Στηρίξτε το έργο μας!

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων 2021 σε ένα αρχείο!

Έτοιμη η Τράπεζα Θεμάτων 2021 για την Α΄ Λυκείου

Σε συνοπτικό πίνακα για πιο εύκολη εύρεση του αρχείου στη μορφή που επιθυμείτε!

Τελευταία ενημέρωση: 17/2/2021 (ώρα 21:40)

Τράπεζα Θεμάτων 2021

μάθημα

Αρχεία Ι.Ε.Π (πρωτότυπη μορφή)

Χωριστά

τα θέματα

Ομαδοπ.

ανά κεφάλαιο

Σύγκριση παλαιάς με νέα Τράπεζα θεμάτων

Κάθε άσκηση σε ποιες παραγράφ.

ανήκει

Άλγεβρα (265)

αρχείο

Θέμα 2  Θέμα 4

Αρχείο

Αρχείο

Αρχείο

Γεωμετρία

(363)

σύνδεσμος

Θέμα 2

Εκφ. – Απαντ.  

Θέμα 4

Εκφ. – Απαντ.

Αρχείο

Αρχείο

Αρχείο

 Πρόσφεραν, κατά σειρά, τις υπηρεσίες τους για την Τράπεζα θεμάτων:

  1. Νικολόπουλος Θανάσης από τη Ζάκυνθο (lisari team) (αρχεία Άλγεβρας / θέμα 2 και 4)
  2. Γιάννης Βελαώρας από τη Λιβαδειά  (lisari team) (ενοποίηση αρχείων)
  3. Άννα Μαγαρισιώτη από την Καβάλα (ομαδοποίηση θέμα 2 / Άλγεβρα)
  4. Θανάσης Μπάρας  (πίνακες Άλγεβρα και Γεωμετρία)
  5. Γιώργος Λέκκας από την Πάτρα (πίνακες Άλγεβρα και Γεωμετρία)
  6. Μάκης Χατζόπουλος από την Αθήνα (lisari team) (θέματα 2 και 4 - εκφ. λύσεις Γεωμετρίας)
  7. Σπύρος Δήμου (Καστοριά) (σε ομαδοποιημένη μορφή την Άλγεβρα)
  8. Χρήστος Τσιφάκης (Πειραιά) (σε word (!) τα θέματα Άλγεβρας)
  9. Βαγγέλης Σακαρίκος (Παπάγου) (word + ομαδοποιημένα Άλγεβρα και Γεωμετρία)
  10. Θανάσης Παπασταθόπουλος (word + προτεινόμενα θέματα στην Άλγεβρα). Πατήστε εδώ

________________________________________

Πιο αναλυτικά! 

Δείτε όλες την έκβαση και την πορεία των αρχείων όπως αναρτήθηκαν! 

Δείτε την σελίδα του Ι.Ε.Π αν και η σελίδα είναι δύσκολα προσβάσιμη λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας.

Τα θέματα για την Άλγεβρα και Γεωμετρία της Τράπεζας Θεμάτων 2021 τα αποθηκεύετε από τα παρακάτω αρχεία: 

1) Άλγεβρα 265:  θέμα 2 - θέμα 4  (μια προσφορά του Θανάση Νικολόπουλου από τη lisari team)

Ομαδοποιημένα τα θέματα ανά κεφάλαιο: Θέμα 2 - Θέμα 4 (μια προσφορά της Άννας Μαγαρισιώτη από την Καβάλα)

Και το αρχείο Άλγεβρας όπως δόθηκε από το ΙΕΠ (zip με όλα τα αρχεία εκφωνήσεις - απαντήσεις από τα 2 και 4 θέματα).

Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Σπύρος Δήμου από το ΓΕ.Λ Άργους Ορεστικού (νομός Καστοριάς) μας προσφέρει μια ολοκληρωμένη δουλειά για την Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας! 

- Τα αρχεία 2 και 4 ομαδοποιημένα ανά κεφάλαιο.

- Με το κωδικό του θέματος δίπλα σε κάθε άσκηση.

- Μορφή word και οι ασκήσεις σε εικόνες. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ! 


2) Γεωμετρία 363: Θέμα 2: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις  και Θέμα 4: Εκφωνήσεις - Απαντήσεις (Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος).


3) Προδιαγραφές και οδηγίες στη διαμόρφωση των θεμάτων για το μάθημα Μαθηματικά (Άλγεβρα και Γεωμετρία) που είναι ίδιες με τις οδηγίες που είχαν δοθεί το 2014 (συν κάποιες αλλαγές). 

Δείτε επίσης ένα συνοπτικό πίνακα για την Άλγεβρα και Γεωμετρία που περιέχει τα εξής σημαντικά στοιχεία για κάθε θέμα: 

- κωδικός άσκησης

- θέμα 2/4

- τις παραγράφους στις οποίες ανήκει η άσκηση. 

έτσι να μπορούμε πιο απλά να τις υποδεικνύουμε στους μαθητές μας για πιο εύκολη μελέτη χωρίς φωτοτυπίες και κίνδυνο Covid19. Πλέον η διδασκαλία γίνεται μέσω της τηλεδιάσκεψης οπότε το μέσο μας πρέπει να είναι το διαδίκτυο και οι αντίστοιχες συνδέσεις του Ι.Ε.Π. 

Μια μοναδική επιμέλεια του συναδέλφου Θανάση Μπάρα. 


Επίσης, ο αγαπητός φίλος Γιώργος Λέκκας από την Πάτρα μας στέλνει τους παρακάτω πίνακες που δείχνει την αντιστοίχιση των θεμάτων από την παλαιά Τράπεζα στην νέα Τράπεζα. 

Δείτε ποια θέματα στην Άλγεβρα και Γεωμετρία
- διορθώθηκαν
- ποια διατηρήθηκαν
- ποια πλέον δεν υπάρχουν
- ποια αποσύρθηκαν από την Παλιά Τράπεζα και ξανά επέστρεψαν στη νέα Τράπεζα θεμάτων!

ΑΛΓΕΒΡΑ



ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

_____________________________________________________

Η παλαιά Τράπεζα Θεμάτων 2015 από τη lisari team

Σημείωση: Αναμένουμε να δοθούν στη δημοσιότητα επίσημα ενοποιημένα τα αρχεία.... (ήδη τα αρχεία έχουν αναρτηθεί απλά λόγω φόρτου δεν επιτρέπει το σύστημα).

_____________________________________________________

Ερωτήσεις

1) Το παραπάνω αρχείο περιέχει θέματα από τη νέα ή μόνο από την παλαιά Τράπεζα θεμάτων;

2) Θα προστεθούν και νέα θέματα;

3) Θα αναρτηθούν τα συγκεντρωτικά αρχεία; Και αν ναι, πότε; 

4) Θα είναι κατηγοριοποιημένες οι ασκήσεις ανά κεφάλαια;


Απαντήσεις

1) Περιέχει μόνο θέματα από την παλιά Τράπεζα θεμάτων που είναι ανανεωμένη - διορθωμένη.

2) Ναι και γι' αυτό δίνεται η δυνατότητα για καταχώριση θεμάτων από τους εκπαιδευτικούς (υπάρχει και ανάλογο κάλεσμα για συμμετοχή).

3) Ήδη έχουν αναρτηθεί απλά υπάρχει μια υπερφόρτωση στο σύστημα και δεν επιτρέπει το εύκολο download από όλους τους χρήστες. Από Δευτέρα αναμένουμε την αποκατάσταση του προβλήματος.

4) Στο ενοποιημένο αρχείο ΔΕΝ θα είναι ομαδοποιημένα τα θέματα. Θα υπάρχουν ενδείξεις μόνο στο σύστημα που προφανώς μπορείς να τα διαβάζεις ένα προς ένα. Επίσης βοηθάει και το φίλτρο που τα ταξινομεί κατά αύξουσα σειρά παραγράφων (περίπου γιατί εμφανίζει τη σειρά: 3.1, 3.10, 3.11, 3.2 κτλ.). Ίδωμεν μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.... 

26 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ τους συναδέλφους, αλλά από τα pdf δεν μπορούμε να διακρίνουμε τα καινούρια θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρη η Τράπεζα είναι ενιαία, δεν υπάρχει λόγος να τη διαχωρίσουμε. Όποιος θέλει κάτι διαφορετικό ας το μετατρέψει ο ίδιος όπως επιθυμεί.

      Διαγραφή
  2. Τα θέματα είναι τα παλαιά με τα προβλήματά τους. Οι οδηγίες δεν έχουν σχέση με τα θέματα ή τα θέματα δεν έχουν σχέση με τις οδηγίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά... Καλές γιορτές σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με μια πρώτη ματιά βλέπω μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο πλήθος θεμάτων στα Μαθηματικά και στα υπόλοιπα μαθήματα.
    Στα θετικά πάντως, ότι δίνονται στα παιδιά επίσημες λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nik 19, που μπορούμε να βρούμε τις επίσημες λύσεις?

      Διαγραφή
    2. Δίπλα στην κάθε εκφώνηση εδώ: http://www.iep.edu.gr/el/anazitisi-thematon

      Διαγραφή
    3. σε ευχαριστώ nik 19, το βρήκα

      Διαγραφή
  5. Η παλιά τράπεζα με καλύτερα γραφικά και sorting. Δυστυχώς όμως με τα ίδια προβλήματα. Ευτυχώς τοποθέτησαν να κατεβάινει σε zip όλο το αρχείο αλλά ακόμα δεν έχω καταφέρει να το δω γιατί κολλάει...Είναι δυνατόν να θες να δείς ένα θέμα και κάθε φορά να το κατεβάζεις?ένα pop up δεν μπορούν να κάνουν με τόσα λεφτά? ήδη με τυχαία επιλογή ασκήσεις άλλων κεφαλαίων είναι σε άλλα(πχ1250 στο 3.3 κανονικά 4.2). pdf γιατί?δεν θα έπρεπε να είνα επεξεργάσιμη μορφή για να λύσει τα χέρια των καθηγητών? και αρίθμηση δεν μπορούν να βάζουν μέσα στο θέμα? Αυτά δεν τα εχουν ήδη παρατηρήσει απο την προηγούμενη ή είναι τόσο δύσκολα?Ας ρωτήσουν τον κ.Χατζόπουλο ή ας τον απορροφήσουν γιατί αφιλοκερδώς έχει φτιάξει καλύτερη τράπεζα θεματων.(για άλλη μια φορα ευχαριστούμε για όλα τα αρχεία που ανεβάζετε και όλοι χρησιμοποιούμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλε μου.

      Αλλά ας μην αφορίζουμε, ας έχουμε μια καλή διάθεση μέχρι να δούμε το τελικό αποτέλεσμα. Ας μην είμαστε προκατειλημμένοι...

      Μπορεί να έχουμε πέσει πάνω όλοι εκπαιδευτικοί και να πατάμε το ίδιο κλικ, συστήματα είναι και αυτά....

      Για αρχή δεν έχω να σχολιάσω τίποτα, μόνο ότι έμεινα άυπνος όλο το βράδυ μήπως μπορέσω να κατεβάσω τα θέματα της Γεωμετρίας σε ένα αρχείο zip. Τελικά δεν τα κατάφερα αφού ο σύνδεσμος
      https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/trapeza/public/downloadzip.php?schooltypeid=1&classid=1&lessonid=6

      αρνείται πεισματικά να ανοίξει.

      Θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση για το θέμα της Τράπεζας Θεμάτων.

      Διαγραφή
  6. Όλα τα είχαμε φέτος, η τράπεζα θεμάτων μας έλειπε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί να μην έχουμε; Δεν κατανοώ την ένσταση....

      Διαγραφή
    2. ...γιατί υπάρχουν ακόμα σχολεία χωρίς μαθηματικούς.. γιατί άλλα σχολεία έχουν αλλάξει δύο και τρεις καθηγητές μέχρι στιγμής... γιατί σημαντικός αριθμός σχολείων βρίσκονται ακόμα στις πρωτοβάθμιες εξισώσεις με πολλές καθυστερήσεις... γιατί η τηλεκπαίδευση έχει σε πολλά σχολεία, δυσπρόσιτα και μη δυσκολίες να εφαρμοστεί και να εξασφαλιστεί το δικαίωμα συμμετοχής σε όλα τα παιδιά και για άλλους λόγους που γνωρίζουν καλύτερα συνάδελφοι μέσα στα σχολεία.
      Εγώ δεν κατανοώ γιατί έπρεπε να δημοσιευτεί η τράπεζα θεμάτων τη δεδομένη χρονική στιγμή και ποιος ο σκοπός εφαρμογής της αυτή τη χρονιά..

