Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θέματα Α΄ Γυμνασίου από το Ευρωπαϊκό Πρότυπο - EPS


Ο αγαπητός φίλος, συνάδελφος και μέλος της lisari team Θανάσης Κοπάδης μας προσφέρει τα θέματα Εξετάσεων Α΄ Γυμνασίου από το Ευρωπαϊκό Πρότυπο - E.P.S. σε Πειραιά και Ελληνικό.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Ευχαριστούμε πολύ! Χρήσιμο να βλέπουμε υλικό και για το Γυμνάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεματα υψηλού επιπέδου! Συγχαρητήρια στους δημιουργούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικά, αλλά δύσκολα για Α Γυμνασίου. Εγώ δεν τολμάω να βάλω τέτοια μέσα στην τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ισχύει στο 90% των περιπτώσεων τουλάχιστον. Υποθέτω ότι τα θέματα αυτά απευθύνονται σε ειδικό κονό.

      Διαγραφή
  4. Οι λύσεις είναι οι παρακάτω:
    Θέμα 1ο
    α) Σωστό, γιατί το άθροισμα των ψηφίων δεν αλλάζει , άρα διαιρείται με το 3.
    β)Σωστό, γιατί αν χ>90 και ψ=180-χ, τότε αναγκαστικά ψ<90.
    γ)Λάθος, γιατί 211=7*30+1, άρα θα είναι Τρίτη.
    δ)Λάθος, γιατί η άλλη γωνία θα ήταν 0 μοίρες, το οποίο δεν γίνεται.
    ε)Σωστό, γιατί -|χ| αρνητικός εφόσον |χ| θετικός και αρνητικός *αρνητικός=θετικός, άρα ψ<0.
    στ)Λάθος, γιατί η αύξηση 20% αναφέρεται στη διαμορφωμένη τιμή(80€), άρα ΤΤ=80*1,2=96€.
    Θέμα 2ο
    α) Λάθος, το είπαμε στο 1ο θέμα.
    β)Σωστό, το είπαμε στο 1ο θέμα.
    γ)Λάθος, γιατί η εξίσωση χ=1/χ, δηλαδή χ^2=1 έχει λύσεις -1 και 1.
    δ)Σωστό, αν υπήρχε, το άθροισμα των δύο αυτών γωνιών θα ήταν πάνω από 180 μοίρες.
    ε)Λάθος, π.χ 7+(-4)=3 και 8+0=8.
    στ) Σωστό, γιατί η τρίτη γωνία απέναντι από τη βάση είναι κι αυτή 180-2*60=60 μοίρες.
    Θέμα 3ο
    Α. α=[3*8-(30-27)]*4+16=(24-3)*4+16=21*4+16=84+16=100.
    β=-2*[-2-(-9)]-(-2+3)+8*5=-2*7-1+40=-14-1+40=25.
    Β. Φτιάξτε απλά προβλήματα.
    Θέμα 4ο
    Α. χ+5χ=180, άρα χ=30 και ψ=5χ=150.
    Β. Α=Β+30=Γ+30, άρα Β+30+2Β=180, άρα Β=Γ=50 και Α=80.
    Γ. α) ΚΜ=ΜΝ, άρα χ=40
    ΚΑ||ΝΒ, άρα χ=ψ=40 ως εντός εναλλάξ.
    Έτσι τώρα <ΑΚΜ=180-(40+40)=100, άρα ω=<ΑΚΛ=50 λόγω διχοτόμου.
    Ακόμη η γωνία φ=180-<ΑΚΛ=180-50=130(ως εντός εκτός και επί τα αυτά μέρη)
    Θέμα 5ο
    Α. Όλοι μόνοι σας, πανεύκολο.
    Β.ΕΚΠ(4,5,6)=60, άρα 60 μαθητές.
    Γ.Το μυστικό είναι να κάνουμε την παράσταση:Κ=(α+β)^2-(α+β)-6=(-2)^2-(-2)-6=0.







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διόρθωση στο θέμα 4ο στο Γ. είναι φ=180-<ΑΚΛ=180-50=130(ως εντός και επί τα αυτά μέρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να σας βοήθησα.
    Να σημειώσω για την Γ Γυμνασίου ότι στο θέμα 5ο στο Γ μπορεί να παραγοντοποιηθεί το τριώνυμο
    Θέτω α+β=χ κι έχω: χ^2-χ-6=0
    Δ=25.
    ρι=-2
    ρ2=3
    Άρα το τριώνυμο παραγοντοποιείται ως εξής: (χ-3)(χ+2)
    Και μετά κάνω πράξεις ,βάζω όπου χ το -2 και παίρνω: Κ=-5*0=0.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστω πολυ .Ηλιας Ανδριανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Επαναληπτικό διαγώνισμα + απαντήσεις στην τριγωνομετρία (Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα)

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα σχολεία έχουν ολοκληρώσει το Κεφάλαιο 3ο: Τριγωνομετρία στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου και βρίσκονται στην αρχή των πολυωνύμων.  Ο μοναδικός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος από το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (2 ωρών) + απαντήσεις στο κεφάλαιο της τριγωνομετρίας για τους μαθητές της Β Λυκείου. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις Σημείωση : Μερικά ερωτήματα ta εμπνεύστηκα από παλαιά διαγωνίσματα του lisari.blogspot.com

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...