Στηρίξτε το έργο μας!

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Ένα θέμα εξετάσεων από Ισπανικό σχολείο!!

Έβαλε ένας καθηγητής μαθηματικών σε ισπανικό σχολείο θέμα εξετάσεων με τον Ζινεντίν Ζιντάν και τη Ρεάλ Μαδρίτης και έγινε σάλος στο διαδίκτυο και έχει γίνει πρώτο θέμα σε όλα τα αθλητικά site!

Δείτε εδώ - εδώ - εδώ



Εμείς είχαμε αναρτήσει το 2014 ένα φυλλάδιο που στο εξώφυλλο είχες τις χώρες που θα αντιμετωπίσει η χώρας μας στο Μουντιάλ (το προηγούμενο που συμμετείχε η Ελλάδα) και μια άσκηση της Κατερίνας Καλφοπούλου (εδώ αναφέρω ότι έχω «κλέψει» την άσκησή της και την έχω προσθέσει στη συλλογή μου) με τον Τσάβι και το Μέσι που δεν έγινε καμία αναφορά!

Για το λόγο του αληθές δείτε την φωτογραφία!


Επίσης μας ενημέρωσε ο Βασίλης Μποζατζίδης ότι έχει δώσει ένα πρόβλημα για το Champion leaque και τις αποδόσεις για την Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μπαρτσελόνα και καμία αναφορά δεν έγινε από τις Ισπανικές εφημερίδες. Τελικά τι φταίει; Το μάρκετινγκ; Δείτε την εν λόγω άσκηση!

Δεν είναι άδικο;; Γιατί να μην μας προβάλλει η Ισπανική εφημερίδα Marca; 
Ή Γαλλική εφημερίδα liberation;

Άδικη κοινωνία... άλλους τους ανεβάζεις και άλλους του πετάς στα τάρταρα!!

Ποιο ήταν το πρόβλημα;

Το πρόβλημα που έθεσε στους μαθητές ο Κουέβας διατυπώθηκε ως εξής:

«Η ομάδα που κατέκτησε το Τσάμπιονς Λιγκ φέτος αποτελείται από τρεις τερματοφύλακες, έξι αμυντικούς, επτά μέσους και τέσσερις επιθετικούς. Αν ο Ζιζού* αποφασίσει να παίξει με τέσσερις αμυντικούς, τρεις μέσους και τρεις επιθετικούς και προφανώς έναν τερματοφύλακα, πόσες διαφορετικές ενδεκάδες μπορεί να επιλέξει;

* Ο Ζιζού είναι ο προπονητής αυτής της μεγάλης ομάδας».



Ποια είναι η λύση;;

Οι ιστότοποι που φιλοξενούν την είδηση ευτυχώς δεν παρουσιάζουν τη λύση, οπότε κάτι έχουμε να συμπληρώσουμε και εμείς ως μαθηματικό site.

O Γάλλος τεχνικός μπορεί να επιλέξει 6.300 διαφορετικές ενδεκάδες, αφού προκύπτει από των συνδυασμών των ν στοιχείων ανά κ, χωρίς επανατοποθέτηση και με την βοήθεια της πολλαπλασιαστικής αρχής έχουμε:


3 σχόλια:

  1. Καλημερα Μακη.Πολυ διασκεδαστικο το αρθρο σου.
    Μια απορια μου γεννηθηκε..
    Οι δικοι μας οκ μαθητες στο πηγαδι κατ.....σαν κ δεν δικαιουνται να διδασκονται συνδιαστικη παρα μονο πιθανοτητες?κ μαλιστα σε ολο το λυκειο δυο φορες τα ιδια πραγματα?

    Καλημερες σε ολες-ους.



    Αναμενουμε τις εκπληξεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λογικές οι απορίες σου και εγώ το σκέφτηκα μόλις είδα το παραπάνω θέμα... Όμως να σου πω την άποψή μου; Καλύτερα!! Γιατί δεν θυμάμαι τίποτα από τη συνδυαστική και το χειρότερο; Δεν την καταλάβαινα ποτέ! Μου φαίνεται το πιο δύσκολο μάθημα για να το διδάξεις... Συμφωνείς;;

    Όσο για τις εκπλήξεις τις ετοιμάζουμε αυτή τη περίοδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακη θα συμφωνησω οτι ειναι δυσκολο κομματι των μαθηματικων για να διδαξει καποιος συναδερφος.
    Παρολαυτα θα σου πω πως καθε καλοκαιρι επιλεγω να διαβαζω ενα βιβλιο με μαθηματικα "εκτος υλης".για φετος με περιμενει η συνδιαστικη του Καζαντζη,μετα του Πουλου κ αν προλαβω ισως κ του Κουτρα.
    Προσωπικα ο τομεας της στατιστικης κ των πιθανοητων με εξιταρουν πιο πολυ για τις καλοκαιρινες διακοπες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος