Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άσκηση Α4 και Α5 σελίδα 110 σχολικού βιβλίου Γ΄ Λυκείου


Δύο ασκήσεις του σχολικού βιβλίου που παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον και προτείνεται να τις διδάξουμε ταυτόχρονα στους μαθητές.

Έχει αρκετά ενδιαφέροντα σημεία που πρέπει να προσέξει ο μαθητής και να τονίσει ο καθηγητής. Δεν είναι απλή άσκηση και είναι λάθος να αντιμετωπίζεται με αυτόν τον τρόπο.

Επίσης, εκτιμώ ότι το βιβλίο λύσεων δεν έχει ορθή την απάντηση άρα αξίζει λίγοοοοο περισσότερο να την μελετήσουμε.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Καλημέρα Μάκη! Εκπληκτική προσέγγιση αλλά χτύπησε ο διάολος του τυπογραφείου!! Υπάρχει ένα τυπογραφικό στο πρώτο κομμάτι της συνάρτησης στο [-2,0]. Αντί για f(x)=-x+2 είναι f(x)=x+2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μάκη! Πάντα μάχιμος, δεν σταματάς ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κώστα έχεις δίκιο! Το διόρθωσα! Καλησπέρα Κωστάκη!! Να είσαι καλά! Γράφω κυρίως όταν δεν είμαι καλά ψυχολογικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26