Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εναλλακτική λύση στο ερώτημα Δ4 χωρίς ρίζα x0

Αν και έχουν περάσει λίγες ημέρες από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024, οι συνάδελφοι στέλνουν έξυπνες λύσεις κυρίως για το ερώτημα Δ4 που τράβηξε την προσοχή όλων μας! 

Η λύση του αγαπητού φίλου Σωτήρη Συριόπουλου μας αρέσει γιατί φαίνεται ο τρόπος που σκέφτηκε και έθεσε την κατάλληλη συνάρτηση ως u και τέλος δεν χρειάζεται η άγνωστη ρίζα x0. 

Μοιάζει με αρκετές λύσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο (και αυτή που δίνουμε ως προτεινόμενη ως ομάδα) απλά έχει διαφορετική αφετηρία! 

Δείτε την και θα καταλάβετε! 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Η κατανόηση μίας ερώτησης είναι το πρώρο που πρέπει να αξιολογείται (Οι φιλόλογοι το ξέρουν καλύτερα από εμάς). Το να ψάχνουμε μέσα στην λάθος απάντηση να βρούμε κάτι σωστό είναι στρέβλωση της έννοιας της αξιολόγησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που ταιριάζει στην ανάρτηση που έχει γίνει; Μήπως μπερδέψατε τα post; Είναι άδικο για το συνάδελφο να σχολιάζουμε κάτι διαφορετικό από αυτό που καταθέτει.

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του "Ανώνυμου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26