Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
πολύ καλό!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΜΗ ΓΕΛΑΩ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι γελάνε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα θέματα είναι εντός εξεταστέας ύλης, έχουν λογική διαβάθμιση και κυρίως είναι μέσα στο πνεύμα του μαθήματος!
Παρακαλώ να προωθηθούν στην επιτροπή επιλογής θεμάτων του υπουργείου.
ΥΓ: Η γυναίκα μου είναι φιλόλογος και από όλα της άρεσε περισσότερο το Δ2, καθώς είναι πολύ μαθηματικό αλλά ταυτόχρονα τόσο κατανοητό ακόμα και από άλλες ειδικότητες!
Τι να πει κανείς...
ΥΓ2: ...και να φανταστεί κανείς ότι μας έστησαν στα έντεκα βήματα για το ότι ρισκάρουμε την ψυχική υγεία των παιδιών αν σκεφτόμαστε έστω να απεργήσουμε. Κι έτσι δεν έγινε καμία απεργία και όλα τα παιδιά μετά τα Μαθηματικά Γενικής και την Φυσική έχουν καταρρακωθεί...
Δεν είναι καν διπλωμάτες, αφού βεβαιώθηκαν ότι δεν θα προβληματίσουμε εμείς τα παιδιά, τα εκτέλεσαν αυτοί χωρίς να το σκεφτούν καν.
Σημεία των καιρών...
Θανάση να πω και την άλλη άποψη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα θέματα δεν τα βάζει η ηγεσία, ούτε το απρόσωπο "Υπουργείο Παιδείας", αλλά εκπαιδευτικοί, οι συνάδελφοί μας δηλαδή, μπορεί να είμαι εγώ, εσύ, ο διπλανός και πάει λέγοντας, άρα το μείον, αν υπάρχει, το χρεώνω δυστυχώς στον - κομπλεξικό - εκπαιδευτικό και σε καμία περίπτωση στην ηγεσία.
Προς ενίσχυση του επιχειρήματός μου διαβάστε την ανακοίνωση της επιτροπής Φυσικών και προσέξτε τη διαδικασία έγκρισης που αναφέρεται στο (2): (απόσπασμα από ανάρτηση στο enikos.gr)
ΑπάντησηΔιαγραφή--------------------------------------
Τις ενστάσεις που εκφράστηκαν για τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄ στις Πανελλήνιες, αντιπαρέρχεται η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, τονίζοντας ότι δεν προκύπτει κανένα θέμα δεοντολογίας και τάξης.
Συγκεκριμένα, με αφορμή δημοσιεύματα για τα θέματα της Φυσικής, η Επιτροπή ανακοίνωσε τα εξής:
1. Όλα τα θέματα και τα επιμέρους ερωτήματα είναι αυστηρώς εντός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης και σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα των Λυκείων.
2. Όλα τα θέματα διαμορφώθηκαν εντός της ΚΕΕ από την εισηγητική επιτροπή του μαθήματος με τη διαδικασία που προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Τα θέματα συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα από την ολομέλεια της ΚΕΕ.
3. Είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο Διαδίκτυο.
4. Κατόπιν τούτου, δεν τίθεται ζήτημα δεοντολογίας και τάξης για τα θέματα στο μάθημα «Φυσική Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄.
--------------------------
Μάκη, αυτά τα θέματα είναι ξεπερασμένα. Το τελευταίο θεωρ. του Φερμά το αποδεικνύει πλέον ο κάθε πικραμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι μόνο η απόδειξη της εικασίας του Ρίμαν. (ή έστω μία ευριστική "απόδειξη" μέχρι το (10^1000)^1000) θα ήταν αντάξια των στάνταρντς που δημιούργησε το θρυλικό πια Δ3 ,που έθαψε οριστικά εκείνον τον γυαλάκια τον Γκαίντελ, και επανέφερε επιτέλους την πληρότητα (σε βάρος της συνοχής, αλλά ποιος την ..έζει τη συνοχή;) στα αξιωματικά συστήματα! :-)
Μακη μου τα θεματα ειναι βατα και αναμενομενα, κλιμακουμενης δυσκολιας για καλα προτετοιμασμενους μαθητες... οι δικοι μας μαθητες τα ειχαν διδαχθει και πιστευω οτι δε θα αντιμετωπισουν ιδιαιτερες δυσκολιες...
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχχαχα
ατακα φροντιστηριουχων...
Πολύ καλό Μάκη...Κλαίω απο τα γέλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέτρος
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟ Β3 προσθεστε τη λεξη ΤΩΡΑ οπου θελετε.
Στο Δ2 η f ειναι και παραγωγισιμη.
Στο Δ3 αρκουν 2 ευθειες... για να μην πελαγωσουν οι εξεταζομενοι...
Παιδιά και εγώ το διασκέδασα και ήμουν σίγουρος ότι θα το διασκεδάζατε και εσείς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας αφήνω γιατί προσπαθώ να λύσω το θέμα Γ1,
Ακουμπήστε με τη γλώσσα σας τη μύτη!
Το θεμα ειναι οτι ολοι αυτοι που βαζουν τα θεματα ενας Θεος ξερει αν εχουν μπει σε ταξη ελληνικου σχολειου να δουν τι γινεται! Που αν δεν εχεις να δωσει 300Χ9 μηνες το παιδι σου δεν εχει στον ηλιο μοιρα με αυτα που βλεπουμε στο σχολειο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως τα θεματα σου δεν επεσαν και πολυ εξω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχα καλό!
Διαγραφή