Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Το study4exams ολοκληρώνει τα διαγωνίσματά του για τη Γ Λυκείου με το καλύτερο!


Να ευχαριστήσω τους συντονιστές του εκπαιδευτικού ιστότοπου study4exams που μου έκαναν την τιμή να προτείνω το τελευταίο διαγώνισμα Μαθηματικών Προσανατολισμού για τη Γ Λυκείου. Με αυτόν το τρόπο ολοκληρώνεται διαδικτυακά η προετοιμασία των υποψηφίων για τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 μέσα από το study4exam, 

Το study4exams είναι ένας επίσημος φορέας του Υπουργείου Παιδείας και μέσω από τα «Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα» επέλεξα για φέτος να έρθω πιο κοντά στους μαθητές της Γ Λυκείου. Εύχομαι να το απολαύσουν και να μην τους τρόμαξα αρκετά!

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις απαντήσεις.

Σημείωση: Οι απόφοιτοι (που δίνουν με την παλιά ύλη) μπορούν να λύσουν το τελευταίο ερώτημα (Δ4) με ένα διαφορετικό τρόπο (γ΄ τρόπος)! 


15 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια, το διαγώνισμα είχε πολλές ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόλαβες και το είδες; Έχει πολλές γνώσεις από προηγούμενες τάξεις!

      Σε ευχαριστώ Μηνά!

      Διαγραφή
  2. Δυνατό διαγώνισμα μια ανάσα από το τέλος.. Ευχαριστούμε για την προσφορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο και να προσπαθώ να βγάλω ένα ήπιο διαγώνισμα τελικά δεν τα καταφέρνω Σε ευχαριστώ Λάζαρε! Καλή επιτυχία στους μαθητές σου!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ... καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!!!

      Διαγραφή
  3. το δ3 δεν θα μπορουσε να λυθει και ως εξης: Να βαλουμε f(x)=g(x) να καταληξουμε σε ενα τριωνυμο και να πουμε οτι η εξισωση εχει μοναδικη ριζα αρα πρεπει διακρινουσα ιση με 0? Μαθητης Γ Λυκειου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά ισχύει!! Είναι σωστό επιστημονικά, απλά δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο οπότε το αποφεύγω.

      Διαγραφή
  4. Στο Δ4 μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι α = 2 από το Δ1, οπότε καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιηθεί άλλο γράμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν θεωρώ ότι μπερδεύει αλλά αν έστω και σε έναν χτυπάει άσχημα στο μάτι μπορεί να βάλει άλλη παράμετρο

      Διαγραφή
  5. Αγαπητέ Μάκη συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά για την ακούραστη διάθεσή σου για προσφορά! Και μια ερώτηση αν μου επιτρέπεις. Να υποθέσουμε ότι φέτος δεν θα υπάρξει SUMMA UNION 2020?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Λευτέρη δεν θα γίνει φέτος το διαγώνισμα Summa. Ισως του χρόνου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο διαγωνισμα, με όμορφες ιδέες, τονίζοντας τη σημασία των Α κ Β λυκείου! Πιστεύετε κύριε Μάκη ότι το διαγωνισμα , ως επίπεδο, είναι ενδεικτικό για το επίπεδο των θεμάτων φέτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πάντα στην προετοιμασία κάνουμε πιο απαιτητικά θέματα από αυτά που θα δούμε. Αυτό έλειπε να ήταν της ίδιας δυσκολίας με τα θέματα των εξετάσεων. Από ένα διαγώνισμα δεχόμαστε ένα από αυτά να τα αντιμετωπίσουν οι μαθητές μας στις εξετάσεις, με τίποτα όλα μαζί!

      Αν έθετα τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα είχα τελείως διαφορετική λογική και στόχευση. Άρα ΔΕΝ πιστεύω ότι αυτό το διαγώνισμα μας προμηνύει τι θα δούμε στις εξετάσεις. Απλά εξετάζει αρκετές έννοιες (αν όχι όλες), μας ελέγχει αν μπορούμε να αυτενεργούμε σε ερωτήματα που δεν έχουμε ξανά δει και τέλος αν έχουμε τις βασικές γνώσεις από την Α΄ και Β΄ Λυκείου.

      Είναι ένα διαγώνισμα που προσπαθεί να περικλείσει τα πάντα και χωρίς να φτάσει σε ακρότητες! Επίσης όλοι οι μαθητές να έχουν κάτι να γράψουν, όπως και οι άριστοι μαθητές να ξεχωρίσουν μεταξύ τους.

      Θεωρώ ότι είναι ένα καλό διαγώνισμα που απευθύνεται κυρίως στους μαθητές που πάνε για το 20. Σε αυτούς κάνει περισσότερο προπόνηση και όχι σε αυτούς που είναι στη βάση.

      Σε κάλυψα;

      Διαγραφή
    2. Απολύτως και ευχαριστώ πολυ για την άνεση απόκριση! Η ερώτηση αποσκοπούσε κυρίως με μια εκτίμηση απο εσάς για το τι αναμένετε στις εξετάσεις και όχι στη δυσκολία του διαγωνίσματος σας, το οποίο , εν πάσι περιπτωσι, θα αξιοποιήσω και διδακτικά! Και πάλι ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Τις εκτιμήσεις μου θα της δώσω το τελευταίο βράδυ πριν τις εξετάσεις στο "καφενείο των μαθηματικών!

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος