Στηρίξτε το έργο μας!

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

25 Μεθοδολογίες στα διανύσματα Β΄ Λυκείου

Ένα πλήρες φυλλάδιο στα διανύσματα για τους μαθητές της Β΄ Λυκείου.

Εμβαθύνει σε έννοιες, μεθοδολογίες, βασικές ασκήσεις, ιδιότητες και παραδείγματα.

Η ανανέωση συνεχίζεται!! Τελευταία έκδοση: 14/09/2015


Επιμέλεια: Χατζόπουλος Μάκης

Περιέχονται
  • 25 Μεθοδολογίες, 
  • 11 λυμένα παραδείγματα, 
  • Τύποι, ιδιότητες 
  • Λυμένες βασικές ασκήσεις
  • 19 σελίδες 
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 

 

29 σχόλια:

  1. Δεν είναι διαθέσιμο προς download όπως τα περισσότερα αρχεία του blog;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχεις άδικο φίλε μου! Ίσως είναι το μοναδικό αρχείο που δεν επιτρέπεται το download και print.

    Αυτό γίνεται για δύο λόγους, πρώτον να γνωριστούμε με άτομα που δίνουν συχνό παρών εδώ πέρα αλλά δεν είναι μέλη, ούτε συμμετέχουν σε συζητήσεις. Γιατί άραγε;

    Κατά δεύτερον και πιο σημαντικό, γιατί δεν έχω τελειώσει με τις διορθώσεις,συμπληρώσεις του φυλλαδίου, όταν ολοκληρωθούν θα το "ελευθερώσω"!

    Θα μας πεις δύο πράγματα για σένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λογικό. Δε θέλετε επισκέπτες που σας ανακάλυψαν να πάρουν και το υλικό σας αμέσως. Κατανοητό.

    Ωστόσο το blog σας είναι από τα πληρέστερα και με καλή οργάνωση :-)

    Όσο για μένα, είμαι απόφοιτος Θετικών Επιστημών και τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με φροντιστηριακά μαθήματα Φυσικής και Χημείας, αλλά και Μαθηματικών μέχρι τη Β Λυκείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάπως έτσι!

    Πολύ φοβάμαι ότι πολύ από μας κατεβάζουμε παθητικά κάποια αρχεία από το διαδίκτυο χωρίς στην ουσία να τα χρειαζόμαστε, χωρίς να τα ελέγχουμε, χωρίς καν να τα διαβάζουμε!

    Δεν μπορώ να φανταστώ καθηγητή (ας μιλήσουμε για τον κλάδο μας, Μαθηματικό) που μοιράζει στα μαθήματά του το οποιοδήποτε υλικό που βρήκε στο διαδίκτυο, χωρίς να το έχει μελετήσει πρώτα. Και εκεί είναι το παράλογο, πως γίνεται να το έχεις μελετήσει - επεξεργαστεί το οποιοδήποτε φυλλάδιο και να μην έχει καμία παρατήρηση να σημειώσεις!! Αν δεν σε ενδιαφέρει γιατί τώρα έκανες την δουλειά σου τότε είναι εγωιστικό και μονομερές, εμείς δεν πράξαμε με αυτό τον τρόπο, αν πράτταμε έτσι δεν θα είχες ούτε αυτό το υλικό στα χέρια σου, από την άλλη αν δεν έχεις παρατήρηση να κάνεις, τότε έχεις στα ένα άρτιο υλικό που πρέπει να καταθέσεις κατά την γνώμη μου την ευγνωμοσύνη σου!

    Με αυτό τον τρόπο (απαγόρευση του download) είχα ήδη κάποιες εύστοχες παρατηρήσεις για την "Μεθοδολογία Διανυσμάτων", τα άλλαξα και ωφεληθήκαμε όλοι! Δεν είναι καλύτερο από το να το κάνεις καθένας χωριστά;

    Νομίζω ότι έτσι αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας και γινόμαστε πιο ωφέλιμοι. Η κοινότητα μπορεί να δράσει προσθετικά και να έχουμε ένα άρτιο υλικό. Το lisari.blogspot.com καταθέτει μια φόρμα, μια αρχή, την βάση για ένα φυλλάδιο, αλλά επιζητά και τον σχολιασμό, τις συμπληρώσεις για να το γίνει όλο και καλύτερο. Έτσι και αλλιώς σε εμάς θα μείνει!

    Tas στείλε μου το mail σου, για να σου στείλω σε αυτή την μορφή το φυλλάδιο.

    Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχεις άδικο, όταν ξεκίνησα τα μαθήματα κι επειδή ήμουν ήδη αρκετά εξοικειωμένος με το Internet, ανακάλυψα πολλά blogs με δωρεάν σημειώσεις/ασκήσεις και κατέβαζα τα πάντα. Όντως χωρίς να τα ελέγξω, αλλά και τις περισσότερες φορές χωρίς να ασχοληθώ με αυτά τα αρχεία από τη στιγμή που τα αποθήκευσα στον υπολογιστή μου.

    Βλέπεις, ο όγκος της πληροφορίας και των πολλών βοηθημάτων είναι τεράστιος, αλλά μετά από μερικά χρόνια, έχω διαφορετική αντίληψη, ώστε να εκτιμήσω την καλή δουλειά.

    Γι αυτό και στάθηκα σε αυτό το αρχείο συγκεκριμένα. Αν δεν ήταν καλό, θα το προσπέρναγα.

    Τέλος πάντων, κάνεις πολύ καλή δουλειά και στο θέμα σημειώσεων, αλλά και στη συγκέντρωση αρχείων από συναδέλφους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάκη δώσε το φυλλάδιο στο λαό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από ότι βλέπεις ανανεώνεται συνέχεια, οπότε λίγη υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο τελευταίο παράδειγμα της σελίδας 17, υπάρχει ένα λάθος εκ παραδρομής:
    "συνφ=-1 <=> συνφ=-συνπ/4" αντί
    "συνφ=-sqrt(2)/2 <=> συνφ=-συνπ/4"

    Nίκος Λέντζος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα. Ειμαι μαθητρια Β Λυκειου και μενω Κρητη.Βρηκα το blog τυχαια καθως εψαχνα να βρω πραγματα που θα μπορουσαν να με βοηθησουν στα μαθηματικα κατευθυνσης και ως επι το πλειστον στα διανυσματα. Ειναι ευχαριστο να βλεπεις ανθρωπους να προσφερουν τη γνωση αφιλοκερδως.Ελπιζω να συνεχισετε ετσι.. Φιλικα Χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Νίκο διόρθωσα το λάθος που σημειώνεις, σε ευχαριστώ!!

    Χρύσα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Είμαστε εδώ ότι χρειαστείς! Καλή πρόοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε Μάκη να σε συγχαρώ και εγώ για την εξαιρετική δουλειά σου που με κόπο και αφιλοκερδώς προσφέρεις στους μαθητές μας και όχι μόνο!!!

    Να είσαι καλά και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαγγέλη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Η αναγνώριση και η καλή κουβέντα είναι η αμοιβή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αγαπητε συναδελφε , συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια και την βοηθεια που δινεις σε οσους ασχολουνται με τα μαθηματικα στην εκπαιδευση .

    Σταυρος Χριστακος , Μονεμβασια , ασχολουμε με τα φροντιστηρια πανω απο εικοσι χρονια
    xristakos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ Σταύρο. Σε καλωσορίζω στον ηλεκτρονικό μας τόπο!

    Το αρχείο είναι ελεύθερο να το κατεβάσει όποιος επιθυμεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδια γιατί δεν μπορώ να ανοιξω το φυλλάδιο ; Δεν μου εμφανίζεται καν ! Καμία λύση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια κατ αρχάς για την πολύ καλή δουλειά. Κάποιες επισημάνσεις:
    Στο 1) ΑΒ = ΟΒ-ΟΑ με σημείο αναφοράς το Ο (αντί για διανυσματική ακτίνα)

    Στο 7) η συνθήκη β διάφορο του μηδενικού διανύσματος δεν είναι απαραίτητη αφού αν β=0 μπορεί να θεωρηθεί παράλληλο σε κάθε άλλο διάνυσμα. (η συνθήκη χρειάζεται για το αντίστροφο)

    Επίσης στο 7) (τρίτο τετραγωνάκι) αν τα α, β δεν είναι παράλληλα στον ψ΄ψ (αντί για χ΄χ)

    Στο 9) ... είναι παράλληλα με ένα κοινό άκρο (αντί για κορυφή) επομένως απορρίπτεται (χωρίς το δεν)...

    Στο 13) η ισοδυναμία α) ισχύει όταν τα Α, Β, Γ, Δ είναι ανά 3 μη συνευθειακά.

    Φιλικά, Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις, θα τις δω και θα τις περάσω άμεσα στην επόμενη έκδοση...

      Μακάρι να κάνανε όλοι αυτό που έπραξες, θα ήταν ωφέλιμο για όλους.

      Να σαι καλά!

      Διαγραφή
  17. Μετά από τις διορθώσεις, το ανεβάζω το αρχείο και είναι έτοιμο για download, οι περισσότερες αβλεψίες διορθώθηκαν και είναι έτοιμο για αποθήκευση, από συναδέλφους και μαθητές...

    Όποιες παρατηρήσεις έχετε μην διστάσετε να μας το γνωστοποιήσετε.

    Ευχαριστώ για την θερμή σας υποδοχή, είναι ένα αρχείο που έχετε πάρα πολλά "χτυπήματα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειμαι ένας νέος συναδελφος που ξεκίνησα προσφατα να εργαζομαι σε φροντιστήρια και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μοιραζεστε αυτην την δουλειά σας. Είναι πολύτιμη η βοήθεια αυτή για μας τους νέους καθηγητές.

    Μολις το "κατέβασα", θα το μελετήσω και θα επανέλθω για τυχόν παρατηρήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά εξαιρετική δουλειά! Είμαι και εγώ μια νέα συνάδελφος και με βοηθήσατε πολύ στο να οργανώσω τα μαθήματά μου. Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα για την καλή δουλειά.Είμαι από αυτούς που δεν σχολιάζουν ποτέ και έχετε δίκιο είναι πολύ εγωιστικό....

    Δημήτρης Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να ξέρει ότι με την συνεργασία αυτό το φυλλάδιο βρήκε την ανταπόκρισή σας.

      Ο Νίκος, είναι ο τελευταίος που με τις παρατηρήσεις του αναβάθμισε το κείμενο, έτσι πρέπει, να συνθέτουμε για να παράγουμε καλύτερο υλικό.

      Διαγραφή
  21. εξαιρετική δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελικά το σχόλιο μου για συμμετοχή ή αναγνώριση βρήκε ανταπόκριση με τον καλύτερο τρόπο, πρέπει να το αναγνωρίσω και να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που συμμετέχουν στην μικρή μας κοινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ καλή δουλειά!
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια για την δουλεία σου και την βοήθεια που δίνεις σε παλιούς και νέους εκπαιδευτικούς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος