Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγωνισμός στη Στατιστική για μαθητές Γυμνασίων, Λυκείων [2021]

 Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), στο πλαίσιο του προγράμματος 

«Ανάπτυξη της Στατιστικής Παιδείας στην Ελλάδα», διοργανώνει, 

για τέταρτη φορά, τoν «Πανελλήνιο Διαγωνισμό στη Στατιστική».

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη ταλαντούχων μαθητών που ενδιαφέρονται για τη στατιστική επιστήμη, τον τρόπο παραγωγής και τη χρήση των επίσημων στατιστικών στην καθημερινότητά τους, αλλά και σε άλλους τομείς της κοινωνίας, όπως στην οικονομία και τη χάραξη πολιτικής.

Ο Διαγωνισμός θα διαρκέσει από τον Οκτώβριο 2020 μέχρι Απρίλιο 2021

Συμμετοχές – Εγγραφές 

Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν ομάδες που αποτελούνται από έναν έως και τρεις μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις ακόλουθες κατηγορίες:

 Κατηγορία Α’: Μαθητές Λυκείων

 Κατηγορία Β’: Μαθητές Γυμνασίων

Σε κάθε ομάδα συμμετέχει ένας καθηγητής, ο οποίος είναι αρμόδιος για την εγγραφή της ομάδας του στον διαγωνισμό (μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής), την παροχή πληροφοριών στα μέλη της ομάδας, την επίβλεψη των εργασιών τους και την καθοδήγησή τους καθόλη τη διάρκεια του διαγωνισμού.

Οι εγγραφές των ομάδων ξεκινούν στις 5 Οκτωβρίου 2020 και ολοκληρώνονται στις 7 Ιανουαρίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες, όπως για τις εγγραφές, το χρονοδιάγραμμα και τους κανόνες, τόσο του Πανελλήνιου, όσο και του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού στη Στατιστική, είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.statistics.gr/el/statistics-competition-2021

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26