Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τετράδια Επανάληψης σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου

(Ανακοινοποίηση από 24/5/21)

Αν τα ΕΠΑΛ είναι παραμελημένα από αρχεία, τι να πει το Γυμνάσιο; Σήμερα θα κάνουμε ένα μπαράζ σημειώσεων για να δώσουμε ένα βροντερό παρών!

Ο αγαπητός και ακούραστος Γιάννης Δαμιανός από το 6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, μας προσφέρει και φέτος τα ανανεωμένα τετράδια Επανάληψης για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε την αντίστοιχη τάξη: Α΄ Γυμνασίου - Β΄ Γυμνασίου - Γ΄ Γυμνασίου 

Σχόλια

  1. Εξαιρετική προσφορά. Ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στο συνάδερφο για τη δουλειά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στο συνάδερφο για τη εξαιρετική δουλειά του!
    Και το λυσάρι φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική βοήθεια όλα τα χρόνια!Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν θελετε να σας δωσω τις λυσεις, να ξερετε οτι εχω αρκετο χρονο και ειμαι στη διαθεση σας. Το λεω για να μη μεινουν με την απορια οι μικροι του γυμνασιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη το αναφέρω για τελευταία φορά. Η επικοινωνία γίνεται μέσω από τα email όχι από εδώ. Στείλε ό,τι υλικό θες στο email μου (σε word ή pdf μορφή) + τις απαντήσεις για τους μικρούς μας φίλους. Θα είναι κέρδος γι αυτούς. Σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου.

      Διαγραφή
  6. Δίνω τις απαντήσεις για τη Γ Γυμνασίου ως το 14 προς το παρόν.
    1.i)λ=-6,ν=2,μ=4 ii)λ=-3,ν=0,μ=3.
    2.α).λείπει το 4,β).(χ+3)^2=χ^2+6χ+9,γ).(χ-5)^2=χ^2-10χ+25,δ).(χ/3-3)^2=χ^2/9-2χ+9,ε).χ^2-25=(χ+5)(χ-5),στ.)(χ+2)^3=χ^3+6χ^2+12χ+8.
    3.Κάντε πράξεις.
    4.Κάντε πράξεις.
    5.α)(χ-1)(χ+y),β)(χ+y)(x-y)^2,γ)χ(χ-4y),δ)(x-1)(x+1)^2,ε)(α+β)(χ+y)(x-y),στ)χ(χ+2)(χ-2)^2,ζ)(χ^2+χ+y)(x+1).
    6. α)(χ-2)/(χ+4),β)-1,γ)-1,333333.../χ, δ)1/[α^2(α+1)], ε)(α-β)^2/β, στ)(y+1)/(y-1)^2.
    7.α)α/χ, β)χ, γ) -1, δ)4χ^2(χ+1)^2, ε)1.
    8.α)χ(χ+3)/[(χ+1)(χ-1)], β)χ/(χ+2), γ)(χ-2)/(χ-1), δ)(χ+7)/χ, ε)1/(1-χ), στ)(6χ-1)/6(χ-3).
    9.i)K(x)=2(x+3)(x-3)^2, ii) x1=-3, x2=3.
    10.i)A(x)=(x-1)(x-4)(x-2)^2, B(x)=x+1, ii)x^2-5x-6.
    11.i)f(x)=(x-8)(x+1)(x+2)^2, ii) x1=-2, x2=-1, x3=8.
    12.α)χ=0, β)χ>-2/9,γ) ναι.
    13. Κάντε πράξεις.
    14.α)χ=9, y=-1, β)χ=32,y=-3, γ)χ=0,y=1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαιδαλώδης η προσπάθειά σου! Σε ευχαριστούμε πολύ. Δεν θα ήταν βολικό και για σένα να τα μαζεύαμε σε ένα αρχείο; Το παρακολουθείς πιο εύκολα...

      Διαγραφή
    2. Ρωτάω για να ξέρω αν πρέπει να δώσω αναλυτικές λύσεις. Αν τα μαζέψουμε σε αρχείο, θα πρέπει να δώσω αναλυτικές λύσεις.
      Όμως στο πληκτρολόγιο δεν μπορώ να γράψω ούτε δυνάμεις, ούτε γωνίες.
      Πώς γίνεται να γραφούν όλα αυτά τα μαθηματικά σύμβολα;

      Διαγραφή
  7. Όσα παιδιά το δουν, να μη διστάσουν να με ρωτήσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσοι δυσκολεύονται στην παραγοντοποίηση, να με ρωτήσουν
    Δεν τα γράφω για εμένα. Για τα παιδιά τα γράφω.
    Πάντως χρειάστηκα αρκετή ώρα για να κάνω τις πράξεις, ήταν πάρα πολλές.
    Χωρίς βοηθό, το κεφάλι σου γίνεται καζάνι.
    Με βοηθούς, είσαι χαλαρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για την Α Γυμνασίου θα δώσω ένα παράδειγμα που ίσως είναι δύσκολο.
    Άλγεβρα θέμα 20.
    ΛΥΣΗ:
    α)χωρίς ΦΠΑ 1.320Χ1/3=440€
    ποσό ΦΠΑ 550-440=110€
    άρα 25%
    β)με έκπτωση 1320-550=770€
    ποσό έκπτωσης 192,5€
    άρα 27,5%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δίνω κάποιες λύσεις για τη Β Γυμνασίου σε δύο δύσκολες ασκήσεις.
    ΑΣΚΗΣΕΙΣ
    Θέμα 2ο
    ΛΥΣΗ
    Α. Έστω ΒΖ||ΑΕ (το Ζ πάνω στη ΔΓ), τότε ΒΖ||ΑΕ &ΑΒ||ΕΖ, άρα το ΑΒΖΕ είναι ορθογώνιο παραλληλόγραμμο και κατά συνέπεια ΕΖ=4cm. Tα ορθογώνια τρίγωνα ΑΔΕ &ΒΖΓ έχουν ΑΔ=ΒΓ &ΔΕ=3cm.
    B. Τώρα με Π.Θ στο ΑΔΕ που έχει ΑΔ=5cm&ΔΕ=3cm, έχω ΑΕ=4cm.
    Γ. Τώρα έχω ΕΓ=10-3=7cm&ΑΕ=4cm, άρα με Π.Θ στο ΑΓΕ παίρνω ΑΓ^2=65cm^2, άρα Ε κυκλικού δίσκου =πρ^2=π*ΑΓ^2=65πcm^2.
    Αξιολόγηση 5, Εργασία 1η
    ΛΥΣΗ
    α)Θεωρούμε το κέντρο Ο του κύκλου C(O,OA) με διάμετρο ΑΒ.
    Το μήκος του ημικυκλίου είναι 8πcm, άρα: πρ=8π=>ρ=8cm.
    Άρα ΟΑ=ΟΒ=ρ=8cm. Επίσης η ΔΓ είναι εφαπτομένη του κύκλου C(O,OA) στο σημείο Ε, άρα η ΟΕ είναι κάθετη στη ΔΓ, άρα ύψος του τραπεζίου και είναι ίση με την ακτίνα του κύκλου C(O,OA),άρα ΟΕ=8cm που είναι το ύψος του τραπεζίου. Τώρα από τα Α,Β φέρνουμε ΑΗ||ΟΕ||ΒΚ (τα Η,Κ πάνω στη ΔΓ). Τώρα ΑΗ=ΒΚ=ΟΕ=8cm. Ακόμη ΑΒ=ΗΚ=16cm, οπότε (ΑΒΓΔ)=1/2*(16+28)*8=176cm^2& E ημικυκλίου=π*8^2/2=32πcm^2, επομένως Ε χρωμ.=176-32π cm^2.β) Τα ορθογώνια τρίγωνα ΑΔΗ&ΒΚΓ έχουν ΑΔ=ΒΓ&2ΔΗ+16=28=>ΔΗ=6cm & με Π.Θ στο ΑΔΗ είναι ΑΔ=ΒΓ=10cm(εφόσον ΑΗ=8cm)
    Άρα Πχρωμ.=10+10+28+8π=8π+48 cm.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν μου έχει ξεφύγει τυπογραφικό, θα ήθελα να μου το πείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α Γυμνασίου σύνθετο θέμα 16 (άλγεβρα)
    ΛΥΣΗ
    Η αγορά είναι 200x3=600€
    Η πώληση είναι 600x1,2=720€
    Πωλούνται 200x0,9=180 κιλά
    Πώληση κιλού 720:180=4€

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26