Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2020

Στατιστικά ανά κατεύθυνση από τα Βαθμολογικά Κέντρα (νέου τύπου) για τα Μαθηματικά



(Νέο: 4/7/20) Προστέθηκαν αρκετά γραπτά και πλέον το δείγμα μας είναι στα 4657 γραπτά 
συνολικά και στις δύο κατευθύνσεις. 

Το Exit Poll του lisari είναι έτοιμο!

Λίγες μέρες πριν τα αποτελέσματα και το lisari δίνει τα δικά του Στατιστικά! Πόσο απόκλιση μπορεί να έχουμε; Θα το δούμε σε μία εβδομάδα από τώρα (4/7/20).

Μετά από ερωτήσεις συναδέλφων για χωριστό δείγμα ανά κατεύθυνση στο μάθημα των Μαθηματικών, σας παρουσιάζω ένα ξεχωριστό αρχείο που έχει αντληθεί από εδώ.

Όλα αυτά είναι ένα δείγμα και τα τελικά συμπεράσματα θα προκύψουν μόλις ανακοινωθούν τα επίσημα αποτελέσματα. Εκτιμώ, από τα Βαθμολογικά Κέντρα που άντλησα τα δεδομένα, αφορούν διαβασμένους μαθητές. Άρα αυτά τα Στατιστικά είναι μια βέλτιστη εκτίμηση της πορείας των μαθητών! 

Για την ώρα προβληματιζόμαστε και τουλάχιστον δεχόμαστε ένα μεγάλο δείγμα για την πορεία της διόρθωσης από τα Βαθμολογικά Κέντρα. 


3 σχόλια:

  1. Καλημέρα, ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
    Πράγματι, προβληματίζει αυτή η εικόνα, ειδικά για τον προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής. Απο τα πρώτα αυτά στοιχεία, φαίνεται οτι η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των παιδιών "παράτησε" το μάθημα και τα αποτελέσματα θα ήταν περίπου τα ίδια, ό,τι θέματα και να τους ζητούνταν να γράψουν.
    Αντίθετα, στον προσανατολισμό Θετικής, βλέπουμε να μειώνεται το ποσοστό των παιδιών που έγραψαν 0-25 και 25-50, πιθανώς επεισή Α και Β θέματα ήταν πιο εύκολα απο τα αντίστοιχα περσινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προστέθηκαν και άλλα γραπτά!

    Πλέον έχουμε φτάσει στα 4.567 γραπτά και από τις δύο κατευθύνσεις (που πλέον δεν λέγονται κατευθύνσεις!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στις βαθμολογίες [0-25) και [50-100] η διαφορά μεταξύ των 2 ομάδων προσανατολισμού είναι χαώδης, πράγμα που επιβεβαιώνει ότι η ομάδα οικονομίας-πληροφορικής απορροφά μεγάλο ποσοστό μαθητών που απλά θέλουν να αποφύγουν τα μαθήματα Αρχαία/Ιστορία και Φυσική/Χημεία/Βιολογία. Οι μαθητές αυτοί γνωρίζουν ότι δεν έχουν καμία ελπίδα με τα Μαθηματικά και ελπίζουν για κάποιες αξιοπρεπείς επιδόσεις στα ευκολότερα μαθήματα Πληροφορική και Οικονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή