Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2020

Μαθηματικό τμήμα με 3.125 μόρια!



Στις βάσεις 2020 όπως ανακοινώθηκαν σήμερα (28/8/20) από το Υπουργείο Παιδείας για την εισαγωγή των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση παρατηρούνται ιστορικά χαμηλά βάσεων για τις Μαθηματικές Σχολές. Συγκεκριμένα υπάρχει σχολή που εισάγεται μαθητής με 3.125 μόρια!  

Αν δούμε τις βάσεις των μαθηματικών σχολών για το 2020 έχουμε να παρατηρούμε τα εξής: 

- Όλα τα μαθηματικά τμήματα έχουν πτώση από 39 μόρια έως 4.376 μόρια! 

- Στο Μαθηματικό Σάμου (είναι Πανεπιστήμιο Αιγαίου) εισάγεται μαθητής με 3.125 μόρια! Ο τελευταίος έγραψε 0,5 στα μαθηματικά!!

- Το Μαθηματικό τμήμα στην Αθήνα κρατήθηκε 14.275

- Μόνο το ΣΕΜΦΕ παρέμεινε περίπου στα ίδια μόρια με πέρυσι δηλαδή στα 15.325 μόρια. 

Πρέπει να επαναφέρουμε την εξής πρόταση για να προλάβουμε τα χειρότερα που πλησιάζουν: 

"Για να εισάγονται οι μαθητές στις Μαθηματικές σχολές πρέπει να έχουν βαθμό στις Πανελλαδικές Εξετάσεις τουλάχιστον την βάση (10/20 ή 50 / 100) στο μάθημα των Μαθηματικών."

Διαφορετικά, δεν χρειάζεται να κλείσει κανένα τμήμα και επέλθει αναστάτωση, προτείνω να μειωθούν αισθητά ο αριθμός των εισακτέων στις Μαθηματικές Σχολές. 

Ας δούμε και τις βάσεις των υποψηφίων με το Παλαιό σύστημα.


Τα συμπεράσματα δικά σας!

13 σχόλια:

  1. συγνωμη που θα το πω αλλα δυστυχως εχει ξεφτυλιστει το συστημα!!!
    πραγματικα πως θα μπορεσει να παρει πτυχιο απιδι που εχει βγαλει 4?ποσα μαθηματα να δωσουν οι αλλοι γι αυτον?να λεμε την αληθεια ,ο απολυτος πατος!αμμεσα βαση του 10 και δεν ειναι κακο να μενουν και παιδια στην ιδια ταξη τουλαχσιτον στο λυκειο...εχει παραγινει το κακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το παλιό σύστημα μαθηματικό στα Ιωάννινα 2339 μόρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα τρίζουν τα κόκαλα του Πυθαγόρα ... Η πλήρης απαξίωση των καθηγητικών σχολών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για τα στατιστικά Μάκη.Μια παρατήρηση επίτρεψέ μου, στον πρώτο πίνακα δεν βλέπω το Μαθηματικό Θεσσαλονίκης.

    Τώρα για τις βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων τι να πει κανείς; Ειλικρινά απογοήτευση..
    Κάποιος πιο πάνω ρώτησε εύστοχα πως θα πάρει πτυχίο κάποιος που μπήκε με 4;
    Μακάρι να είναι έτσι. Μήπως δεν είναι έτσι όμως; Μήπως πέφτει και το επίπεδο των μαθημάτων;

    Δηλαδή στο Μαθηματικό της Καστοριάς, της Σάμου, της Λαμίας το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων είναι
    ίδιο με το Μαθηματικό της Αθήνας; Διότι ξέρω κόσμο άξιο στο τελευταίο που εγκλωβίστηκε και το πτυχίο δεν το πήρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταύρο η φωτογραφία έχει αντικατασταθεί! Σε ευχαριστώ πολύ για την σημείωση.

      Διαγραφή
  5. Και να φανταστείτε ότι οι απόφοιτοι της ΣΕΜΦΕ που μπαίνουν ως καλύτεροι δεν μπορούν να διδάξουν σε σχολεία.
    Επίσης χρειάζονται τόσα μαθηματικά τμήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν έχει αλλάξει; Νομίζω ότι πλέον μπορούν να διδάξουν σε σχολεία... Αλλά ας μας πει κάποιος που το γνωρίζει καλά το θέμα.

      Προφανώς και ΔΕΝ χρειάζονται τόσα μαθηματικά τμήματα. Εγώ προτείνω να ΜΗΝ κλείσει κανένα αλλά να μειωθούν αισθητά ο αριθμός των εισακτέων σε κάθε μαθηματικό τμήμα.

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλή πάσα.

      Ξέρουμε πόσους φοιτητές δέχτηκε κάθε ένα από τα Μαθηματικά τμήματα;

      Βλέπουμε πως ενώ έχει φρακάρει το σύστημα και υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι μαθηματικοί, άνοιξαν τμήματα στη Λαμία και την Καστοριά.

      Διαγραφή
  6. Για ψηφαλακια κ για την κονωμα χαντακωνουμε την εκπαίδευση μας και δη τη μαθηματική που είναι ο δεύτερος πυλώνας μετά την γλώσσα. Ντροπή κ αισχος.

    Να δώσω κ μια άλλη διάσταση; Αυτός που θα βγάλει το μαθηματικό Σάμου θα θεωρείται ισότιμος με τον αντίστοιχο πτυχιούχο των Αθηνών κ θα έχουν την ίδια αφετηρία στον ΑΣΕΠ!

    Είμαστε για τα μπάζα δυστυχώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να δούμε το θέμα από την αρχή, νομίζω πως το πρώτο ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε είναι "Γιατί σπουδάζω Μαθηματικά;"

    1) Για να βρω δουλειά και μόνο; Αν ναι, τότε πρέπει για καμιά 10ετία να ανασταλεί η λειτουργία όλων των υπαρχόντων ελληνικών μαθηματικών τμημάτων (και πολλών άλλων φυσικά)

    2) Επειδή αγαπάω την επιστήμη, ακόμη και αν ελλοχεύει ο κίνδυνος της ανεργίας; Τότε ο αριθμός των 2500 φοιτητών θα είναι ευχής έργο να γίνει ακόμη μεγαλύτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή