μάλιστα τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να είναι κοντά στους μαθητές τους μέσω των ψηφιακών πλατφορμών. επίσης στέλνω μήνυμα στήριξης στους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων που τα αφεντικά τους τους λένε να πάρουν τα 800 ευρώ του κράτους αλλά ταυτόχρονα να σταματήσουν να πληρώνονται από τα σχολεία τους και να κάνουν μάθημα εξ αποστάσεως. Με έναν σμπάρο 2 τρυγόνια και όλα δικά τους.

    Τέλος η σκέψη μας είναι διαρκώς στα παιδιά που θα δώσουν πανελλαδικές κάτω από αυτές τις συνθήκες Ιούλιο μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή