Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το lisari εύχεται επιτυχία σε όλους που εμπλέκονται με τις - Κορωνό - Εξετάσεις 2020


Ψυχραιμία! 

Αν και κάθε χρόνο η αγωνία των εκπαιδευτικών – μαθητών – γονιών είναι αυξημένη η φετινή χρονιά λόγω της κατάστασης που βιώσαμε όλοι έχει μια μεγαλύτερη

αγωνία. Όλοι συζητάνε και αναζητούν «πώς θα είναι τα φετινά θέματα!». 

Τα φετινά θέματα θα χαρακτηριστούν ως τα θέματα του Κορωνοϊού (ήδη αρκετά διαγωνίσματα έχουν δώσει αυτό το όνομα) και τα θυμόμαστε μετά από χρόνια ως τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Κορωνοϊού 2019 – 20. 

Προφανώς η επιτροπή των εξετάσεων έχει πολύ δύσκολο έργο από κάθε φορά! Πρέπει να επιλέξει θέματα σύμφωνα με τη νέα ύλη χωρίς να αγγίξει την ύλη που είναι εκτός για να μην υπάρχει αναστάτωση ως προς την διόρθωση των γραπτών. Πρέπει να επεξεργαστεί κάτι καινούργιο που δεν έχει φόρμα και μπούσουλα να πορευτεί. Πρέπει να χαράξει το δικό της και αυτό από μόνο του είναι αρκετά δύσκολο και πολύπλοκο… 

Νομίζω ότι ένα είναι το σίγουρο, τα θέματα ΔΕΝ θα αλλάξουν μορφή, θα είναι του ίδιου μοτίβου με τα περσινά. Δεν θα μας εκπλήξουν προσθέτοντας κάτι νέο ή αφαιρώντας κάτι από αυτά που ζητούνταν συνήθως στις εξετάσεις. Άρα δεν θα εκπλαγούμε από τη μορφή των θεμάτων. 

(edit) Να υπενθυμίσω ότι στις περσινές εξετάσεις, τον Ιούνιο, ζητήθηκαν δύο ορισμοί και δύο ισχυρισμοί με δικαιολόγηση (αντιπαράδειγμα)! Όμως στις επαναληπτικές εξετάσεις δεν τέθηκε η ερώτηση με τον ισχυρισμό (αντιπαράδειγμα)! Άρα και σε αυτό το σημείο περιμένουμε να επαληθεύσουμε αν το «αντιπαράδειγμα» υπάρχει (μονό ή διπλό) ή όχι από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. 

Το lisari σας εύχεται επιτυχία και να απολαύσετε όλο αυτό που γίνεται! Είναι μια εμπειρία που θα τη θυμάστε για μια ζωή! Εσείς απλά προσθέστε τα "χρώματα" σε αυτή την εμπειρία! 

Εμείς από Τρίτη βράδυ θα έχουμε το «online καφενείο μαθηματικών» όπου οι καθηγητές θα συζητούν για τα θέματα, θα μοιράζονται την αγωνία τους και θα κάνουν τις δικές τους προβλέψεις. 

Οι απαντήσεις των θεμάτων ΓΕΛ (17/6) και ΕΠΑΛ (18/6) θα δοθούν την ημέρα εξέτασης κατά τις 12:00 από τη lisari team. 

Σχόλια

  1. Καλή επιτυχία στα παιδιά που φέτος βίωσαν μια περίεργη χρονιά. Και όχι μόνο τα παιδιά αλλά και εμείς διαχειριστηκαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Οπότε καλή επιτυχία σε όλο τον κόσμο... Ραντεβού που έγινε θεσμός Τρίτη βράδυ λοιπόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά και ας μην ξεχνούν πως οι Πανελλαδικές εξετάσεις είναι η πρώτη μεγάλη από τις πολλές εξετάσεις που έρχονται στο υπόλοιπο της ζωής τους! Καλή δύναμη και στους καθηγητές και όσους εμπλέκονται με την ομαλή διαξαγωγή και περάτωση των εξετάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία σε όλους!
    Μάκη νομίζω ότι για το αντιπαραδειγμα έγραψες αντίστροφα τις εξετάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δω Γιάννη και θα το διορθώσω! Σε ευχαριστώ για τη σημείωση!

      Διαγραφή
  4. Καλη δύναμη και επιτυχία σε όλους!
    Τα λεμε στο καφενείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Σε λίγο θα γίνει νέα ανάρτηση και θα ξεκινήσουμε μετά τις 22:00 το βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα , συζήτηση για θέματα του ΕΠΑΛ θα γίνει σήμερα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26