Πριν λίγες μέρες οι μαθητές Α΄ Λυκείου της Βαρβακείου Σχολής εξετάστηκαν σε ένα απαιτητικό Κριτήριο Αξιολόγησης στη διάταξη των Πραγματικών Αριθμών.
Επειδή υπάρχουν μαθητές και καθηγητές που αναζητούν και κάτι ιδιαίτερο το αναρτώ για λόγους πληρότητας.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Ποιο θέμα θεωρείτε ότι είναι το πιο απαιτητικό;
Ψηφίστε στα σχόλια!
Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος
Σχολικό έτος: 2023 - 24
Σημείωση: Για να δείτε όλα τα Κριτήρια Αξιολόγησης που αναρτώ για το σχολικό έτος 2023 - 24 από το Πρότυπο ΓΕΛ της Βαρβακείου Σχολής τότε πατήστε εδώ.
Το πιο απαιτητικό είναι το θέμα 4 προφανώς , το οποίο όμως δεν είναι και τόσο δύσκολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπόλοιπα είναι ok!
Μόνο το 4ο είναι απαιτητικό (άποψη μου).
Εγώ θα πω 3 δύσκολα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Η σύγκριση των 2 κλασμάτων στο θέμα 1
2) Η παράσταση Β στο θέμα 2
3) Από το θέμα 4 το (β)
ΥΓ0: προφανώς το 3) είναι το πιο δυσκολο , αλλά και τα άλλα 2 είναι για δυνατά παικτακια.
ΥΓ1: Συγχαρητήρια για το διαγωνισμα, πολύ όμορφο.
Σηκώνω τα χέρια ψηλά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορώ πως μπορούν να θεωρούνται απαιτητικά αυτά τα θέματα.
Το μοναδικό ερώτημα που είναι λίγο τσιμπημενο είναι το (β) από το θέμα 4.
Υ.Γ Το θέμα 2 είναι τυφλοσουρτης.
ΑπάντησηΔιαγραφή|Σεβομαι| την άποψη σας, αλλά το σκεπτικό στην παράσταση Β δεν το έχω δει σε κανένα βοήθημα.
ΔιαγραφήΣυγγνώμη, αλλά αν είναι αυτό το τεστ για Βαρβάκειο, τότε στα άλλα (μή πρότυπα) λύκεια, τι θα πρέπει να βάλουμε; Αν γνωρίζουν πρόσθεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή θα έχω καλύτερη άποψη για τις προσωπικές εκτιμήσεις και απόψεις των συνομιλητών μου, θα ήθελα να μάθω, γιατί εμφανίζεστε ως ανώνυμος, ΑΝ διδάσκετε σε ποιο σχολείο ή Φροντιστήριο. Η συζήτηση θα έχει να προσφέρει σε όλους.... αν αποκαλύψουμε ποιοι είμαστε, που βρισκόμαστε, τι διδάσκουμε και τι αναμένουμε από τους μαθητές μας.
ΔιαγραφήΦίλε ανώνυμε, αν θες ανέβασε ένα διαγώνισμα που θα έβαζες σε ένα πρότυπο Λύκειο στη συγκεκριμένη παράγραφο. Καλή κατασκευή στα θέματα, που είμαι βέβαιος ότι θα μοιραστείς με την κοινότητα του blog.
ΑπάντησηΔιαγραφή