      Διαγραφή
    3. Ισχύουν αυτά. Θα έλεγα ότι πλην της τηλεκπαίδευσης ισχύουν λίγο-πολύ κάθε χρόνο. Το θέμα είναι ότι ισχύουν ΚΑΙ για τη Γ΄Λυκείου. Αυτός όμως είναι λόγος να μη γίνονται πανελλήνιες;

      Διαγραφή
    4. Όλα αυτά είναι λόγος και αφορμή για να γίνουν ουσιαστικές παρεμβάσεις στην εκπαίδευση, όπως προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, αναβάθμίση του προγράμματος σπουδών, συγγραφή νέων βιβλίων και πολλά άλλα που γνωρίζουμε και διεκδικούμε κάθε χρόνο και όχι να επαναφέρονται συστήματα, διατάξεις και εξεταστικές διαδικασίες που είχαν καταργηθεί ως ακατάλληλες με γνώμονα την πολιτική επιβίωση μιας παρανοικής υπουργού..

      Διαγραφή
    5. Δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς με το να γίνουν ουσιαστικές παρεμβάσεις. Αλλά επί του παρόντος έχουμε να κρίνουμε τον συγκεκριμένο θεσμό της ΤΘ. Για να καταθέσω την άποψή μου είμαι υπέρ, αλλά με συγκεκριμένες προυποθέσεις.

      Φέτος δεν ήταν η καλύτερη χρονιά για να ξεκινήσει. Σε αυτό νομίζω ότι έκανε λάθος η κυβέρνηση. Είναι πρακτικό αδύνατο να καλύψεις με τηλεκπαίδευση, κεφάλαια που άλλες χρονιές δεν προλάβαινες να τις διδάξεις από κοντά. (π.χ. εγγεγραμμένα τετράπλευρα)
      Εκτός αν αφαιρεθούν οι ενότητες αυτές από την ΤΘ. Αλλά τότε γιατί ανακοινώθηκαν εξαρχής;

      Εξίσου βασικό για να κρίνουμε την ΤΘ είναι να γνωρίζουμε αν ο βαθμός της Α' Λυκείου θα συνυπολογιστεί έστω και λίγο στην εισαγωγή των παιδιών σε σχολές σε 2,5 χρόνια. Θεωρώ ότι ΔΕΝ πρέπει να γίνει αφού τα παιδιά θα εξεταστούν σε διαφορετικά θέματα. Δεν είναι δικαιο σε 2,5 χρόνια αυτό να μετρήσει για την εισαγωγή τους στην ίδια σχολή.

      Όμως είναι στα υπέρ το ότι δόθηκαν επίσημες λύσεις στα παιδιά και δεν χρειάζεται να μπουν σε έξοδα για να τις βρουν. Επίσης στα υπέρ το ότι γνωρίζουν εγκαίρω το στυλ των εξετάσεων. Το στυλ των συνδυαστικών θεμάτων και έχει τη δυνατότητα όποιο παιδί έχει τη θέληση να προπονηθεί τους επόμενους μήνες.

      Τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην πράξη το επόμενο διάστημα. Στην τάξη ή στην οθόνη.
      Ας είμαστε όλοι καλά και θα τη βρούμε την άκρη.

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστούμε πολύ Μάκη, αλλά και όσους ασχολήθηκαν να τα κατεβάσουν και να τα συμμαζέψουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και ευχαριστούμε για την ανάρτηση.

    Αίσθησή μου είναι ότι δεν θα εφαρμοστεί φέτος η τράπεζα, διότι αν τα αποτελέσματα είναι δράμα (όπου παράλληλα οι συνθήκες δεν ευνοούν για να είναι καλά) , το πολιτικό κόστος θα είναι μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές ευχαριστίες στους συναδέρφους για τη δουλειά που μας προσφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστούμε. Η βοήθειά σας στην οργάνωση του μαθήματος πολύτιμη. Χαρούμενες γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάκη, ευχαριστούμε για τη φροντίδα και την προσφορά! Να είστε όλοι καλά και να έχετε μια Καλή Χρονιά!!!Με υγεία και κέφι πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος