Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγωνίσματα στα ΕΠΑΛ σχ. έτος 2016 - 17

Νέα διαγωνίσματα από εκλεκτούς συναδέλφους για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2016 - 17.

1) Κεφάλαιο 1ο: Συναρτήσεις - Συνέχεια - Όρια (σε word)
Επιμέλεια: Τριάνταφυλλος Πλιάτσιος 
2) Κεφάλαιο 1ο: Συναρτήσεις - Συνέχεια - Όρια (σε pdf)

Επιμέλεια: Δημήτριος Ξενίδης

3) Κεφάλαιο 1ο - 2ο (σε word) του Τριαντάφυλλου Πλιάτσιου.



Σχόλια

  1. Στο διαγώνισμα του Ξενίδη στο Δ3 υπάρχει λάθος: Το όριο είναι όταν το x τείνει στο 4 και όχι στο 1. Ας σημειωθεί κι ας το δει και ο κ. Ξενίδης να το διορθώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διευκρίνιση: Το όριο β=... εννοώ, το πρώτο α=... είναι ΟΚ

      Διαγραφή
    2. Ο δαίμων της βιασύνης μου.... ευχαριστώ για την παρατήρηση. Στο εντυπο το είχα διορθώσει χειρόγραφα...έχει και ενα αι σε μια κατάληξη που βγάζει ματι. Όσο για το σχόλιο για την h νομίζω ότι είναι αρκετό αυτό που αναφέρεται σε απλοποιημένη μορφή.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης στο Δ4.β υπάρχει πρόβλημα με τον ορισμό της h,διότι στηρίζεται στην g και αυτή με τη σειρά της στην f. Καθώς η f δεν ορίζεται στα σημεία 1 και 4, το ίδιο ισχύει και για τις g και h, συνεπώς ο ορισμός της h δεν είναι σωστός... Το λάθος μπορεί να παρακαμφθεί αν ξεκαθαριστεί ότι η h ορίζεται χρησιμοποιώντας τον απλοποιημένο τύπο της g, αλλά χωρίς να ισχύουν οι όποιοι περιορισμοί για την g (ή κάτι αντίστοιχο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αρχείο του Δημήτρη Ξενίδη ανανεώθηκε οπότε τα παραπάνω σχόλια αναφέρονται στο παλαιό αρχείο. Το γράφω για να μην φαίνονται άστοχα τα σχόλια των συναδέλφων (και συγκεκριμένα του Θανάση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26