Σε αυτή την ενότητα δεν θα αναλωθώ για αν πρέπει να δοθούν και πόσες μονάδες σε κάθε απάντηση, γιατί αυτό μπορεί να είναι μια ολόκληρη συζήτηση και πολύ πιθανό να μην συμφωνήσουμε όλοι.
Καταγράφω κυρίως τις απαντήσεις των μαθητών που δεν εντοπίζεται συνήθως τόσο εύκολα το λάθος…
Καταγράφω κυρίως τις απαντήσεις των μαθητών που δεν εντοπίζεται συνήθως τόσο εύκολα το λάθος…
Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το Δ1 αν κάποιος μαθητής κάνει τη διερεύνηση και απορρίψει τις περιπτώσεις κ<3 και κ>3 και στη συνέχεια πει άρα κ=3 χωρίς να το επαληθεύσει..Τότε πόσα μόρια χάνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα Πέτρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς ασθενής, ο γιατρός δεν μπορεί να κάνει διάγνωση, έτσι και εμείς χωρίς γραπτό δεν μπορούμε να κάνουμε καμία εκτίμηση για το βαθμό.
Δεν χρειάζεται να βγάλουμε ένα βαθμό, λίγη υπομονή και θα δούμε το τελικό αποτέλεσμα των μαθητών σε 15 ημέρες. Γιατί ο μαθητής να γνωρίζει τον ακριβή βαθμό του; Μια εκτίμηση ας κάνει ο καθένας για τον εαυτό του.
Εκείνο που ρώτησα ήταν το αν οι περιπτώσεις έχουν παρθεί σωστά και είναι καλά γραμμένες και μετά το κ=3 είναι χωρίς επαλήθευση τότε πόσα μόρια από τα 4 αφαιρούνται. Νομίζω είναι πολύ συγκεκριμένο το ερώτημα..αν όλα τα άλλα είναι τέλεια τότε θα χαθούν 1 ή 2 μόρια;;
ΔιαγραφήΣαν βαθμολογητή σας ρωτάω..
Στο Γ1 που χρησομοποίησαν συνέχεια για να βρούν το α πιστεύω πρέπει να το έχουν κάνει πολλοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι το έχω δει αλλά όχι σε αρκετά γραπτά. Δεν είναι συνηθισμένο λάθος...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα! Μπορεί να μας ενημερώσει κάποιος συνάδερφος από τα βαθμολογικά για τις ως τώρα εντυπώσεις των γραπτών ;
ΑπάντησηΔιαγραφή