Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επαναληπτικές εξετάσεις ΕΠΑΛ 26/9/2022

Άλλη μια επαναληπτική εξέταση πέρασε στην αφάνεια! Πόσο μάλλον αν για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Όχι όμως για το μέλος της lisari team Μιχάλη Γιαννόπουλο από την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Σχολιασμός (Μιχάλης Γιαννόπουλος)

1) Η απόδειξη είναι ότι πιο δύσκολο μπορεί να πέσει. Όχι με την έννοια της δύσκολης απόδειξης, αλλά με την την έννοια του "κρυφής" απόδειξης. Η απόδειξη αυτή δεν ξέρουν καν που βρίσκεται στο βιβλίο οι περισσότεροι μαθητές και ελάχιστοι καθηγητές τη διδάσκουν.

2) Τρεις μονοτονίες; Μήπως υπερβολή...;

3) Στο Δ4 μάλλον ο ποιητής ήθελε να πει: "Να δείξετε ότι το εμβαδόν του τριγώνου γίνεται μέγιστο όταν το ορθογώνιο τρίγωνο είναι ισοσκελές." Όχι ότι αλλάζει ουσιαστικά αυτό που γράφει, αλλά δεν είναι η συνηθισμένη έκφραση. 

Δ) Πολλά τα θέματα. Περισσότερα απ' ότι συνήθως. Από δυσκολία, θεωρώ ότι είναι η αναμενόμενη. 

Σχόλια

  1. Καλημέρα! Ευχαριστούμε!
    Ψαγμένη θεωρία (μέτρια προς δύσκολη, όχι μόνο ο ορισμός).
    Δύσκολο 4ο θέμα αν αναλογιστεί κανείς τη σχέση των μαθητών με τη Γεωμετρία (και γενικότερα ότι δυσανασχετούν μόλις δουν πρόβλημα πριν καν το διαβάσουν).
    Παραδοσιακά οι επαναληπτικές είναι δυσκολότερες από τις κανονικές πανελλαδικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η απόδειξη θα συμφωνήσω, ότι είναι (ή πιο σωστά ήταν) το πλέον πιο απίθανο θέμα απόδειξης! Ωστόσο, ότι υπάρχει στο σχολικό είναι πλέον σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα πέσει!
    Τα θέματα Β,Γ,Δ απευθύνονται σε μικρή δύναμη μαθητών, αλλά με δεδομένο ότι στις επαναληπτικές εξετάσεις, οι υποψήφιοι διεκδικούν λίγες, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, θέσεις, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως μη-αναμενόμενα.
    Αλήθεια Μακη, μήπως γνωρίζεις πόσοι έδωσαν χθες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα + απαντήσεις στην τριγωνομετρία (Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα)

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα σχολεία έχουν ολοκληρώσει το Κεφάλαιο 3ο: Τριγωνομετρία στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου και βρίσκονται στην αρχή των πολυωνύμων.  Ο μοναδικός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος από το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (2 ωρών) + απαντήσεις στο κεφάλαιο της τριγωνομετρίας για τους μαθητές της Β Λυκείου. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις Σημείωση : Μερικά ερωτήματα ta εμπνεύστηκα από παλαιά διαγωνίσματα του lisari.blogspot.com

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα