Να ευχαριστήσω τους συντονιστές του εκπαιδευτικού ιστότοπου study4exams που μου έκαναν την τιμή να προτείνω το τελευταίο διαγώνισμα Μαθηματικών Προσανατολισμού για τη Γ Λυκείου. Με αυτόν το τρόπο ολοκληρώνεται διαδικτυακά η προετοιμασία των υποψηφίων για τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 μέσα από το study4exam,
Το study4exams είναι ένας επίσημος φορέας του Υπουργείου Παιδείας και μέσω από τα «Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα» επέλεξα για φέτος να έρθω πιο κοντά στους μαθητές της Γ Λυκείου. Εύχομαι να το απολαύσουν και να μην τους τρόμαξα αρκετά!
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις – απαντήσεις.
Σημείωση: Οι απόφοιτοι (που δίνουν με την παλιά ύλη) μπορούν να λύσουν το τελευταίο ερώτημα (Δ4) με ένα διαφορετικό τρόπο (γ΄ τρόπος)!
Συγχαρητήρια, το διαγώνισμα είχε πολλές ωραίες ιδέες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόλαβες και το είδες; Έχει πολλές γνώσεις από προηγούμενες τάξεις!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ Μηνά!
Δυνατό διαγώνισμα μια ανάσα από το τέλος.. Ευχαριστούμε για την προσφορά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο και να προσπαθώ να βγάλω ένα ήπιο διαγώνισμα τελικά δεν τα καταφέρνω Σε ευχαριστώ Λάζαρε! Καλή επιτυχία στους μαθητές σου!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ... καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!!!
Διαγραφήτο δ3 δεν θα μπορουσε να λυθει και ως εξης: Να βαλουμε f(x)=g(x) να καταληξουμε σε ενα τριωνυμο και να πουμε οτι η εξισωση εχει μοναδικη ριζα αρα πρεπει διακρινουσα ιση με 0? Μαθητης Γ Λυκειου
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά ισχύει!! Είναι σωστό επιστημονικά, απλά δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο οπότε το αποφεύγω.
ΔιαγραφήΣτο Δ4 μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι α = 2 από το Δ1, οπότε καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιηθεί άλλο γράμμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και δεν θεωρώ ότι μπερδεύει αλλά αν έστω και σε έναν χτυπάει άσχημα στο μάτι μπορεί να βάλει άλλη παράμετρο
ΔιαγραφήΑγαπητέ Μάκη συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά για την ακούραστη διάθεσή σου για προσφορά! Και μια ερώτηση αν μου επιτρέπεις. Να υποθέσουμε ότι φέτος δεν θα υπάρξει SUMMA UNION 2020?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι Λευτέρη δεν θα γίνει φέτος το διαγώνισμα Summa. Ισως του χρόνου!
ΔιαγραφήΠολύ ωραίο διαγωνισμα, με όμορφες ιδέες, τονίζοντας τη σημασία των Α κ Β λυκείου! Πιστεύετε κύριε Μάκη ότι το διαγωνισμα , ως επίπεδο, είναι ενδεικτικό για το επίπεδο των θεμάτων φέτος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ!
ΔιαγραφήΠάντα στην προετοιμασία κάνουμε πιο απαιτητικά θέματα από αυτά που θα δούμε. Αυτό έλειπε να ήταν της ίδιας δυσκολίας με τα θέματα των εξετάσεων. Από ένα διαγώνισμα δεχόμαστε ένα από αυτά να τα αντιμετωπίσουν οι μαθητές μας στις εξετάσεις, με τίποτα όλα μαζί!
Αν έθετα τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα είχα τελείως διαφορετική λογική και στόχευση. Άρα ΔΕΝ πιστεύω ότι αυτό το διαγώνισμα μας προμηνύει τι θα δούμε στις εξετάσεις. Απλά εξετάζει αρκετές έννοιες (αν όχι όλες), μας ελέγχει αν μπορούμε να αυτενεργούμε σε ερωτήματα που δεν έχουμε ξανά δει και τέλος αν έχουμε τις βασικές γνώσεις από την Α΄ και Β΄ Λυκείου.
Είναι ένα διαγώνισμα που προσπαθεί να περικλείσει τα πάντα και χωρίς να φτάσει σε ακρότητες! Επίσης όλοι οι μαθητές να έχουν κάτι να γράψουν, όπως και οι άριστοι μαθητές να ξεχωρίσουν μεταξύ τους.
Θεωρώ ότι είναι ένα καλό διαγώνισμα που απευθύνεται κυρίως στους μαθητές που πάνε για το 20. Σε αυτούς κάνει περισσότερο προπόνηση και όχι σε αυτούς που είναι στη βάση.
Σε κάλυψα;
Απολύτως και ευχαριστώ πολυ για την άνεση απόκριση! Η ερώτηση αποσκοπούσε κυρίως με μια εκτίμηση απο εσάς για το τι αναμένετε στις εξετάσεις και όχι στη δυσκολία του διαγωνίσματος σας, το οποίο , εν πάσι περιπτωσι, θα αξιοποιήσω και διδακτικά! Και πάλι ευχαριστώ
ΔιαγραφήΤις εκτιμήσεις μου θα της δώσω το τελευταίο βράδυ πριν τις εξετάσεις στο "καφενείο των μαθηματικών!
Διαγραφή