Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η δεύτερη άσκηση για το 2*!4


Άσκηση 2η

Χρησιμοποιήστε τα ψηφία του έτους 2014 και τις πράξεις +, -, x, ÷, sqrt (τετραγωνική ρίζα), ^ (αύξηση σε δύναμη), ! (παραγοντικό), [ ]( ακέραιο μέρος), μαζί με τα σύμβολα ομαδοποίησης (παρενθέσεις, αγκύλες κτλ), έτσι ώστε να γράψετε τους φυσικούς αριθμούς μέτρησης 1 έως 100.

Σημείωση 
Προτείνω να δίνουμε μία λύση στο κάθε νούμερο αφού έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε που δεν ξέρω αν θα τα καλύψουμε όλα τα νούμερα από το 1 έως το 100. Μερικά νούμερα είναι δύσκολα και θα μας παιδέψουν αρκετά!

Ας κάνω την αρχή...


Απάντηση

0 = 0*1*2*4 (αν και δεν το ζητούσε η άσκηση)
1 = (2+1+4)^0
2 = 2*(1+4)^0
3 = 2+(1+4)^0
4 = 2*0*1 + 4
5 = 2*0 + 1 + 4
6 = 20 - 14
7 = 0+ 2*4 - 1
8 = 2*4 - 1*0
9 = 10/2 + 4
10 = 2(4+1) + 0
11 = 12 - 4^0
12 = 12 + 4*0
13 = 12 + 4^0
14 = 14 + 2*0
15 = 14 + 2^0
16 = 4^2 + 1*0
17 = 4^2 + 1 + 0
18 = 4*2 + 10
19 = 40 / 2 - 1
20 =1 * 40/2
21 = 21 + 4*0
22 = 4! - 2 + 0*1 
23 = 24 - 1 + 0 
24 = 24 + 1*0
25 = 24 +1 + 0

Θοδωρής Κ.

26=4!+2+0*1
27=4!+2+1+0
28=14*2+0
29=4!+10:2
30=120:4

Σχόλια

  1. 18=4^2+0!+1!
    21=4!-2-1+0
    22=4!-2+0*1
    23=20+4-1
    24=24+0*1
    25=24+1+0
    26=4!+2+0*1
    27=4!+2+1+0
    28=14*2+0
    29=4!+10:2
    30=120:4
    Άλλος τη σκυτάλη...
    Θοδωρής Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θοδωρή σ' ευχαριστούμε πολύ που συμμετέχεις στην καταγραφή όλων των αριθμών!!

      Περιμένουμε και άλλους να λάβουν μέρος στη σκυταλοδρομία.

      Μπορεί να φαίνεται απλό δεν είναι και τόσο εύκολο, προσπαθήστε το, έχει ενδιαφέρον και βοηθά στην εξάσκηση του μυαλού!

      Διαγραφή
  2. Θα ήθελα να συνεχίσω αλλά τα ^ (αύξηση σε δύναμη), ! (παραγοντικό), [ ]( ακέραιο μέρος) δεν τα ξέρω!
    Κική, Μαθήτρια της 6ης τάξης Δημοτικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις δίκιο Κική, είναι μια ασκησούλα (;) για μαθητές γυμνασίου κυρίως... αλλά αν θέλεις σου κάνω μια γρήγορη ανασκόπηση των παρακάτω συμβόλων, για περισσότερα στοιχεία googlare το, για να προσπαθήσεις

    2^3: λέγεται δύναμη, η βάση είναι το 2 και ο εκθέτης το 3. Στην ουσία είναι ένας πολ/σμός του αριθμού 2 με τον εαυτό του, όσες φορές γράφει ο εκθέτης δηλαδή το 3 = 2*2*2=8

    πχ. 3^2=3*3=9
    πχ. 5^0=1 (ορίζουμε γενικότερα οποιοσδήποτε μη μηδενικός αριθμός υψωμένος στην μηδενική κάνει 1, δλδ α^0=1, όπου α όποιος αριθμός επιθυμείς αλλά ¨ΟΧΙ μηδέν)
    πχ. 7^1 = 7
    πχ. 4^4=4*4*4*4= 256

    Παραγοντικό
    2!=1*2=2
    3!=1*2*3=6
    4!=1*2*3*4=24
    0!=1 (και εδώ το ορίσαμε αυτό)

    άρα καταλάβαμε τι είναι το παραγοντικό;; Ένας πολ/σμός όλων των διαδοχικών φυσικών αριθμών (δλδ αριθμών που υπάρχουν στην φύση) από το 1 έως το νούμερο που αναγράφεται.

    Ακέραιο μέρος
    [0,23]=0
    [1,2345]=1
    [123,67]=123
    [23]=23
    [-1,4] = -2 (Προσοχή!!)

    καταλάβαμε από τα παραδείγματα τι είναι το ακέραιο μέρος;;

    Ακέραιο μέρος του οποιουδήποτε αριθμού χ ονομάζεται ο μεγαλύτερος ακέραιος (=στρογγυλός αριθμός, χωρίς κόμματα και υποδιαστολές πχ. ...-6,-5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, ...) που δεν ξεπερνά τον χ και συμβολίζεται με [χ] .

    Προφανώς και τα παραπάνω είναι πολύ ενδεικτικά και είναι ένας πρόλογος να ξεκινήσεις το διάβασμά σου!

    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26