Κυριακή, 24 Μαΐου 2020

Ο Μάκης Χατζόπουλος στο "Τalk - Τalk" με τον Γιώργο Μονάντερο


Ο ραδιοφωνικός παραγωγός του phaseradio 87.7, μαθηματικός και συγγραφέας Γιώργος Μονάντερος έχει καλεσμένο στην πρώτη διαδικτυακή συζήτηση στο Τalk - Τalk τον μαθηματικό Μάκη Χατζόπουλο από το 1ο ΓΕΛ Ν. Ψυχικού και συζητάνε για τα εξής θέματα: 
  1. Καραντίνα και τηλεκπαίδευση
  2. Κάμερες στις τάξεις
  3. Πρώτη εβδομάδα στο σχολείο μετά από την καραντίνα
  4. DLH
  5. Θέματα εξετάσεων 2020
  6. Το νέο βιβλίο της lisari team!
Για απευθείας παρακολούθηση πατήστε εδώ.

15 σχόλια:

  1. Κυριακή πρωί καφεδάκι και συνέντευξη Μάκη!
    Συγχαρητήρια, ειδικά στο θέμα της κάμερας στο σχολείο, επιχειρηματολογεις με βάση την λογική κ με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο οι σκέψεις σου.
    Καλη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό και αυτό ως συνήθως...δεν σταματάτε να μας εκπλήσετε (θετικά πάντα)...καλή δύναμη σε παιδιά και εκπαιδευτικούς για αυτές τις τελευταίες μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργος Ασημακόπουλος
    Μάκη συγχαρητήρια για τις θέσεις που εξέφρασες και με βρίσκουν σύμφωνο σε όλα! Ειδικά στο θέμα της κάμερας. Όσο για το βιβλίο πραγματικά πολύ ωραία δουλειά , ήδη το έχω δουλέψει με πολύ καλή αποδοχή από τους μαθητές! Μπράβο σέ όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκος Κοκόλης
    Συγχαρητήρια για όλες τις πρωτοβουλίες σας .
    Ακολουθώ το ΛΥΣΑΡΙ από την αρχή φανατικά ,επίτρεψέ μου να διαφωνήσω στο θέμα με τις κάμερες
    γιατί τις τελευταίες μέρες νομίζω ότι τόσα χρόνια διδάσκω σε άλλη χώρα.Πως να δεχθώ κάμερα για τρεις βδομάδες σε τάξη που τρία χρόνια δε λειτουργεί καμία πρίζα, τα μισά φώτα είναι καμένα,η μόνωση της ταράτσας χαλασμένη και όταν βρέχει αποφεύγουμε τους σοφάδες,που τα φωτοτυπικά δεν είχαν ούτε Α4 ,που οι μαθητές δεν έκαναν όλο το χρόνο Γεωμετρία Β Λυκείου γιατί δεν ήρθε ποτέ
    καθηγητής,που...συγνώμη Κυριακάτικα....αλήθεια 10 κάμερες σε κάθε Σχολείο...
    Υ.Γ. 1.Υπηρετώ σε σχολείο του ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ όχι σε νησί ή χωριό.
    2. Οι μαθητές μου που δεν παρακολουθούσαν σύγχρονη δεν είχαν τα μέσα ή τους είχαν κόψει το ίντερνετ δεν μπορούσαν να το πληρώσουν .
    3. Συγνώμη ξανά αλλά μου βγαίνει κάτι...αν φανταστώ ότι πάλι γίνεται κάτι για να τα πάρουν κάποιοι.
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω μετέφερες τα προβλήματα της τάξης! Δεν διαφωνούμε! Συμφωνούμε και περιγράφεις τα ίδια που συζητώ με τους συναδέλφους. Εγώ θα πω στο σχολείο μου που είναι πιο κεντρικό δεν έχει καμία υποδομή από αυτά που λες καλέ μου φίλε. Αν θες να κάνεις μάθημα με κάμερα πρέπει να γίνει αποκλειστικά από την αίθουσα των υπολογιστών και αυτό αν το επιτρέψει ο διευθυντής του σχολείου.
      Άρα τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουμε όλοι μας! Άρα όπως έκανα με κάμερα όλο το καιρό κατά τη διάρκεια της καραντίνας, με ένα παλιό laptop, έτσι θα συνέχιζα και τις επόμενες δύο εβδομάδες μέσα από την τάξη για τα 9/10 της τάξης που λείπει (και αρκετοί χωρίς τη συναίνεσή τους).
      Όσο λύση ανάγκης το βλέπω και αντιδρώ - αντιστέκομαι.

