Στηρίξτε το έργο μας!

Σάββατο 7 Μαΐου 2022

16 Επαναληπτικά διαγωνίσματα Ιουνίου 2022 για την Α΄ & Β΄ Λυκείου


Πλήθος: 16 άρτια διαγωνίσματα στην Α΄ και Β΄ Λυκείου

Τα πρώτα και μοναδικά διαγωνίσματα προσομοίωσης που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για την Α΄ και Β΄ Λυκείου με θέματα από την Τράπεζα Θεμάτων με το 2ο και 4ο θέμα!

Για πρώτη φορά ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να μελετήσει ένα διαγώνισμα όπως ακριβώς θα του τεθεί σε λίγες μέρες στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου.

Υπενθυμίζουμε ότι μετά από εννιά (2013) χρόνια η Τράπεζα Θεμάτων θα λειτουργήσει και ο διδάσκοντας θα προτείνει μόνο το 1ο και 3ο θέμα των εξετάσεων.

Ακόμα δεν έχουν τεθεί οι όροι πώς θα επιλέγονται τα θέματα από την Τράπεζα θεμάτων, αλλά δεν αποκλείεται τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της να πάμε σε πιο χαλαρό πλαίσιο. Για παράδειγμα να επιλέγει ο υπεύθυνος καθηγητής ένα θέμα, όποιο επιθυμεί, από την Τράπεζα Θεμάτων, χωρίς κλήρωση που γινόταν στο παρελθόν. Ή το κάθε σχολείο να προσθέσει φίλτρα μέχρι την ύλη που έχει διδάξει ο υπεύθυνος καθηγητής και έως εκεί να κληρωθεί ένα θέμα. Δηλαδή να μην υποχρεωτικό να επιλέξει ο διδάσκοντας ένα θέμα από όλη τη εξεταστέα ύλη όπως γινόταν την πρώτη φορά που λειτούργησε η Τράπεζα θεμάτων. Αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για να μάθουν τους όρους του χαλαρού πλαισίου της Τράπεζας Θεμάτων για να σχολιάσουμε περισσότερο πάνω σε αυτό το θέμα.  

Φέτος, το lisari σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε μια πλήρη προσομοίωση των θεμάτων που θα τεθούν στα σχολεία. Έχετε, για αρχή, τη δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ δύο διαγωνισμάτων και για τα πέντε μαθήματα μαθηματικών που υπάρχουν στην Α΄ και Β΄ Λυκείου. Συνολικά υπάρχουν δέκα διαγωνίσματα να τα υποβάλλετε στους μαθητές σας!

Περιηγηθείτε μέσα από τις εικόνες. Πατήστε την αντίστοιχη εικόνα για να δείτε το διαγώνισμα.

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

# Α΄ Λυκείου #

# Β΄ Λυκείου #



(αν υπάρχει ανταπόκριση και αποδοχή θα εμπλουτίσουμε το αρχείο και με άλλα διαγωνίσματα...) 

#Υλικό από τα μέλη της ομάδας#

3ο διαγώνισμα Άλγεβρα Α΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
4ο διαγώνισμα Άλγεβρα Α΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου

3ο διαγώνισμα Γεωμετρία Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
4ο διαγώνισμα Γεωμετρία Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου

3ο διαγώνισμα Άλγεβρα Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου
4ο διαγώνισμα Άλγεβρα Β΄ Λυκείου - Επιμέλεια: Ιορδάνης Κοσόγλου

32 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Μάκη Χριστός Ανέστη. Καταπληκτική ιδέα. Πάντα επίκαιρος και ακούραστος.
    Ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας εμπνεεις και μας προσφέρεις τόσα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά lisari!!! Υπέροχη για ακόμα μια φορά προσφορά... Το ευχαριστούμε πάρα πολύ θα έπρεπε να ακούγεται τόσο συχνά που να "κουράζει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περίμενα τέτοια ανάρτηση! Καταπληκτική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά. Κύριε Μάκη, για δείτε στο 2ο διαγώνισμα Γεωμετρίας Α λυκείου, στο 1ο θέμα, τη 2η ερώτηση Σ-Λ. Μήπως λείπει κάτι από τη διατύπωση;
    Καλή συνέχεια στην καταπληκτική δουλειά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες για την ερώτηση: "Όταν δύο ευθείες τεμνόμενη από τρίτη σχηματίζουν τις εντός και επί τ’
      αυτά γωνίες ίσες." ;

      Διαγραφή
    2. To διόρθωσα! Ανέβασα και άλλο pdf γιατί είχε "φάει" τα σύμβολα των γωνιών.

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    3. Και πάλι, κάτι δεν μου πάει καλά στη σύνταξη. Κατά τη γνώμη μου, πιο σωστή διατύπωση είναι: " Όταν δύο ευθείες παράλληλες τέμνονται από τρίτη ευθεία, τότε σχηματίζουν τις
      εντός και επί τ’ αυτά γωνίες ίσες."

      Διαγραφή
    4. Νομίζω ότι πλέον είναι σωστά διατυπωμένη η εκφώνηση. Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις, κάνουν πολύ καλύτερα τα αρχεία που αναρτούμε.

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Μάκη! Σούπερ δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια πολλά! Υγεια σε όλες-ους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά,ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική δουλειά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μάκη, για να μην μπερδευτούν κάποιοι, σε πρώτη ευκαιρία "διόρθωσε" τα εξώφυλλα Άλγεβρας του κ. Κοσόγλου, αναφέρουν εκ παραδρομής Β' Λυκείου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά, ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη δουλειά!!Ήδη τα έχουν οι μαθητές στα χέρια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη σε όλους. Καλή δύναμη σε όλους ενοψει εξετάσεων. Εξαιρετική προσφορά άλλη μια φορά. Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη. Εξαιρετική προσφορά. Σας παρακαλώ στο 1ο Κατεύθυνσης Β Λυκείου στο θέμα 3γ, μπορείτε να δείτε αν είναι πλήρης η εκφώνηση. Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, με την συγκεκριμένη εκφώνηση έχουμε άπειρα σημεία Γ τα οποία ικανοποιούν τα δεδομένα της εκφώνησης. Ίσως μια επιπλέον συνθήκη όπως π.χ. "ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ" θα περιόριζε τα ζητούμενα σημεία και θα οδηγούσε σε υπολογισμό τους.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τη σημείωση.

      Την διατύπωσα την άσκηση λίγο διαφορετικά για να ταιριάζει όπως την έθεσα και την είχα κατά νου.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Χατζόπουλε καλημέρα. Με την νέα εκφώνηση αφού τα σημεία Α και Β δεν είναι στην ευθεία, βγαίνουν περιορισμοί για το α και έτσι το βi) βγάζει τιμές για το α οι οποίες απορρίπτονται. Με εκτίμηση και σεβασμό.

      Διαγραφή
    4. Είχε ξεχαστεί η πρόταση "εκτός αυτής". Όλη η άσκηση κατασκευάστηκε η ευθεία να εφάπτεται στα σημεία Α και Β, άρα δεν είναι σωστό στην εκφώνηση πλέον να γράφω ότι δεν ανήκουν στην ευθεία.

      Σε ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη, ήταν εύστοχη. Νομίζω ότι η άσκηση είναι ορθή μετά από τις υποδείξεις και τη συμμετοχή σας. Είναι μια άσκηση που ανήκει σε όλους.

      Σημείωση: Η πηγή της άσκησης είναι από το Ι.Ε.Π. από τα προτεινόμενα τρίτα θέματα.

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλα Μάκη. Θαρρώ πως στο δευτερο διαγώνισμα της Α' Λυκείου, στο 4ο θέμα εννοείς ν.δ.ο. γ= - 1 (κι όχι y= - 1 όπως ο δαίμονας εγραψε...)
    Ευχαριστούμε για την υπέροχη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!! Το έχω διορθώσει ήδη!! Χρόνια πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα, πολύ καλή δουλειά. Μήπως στο 1ο διαγώνισμα Άλγεβρας Β΄ Λυκείου πρέπει στο Θέμα 4 στο β) να αναφέρεται για α=2;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κώστα! Είναι θέμα από την Τράπεζα θεμάτων και δεν έχουμε ευθύνη για το στήσιμο των ερωτημάτων.

      Διαγραφή
    2. Πάντως το αντικατέστησα με τη σωστή βάση όπως έπρεπε να είχε τεθεί.

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική εργασία . Ήδη παρουσίασα αρκετά . Ερώτημα : Οι ορισμοί που απουσιάζουν από αρκετά της Β΄λυκείου είναι συμπτωματικό ή μήπως δεν επιτρέπεται να βάλουμε ( επειδή θυμάμαι κάτι σχετικό σε κάποιο έγγραφο προ κορονωϊού ....) ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο έστειλα και σε προσωπικό μήνυμα το γράφω και εδώ γιατί μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους.
      Αρκετοί μπερδεύονται, γι' αυτό το ΙΕΠ έδωσε ενδεικτικά Α θέματα για να θυμηθούν οι καθηγητές τι εξετάζουν στη θεωρία.

      Συνοπτικά θα σου πω ότι μόνο στα μαθηματικά κατεύθυνσης βάζουμε ορισμό, πουθενά αλλού αλλά τσέκαρε το πριν το δεχτείς.

      Διαγραφή
    2. Μάκη, εδώ (παρ. Ζ) αναφέρει ότι δεν ζητείται ορισμός ούτε στα μαθ. κατεύθυνσης. https://www.esos.gr/arthra/77766/tropos-exetasis-ton-mathimaton-gel

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο! Όταν το είχα κοιτάξει τα είχα φτιάξει χωρίς ορισμούς όπως φαίνεται στα διαγωνίσματα. Τελικά το ξέχασα και έκανα λάθος ενημέρωση.

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος