Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επειδή τα Μαθηματικά είναι αγάπη - έρωτας - ταξίδι!

Τις τελευταίες ημέρες πολλά διαβάσαμε και γράφτηκαν για τις χαμηλές βάσεις των μαθηματικών τμημάτων (και όχι μόνο). Με αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να φωτίσουμε και την άλλη πλευρά του φεγγαριού!

Ας δούμε τους πρώτους των μαθηματικών τμημάτων! Αυτούς τους μαθητές που δεν κοιτάνε πόσα μόρια έχει ένα μαθηματικό τμήμα για να το επιλέξουν, αλλά το καρφώνουν στην πρώτη θέση του μηχανογραφικού τους, αφού είναι στην πρώτη θέση της καρδιά τους! 

Αυτούς που δεν μετράνε ένα - ένα τα μόρια για να δουν σε ποια σχολή περνούν αλλά μετράνε την αγάπη και τη λατρεία που έχουν για τα μαθηματικά. 

Ας δούμε τους σίγουρους εραστές της Ανάλυσης, Άλγεβρας και Γεωμετρίας και ας τους αφιερώσουμε αυτό το άρθρο. 

Αυτοί οι μαθητές είναι ο βασικός λόγος που είμαστε εδώ! Είναι οι μαθητές που μας κάνουν καλύτερους καθηγητές. 

Θα ήταν τέλειο και τιμητικό να αναφέρω ονομαστικά έναν προς έναν τους πρώτους από κάθε μαθηματικό τμήμα! 

Μπορούμε να εντοπίσουμε τους δέκα μαθητές που μπήκαν 

πρώτοι στα μαθηματικά τμήματα;

Όποιος έχει στοιχεία μπορεί να τα αναφέρει στα σχόλια ως εξής: 

πχ. Μάκης Χατζόπουλος, από το 3ο ΓΕΛ Γαλατσίου, 1ος στο Μαθηματικό Αθήνας.

Ο Σταύρος Σταυρόπουλος (lisari team) μας δίνει τα μόρια των πρώτων από τα τέσσερα μαθηματικά τμήματα από το 2017 - 2020. Στο Μαθηματικό Αθήνας παραδοσιακά ο πρώτος έχει βαθμολογία ίδια με την βαθμολογία της Ιατρικής Αθηνών! 


Αναλυτικά για το 2020 φαίνεται και στην επόμενη φωτογραφία από όλα τα τμήματα των μαθηματικών σχολών. 

Να σημειώσουμε ότι ο πρώτος, βάση μορίων, που μπήκε στο Μαθηματικό Σάμου έχει 11,875 μόρια και Μαθηματικά έγραψε 9,7


Εμείς οι καθηγητές θα συνεχίζουμε να εμπνέουμε τους μαθητές μας και να τους ενθαρρύνουμε να εισέρχονται στα μαθηματικά τμήματα, είτε η βάση είναι 3.000 είτε 19.000. Είτε οι εισακτέοι είναι 100 είτε 1.000! 

Τα μαθηματικά είναι έρωτας, αγάπη, ανακάλυψη, ταξίδι! Ας μην τους προσγειώνουμε ανώμαλα επειδή η εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έλαβε μέτρα γι αυτήν την κατρακύλα. 

Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο άρθρο!!Μπράβο στους μαθητές αυτούς που δείχνουν έμπρακτα την αγάπη τους για τα Μαθηματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ εγώ στα 52 μου κάνω οδοποιία και λιμενικά στην εργασία μου και στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι καμιά φορά με θέματα των μαθηματικων. Όσο περνάν τα χρόνια ο δεσμός με την επιστήμη των μαθηματικών γίνεται πιο έντονος, αφού ακόμη σκέφτομαι και μεταπτυχιακό στο ΕΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνουμε απολυτα αλλα επειδη πρεπει και να ταισουμε την οικογενεια ο κλαδος πρεπει να προστατευτει με σοβαρο σχεδιο...δυστυχως σχεδιο δεν υπαρχει σε αυτην τη χωρα οποτε θα συνεχισουμε να παραγουμε διπλωματουχους πενητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα + απαντήσεις στην τριγωνομετρία (Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα)

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα σχολεία έχουν ολοκληρώσει το Κεφάλαιο 3ο: Τριγωνομετρία στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου και βρίσκονται στην αρχή των πολυωνύμων.  Ο μοναδικός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος από το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (2 ωρών) + απαντήσεις στο κεφάλαιο της τριγωνομετρίας για τους μαθητές της Β Λυκείου. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις Σημείωση : Μερικά ερωτήματα ta εμπνεύστηκα από παλαιά διαγωνίσματα του lisari.blogspot.com