Στηρίξτε το έργο μας!

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023

Ποτ πουρί με ασκήσεις μαθηματικών Λυκείου

Παρακάτω θα δείτε τέσσερα θέματα, ένα θέμα από κάθε μάθημα μαθηματικών από την Α΄ μέχρι και Γ΄ Λυκείου!

Είναι ασκήσεις που έχω διδάξει στην τάξη, έχουν τεθεί σε τεστ και είναι ιδέες που θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας.

Όλα γίνονται με καλή διάθεση και κέφι για ένα συμβάλλουμε στη διάδοση των ιδεών. 

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος για το ΓΕΛ Φιλοθέης

Σχολικό έτος: 2022 - 23

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 


Αφιερωμένο στον γιο μου Συμεών που μου λείπει

και δεν μπορώ να τον έχω δίπλα μου...


Θέμα Α: Γεωμετρία Α΄ Λυκείου


Θέμα Β: Άλγεβρα Α΄ Λυκείου


Θέμα Γ: Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου



Θέμα Δ: Μαθηματικά Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος