Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Αποκλειστικά!! Τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2013 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Το lisari.blogspot.com σας προσφέρει ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ τα θέματα εξετάσεων στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου.
Οι λύσεις είναι απλές (για την ΚΕΕ πάντα) και δεν χρειάζονται διευκρινήσεις! Το τρίωρο είναι αρκετό!

Αν τα θέματα Μαθηματικών Κατεύθυνσης είναι σαν αυτά της Γενικής Παιδείας, τότε δεν θα διαφέρουν και πολύ από τα επόμενα!
                                                                   (Το διαβάσαμε εδώ, του Λεωνίδα Θαραλλίδη)

ΘΕΜΑ Α
Α1. Αποδείξτε το Τελευταίο Θεώρημα του Fermat.
Α2. Διατυπώστε την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας και δώστε τη γεωμετρική της ερμηνεία.
Α3. Χαρακτηρίστε ως Σωστή (Σ) ή Λάθος (Λ) καθεμιά από τις προτάσεις:
1. Το δεκαδικό ψηφίο του π που βρίσκεται στην 123456789η θέση μετά την υποδιαστολή είναι 3.
2. Ο De L’ Hospital ήταν Υδροχόος με ωροσκόπο Ταύρο.
3. Η κότα έκανε τ΄ αβγό.
4. Εικασία λεγόταν μια τρίτη ξαδέλφη του Goldbach , με την οποία έζησε ένα θυελλώδη και παράνομο έρωτα (ήταν παντρεμένη με αξιωματικό του ιππικού). Προσπάθησαν να κρατήσουν κρυφό το δεσμό τους αλλά όλος ο κόσμος ήξερε πως η Εικασία ήταν του Goldbach.
5. Μες στης πόλης το χαμάμ ένα χαρέμι κολυμπά.
ΘΕΜΑ Β
Β1. Μετρήστε από μέσα σας από το 1 ως το ρίζα 2.
Β2. Βρείτε αποδείξεις (κατά προτίμηση του Ευκλείδη) για 25.000 ευρώ.
Β3. Ολοκληρώστε τη σχέση σας.
ΘΕΜΑ Γ
Γ1. Ακουμπήστε τη μύτη με τη γλώσσα σας.
Γ2. Αναφέρετε σε 5 δευτερόλεπτα τα ονόματα 50 μεγάλων Ελλήνων μαθηματικών της αρχαιότητας. Ακόμη; Ακόμηηηη;;; Κρίμα ….
Γ3. Ποιος έκανε πιπί μέσα στο Μισσισσιππή; Να τον βρείτε και να τον βάλετε να πλύνει τα νερά.
ΘΕΜΑ Δ
Δ1. Φτιάξτε ένα μαγικό τετράγωνο που σε κάθε γραμμή, στήλη και διαγώνιο το άθροισμα των αριθμών να είναι ίσο με το πλήθος των ατόμων του σύμπαντος. Μετά, χρησιμοποιώντας αυτό το τετράγωνο, ή με όποιον άλλο τρόπο θέλετε, τετραγωνίστε τον κύκλο (του Euler, ή όποιον άλλο κύκλο θέλετε).
Δ2. Αν επιπλέον γνωρίζουμε ότι η συνάρτηση f είναι κυρτή, αποδείξτε ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές.
Δ3. Από σημείο εκτός ευθείας, φέρτε πέντε διαφορετικές κάθετες στην ευθεία. Ύστερα, αποδείξτε πως αυτό που κάνατε είναι αδύνατο.
Δ4. Ετοιμάστε τη διαθήκη σας.

13 σχόλια:

  1. ΗΛΙΑΝΑ ΚΕΡΜΕΝΙΔΟΥ23 Μαΐ 2013, 1:55:00 μ.μ.

    ΑΚΟΜΗ ΓΕΛΑΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι γελάνε!

    Τα θέματα είναι εντός εξεταστέας ύλης, έχουν λογική διαβάθμιση και κυρίως είναι μέσα στο πνεύμα του μαθήματος!

    Παρακαλώ να προωθηθούν στην επιτροπή επιλογής θεμάτων του υπουργείου.

    ΥΓ: Η γυναίκα μου είναι φιλόλογος και από όλα της άρεσε περισσότερο το Δ2, καθώς είναι πολύ μαθηματικό αλλά ταυτόχρονα τόσο κατανοητό ακόμα και από άλλες ειδικότητες!

    Τι να πει κανείς...

    ΥΓ2: ...και να φανταστεί κανείς ότι μας έστησαν στα έντεκα βήματα για το ότι ρισκάρουμε την ψυχική υγεία των παιδιών αν σκεφτόμαστε έστω να απεργήσουμε. Κι έτσι δεν έγινε καμία απεργία και όλα τα παιδιά μετά τα Μαθηματικά Γενικής και την Φυσική έχουν καταρρακωθεί...

    Δεν είναι καν διπλωμάτες, αφού βεβαιώθηκαν ότι δεν θα προβληματίσουμε εμείς τα παιδιά, τα εκτέλεσαν αυτοί χωρίς να το σκεφτούν καν.

    Σημεία των καιρών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θανάση να πω και την άλλη άποψη;

    Τα θέματα δεν τα βάζει η ηγεσία, ούτε το απρόσωπο "Υπουργείο Παιδείας", αλλά εκπαιδευτικοί, οι συνάδελφοί μας δηλαδή, μπορεί να είμαι εγώ, εσύ, ο διπλανός και πάει λέγοντας, άρα το μείον, αν υπάρχει, το χρεώνω δυστυχώς στον - κομπλεξικό - εκπαιδευτικό και σε καμία περίπτωση στην ηγεσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς ενίσχυση του επιχειρήματός μου διαβάστε την ανακοίνωση της επιτροπής Φυσικών και προσέξτε τη διαδικασία έγκρισης που αναφέρεται στο (2): (απόσπασμα από ανάρτηση στο enikos.gr)

    --------------------------------------
    Τις ενστάσεις που εκφράστηκαν για τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄ στις Πανελλήνιες, αντιπαρέρχεται η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, τονίζοντας ότι δεν προκύπτει κανένα θέμα δεοντολογίας και τάξης.

    Συγκεκριμένα, με αφορμή δημοσιεύματα για τα θέματα της Φυσικής, η Επιτροπή ανακοίνωσε τα εξής:

    1. Όλα τα θέματα και τα επιμέρους ερωτήματα είναι αυστηρώς εντός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης και σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα των Λυκείων.

    2. Όλα τα θέματα διαμορφώθηκαν εντός της ΚΕΕ από την εισηγητική επιτροπή του μαθήματος με τη διαδικασία που προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Τα θέματα συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα από την ολομέλεια της ΚΕΕ.

    3. Είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο Διαδίκτυο.

    4. Κατόπιν τούτου, δεν τίθεται ζήτημα δεοντολογίας και τάξης για τα θέματα στο μάθημα «Φυσική Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄.
    --------------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάκη, αυτά τα θέματα είναι ξεπερασμένα. Το τελευταίο θεωρ. του Φερμά το αποδεικνύει πλέον ο κάθε πικραμένος.
    Νομίζω ότι μόνο η απόδειξη της εικασίας του Ρίμαν. (ή έστω μία ευριστική "απόδειξη" μέχρι το (10^1000)^1000) θα ήταν αντάξια των στάνταρντς που δημιούργησε το θρυλικό πια Δ3 ,που έθαψε οριστικά εκείνον τον γυαλάκια τον Γκαίντελ, και επανέφερε επιτέλους την πληρότητα (σε βάρος της συνοχής, αλλά ποιος την ..έζει τη συνοχή;) στα αξιωματικά συστήματα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακη μου τα θεματα ειναι βατα και αναμενομενα, κλιμακουμενης δυσκολιας για καλα προτετοιμασμενους μαθητες... οι δικοι μας μαθητες τα ειχαν διδαχθει και πιστευω οτι δε θα αντιμετωπισουν ιδιαιτερες δυσκολιες...
    χαχχαχα
    ατακα φροντιστηριουχων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό Μάκη...Κλαίω απο τα γέλια.
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ...
    ΣΤΟ Β3 προσθεστε τη λεξη ΤΩΡΑ οπου θελετε.
    Στο Δ2 η f ειναι και παραγωγισιμη.
    Στο Δ3 αρκουν 2 ευθειες... για να μην πελαγωσουν οι εξεταζομενοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά και εγώ το διασκέδασα και ήμουν σίγουρος ότι θα το διασκεδάζατε και εσείς!

    Σας αφήνω γιατί προσπαθώ να λύσω το θέμα Γ1,

    Ακουμπήστε με τη γλώσσα σας τη μύτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το θεμα ειναι οτι ολοι αυτοι που βαζουν τα θεματα ενας Θεος ξερει αν εχουν μπει σε ταξη ελληνικου σχολειου να δουν τι γινεται! Που αν δεν εχεις να δωσει 300Χ9 μηνες το παιδι σου δεν εχει στον ηλιο μοιρα με αυτα που βλεπουμε στο σχολειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παντως τα θεματα σου δεν επεσαν και πολυ εξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος