Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Διδακτικές πρακτικές των Εκπαιδευτικών στα Μαθηματικά του Δημοτικού Σχολείου» ΗΜΕΡΙΔΑ


Όλοι συμφωνούμε (απευθύνομαι κυρίως στους μαθηματικούς) ότι τα μαθηματικά χτίζονται από μικρές ηλικίες και πόσο ανάγκη έχουν οι μικροί μας μαθητές να τους τα θεμελιώσουν άτομα με γνώσεις στο αντικείμενο! 

Έρχεται η 4η  Ημερίδα από την Ε.Μ.Ε. για να αναδείξει αυτό το σκοπό! 

Παρασκευή  12  Απριλίου  2024

«Διδακτικές πρακτικές των Εκπαιδευτικών στα Μαθηματικά του Δημοτικού Σχολείου»

Αίθουσα της ΕΣΗΕΑ, Ακαδημίας 20, Αθήνα

17.00 μ.μ.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και για τους ομιλητές της ημερίδας πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Συνάδελφοι γεια σας,
    ξέρει κανένας αν έχει αλλάξει κάτι στο geogebra?
    Είναι πλέον μόνο online η χρήση του?
    Ήθελα να κατεβάσω το geogebra 5 και δεν το βρίσκω.
    Έχει πολλές αλλαγές το geogebra.org και δεν ξέρω που να βρω το download app.
    Ξέρει κανείς τι έχει συμβεί?
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε κ. Χατζόπουλε για τις συμβουλές σας για άλλη μία φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26