      Διαγραφή
  5. από τον Σεπτέμβριο Μάκη να κάνεις μάθημα για τα παιδιά των νησιών της άγονης γραμμής μέσω κάμερας από το σχολείο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς και δεν χρειάζεται να το κάνω αφού υπάρχουν καταξιωμένοι συνάδελφοι πούμε πηγαίνουν κάθε χρόνο και κάνουν άριστο έργο! Ποτέ δεν έχει γίνει συζήτηση για τέτοιο ενδεχόμενο. Οι φόβοι και οι ανασφάλειες δεν πρέπει να μας εμποδίζουν να δούμε το σήμερα, γι αυτό παλεύουμε όλοι. Τίποτα δεν εδραιώνεται χωρίς τη θέλησή μας! Η επανάσταση ξεκινάει επώνυμα! Με διάλογο και στοιχεία New user!

      Διαγραφή
    2. προφανώς ξεχνάς το γεγονός πως υπάρχουν δεκάδες σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς ΑΚΟΜΑ. Στο σχολείο μου δεν έχουμε ακόμα τον 2ο φυσικό.

      Διαγραφή
    3. Ποιο είναι το σχολείο σας;

      Διαγραφή
    4. Καλά ρε Μάκη μας δουλεύεις? Που ζεις? Δεν γνωρίζεις πως υπάρχουν ακόμα και σήμερα ελλείψεις σε σχολεία? Απλά, τοποθετούν τους αναπληρωτές στα λύκεια αφήνοντας κενά στα γυμνάσια με το πρόσχημα : "έλα μωρέ τώρα, γυμνάσιο είναι, δεν πειράζει"

      Διαγραφή
    5. Για να γίνει συζήτηση θα πρέπει να είσαι έτοιμος να μας πεις ποια είναι η θέση σου.Γενικότερα...για να το αποφεύγεις θα έχεις τους λόγους σου.

      Διαγραφή
  6. Συγνώμη που δεν καταλαβαίνω! Γιατί τόση σημασία στην κάμερα; Φαντάζεστε ένα Καζαντζή ή ένα Κυριακόπουλο ή ένα Μαντά, να μην θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα του οι μαθητές του, έστω και μέσω κάμερας; Γιατί τόση τρεμουρα; Κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τρεμουρα αλλά αντίδραση σε κάθε διαφορετικό. Το άγνωστο φέρνει φόβο και ανασφάλεια. Κάθε κοινωνία σε κάθε αλλαγή αντιστέκεται και αντιδρά. Έτσι και στην εκπαιδευτική κοινότητα επικρατεί ο νόμος της αδράνειας. Παραδείγματα; Αρκετά! Ένα πρόσφατο θα αναφέρω. Η Τράπεζα θεμάτων! Τι αντιδράσεις υπήρχαν από όλους τους εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς; Όταν καταργήθηκε όλοι το αναζητούν και το νοσταλγούν! Άρα τους κατανοώ τους συναδέλφους που αντιδρούν. Υπάρχουν επίσης πολλά αρνητικά να καταλογισουν σε μια κάμερα που βιντεοσκοπεί από το σπίτι. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε νόμιμα είτε παράνομα, είτε ηθικά είτε ΑΝΗΘΙΚΑ. Οπότε δεν μπορεί να εξασφαλίσει τον συνάδελφο που θα είναι στον πίνακα και θα προσπαθήσει να κάνει το μάθημά του κάποιος να προσπαθεί να τον χρησιμοποιησει.
      Τέλος,είναι στην διακριτική ευχέρεια των συναδέλφων να επιλέξουν την κάμερα στην τάξη ή όχι. Εμείς θα επιλέξουμε τη συναίνεση και όχι το διχασμό. Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλες τις αποφάσεις άρα πρέπει να επιλέξουμε την ελευθερία ο καθένας να μπορεί να εκφραστεί στη τάξη του χωρίς περιορισμούς.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τις τοποθετήσεις σου Μάκη. Συγχαρητήρια στη συγγραφική ομάδα του βιβλίου για την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των μαθητών και των συναδέλφων αλλά κύρια για την πρωτοβουλία της παραχώρησης των εσόδων για φιλανθρωπικό σκοπό. Εύχομαι να έχετε πάντα υγεία, δημιουργικότητα και ευαισθησίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή