Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο μέλος στη lisari team!!!

Η lisari team υποδέχεται ένα νέο μέλος. 

Υποδεχόμαστε με χαρά τον Γιώργο Χασάπη από την Ρόδο! 
Τιμή μας να έχουμε στις επάλξεις ένα εξαίρετο μαθηματικό και ένα θαυμάσιο άνθρωπο!

Ένας μαθηματικός με πλούσιο βιογραφικό και υψηλό επίπεδο στις Πανεπιστημιακές ασκήσεις θα προσφέρει τα "φώτα" του! Όποιος διαβάσει το βιογραφικό του θα καταλάβει ότι ο Γιώργος δεν είναι ένας τυχαίος μαθηματικός που απλά έχει το χάρισμα στην επίλυση των ασκήσεων.

Εκτός από άριστος μαθηματικός είναι ένας εξαίρετος άνθρωπος, δεν ανήκει σε καμία από τις ομάδες - group μαθηματικών και διαθέτει αρκετή όρεξη και διάθεση. Η όρεξη και διάθεση είναι ένα κοινό γνώρισμα όλων των μελών της lisari team. Δεν τα γνωρίζουμε όλα, ίσως και ελάχιστα, αλλά έχουμε τη διάθεση και όρεξη να ανακαλύψουμε τα πάντα! Γι αυτό ενωνόμαστε, για να συνθέσουμε τις δυνάμεις μας, τις γνώσεις μας και να σας προσφέρουν υλικό υψηλότερων προδιαγραφών και απαιτήσεων σε όλα τα επίπεδα!

Βιογραφικό Γιώργου Χασάπη

Ο Γιώργος γεννήθηκε 19/2/1974 στις Η.Π.Α. Μετακομίζει με την οικογένειά του στην Ελλάδα σε ηλικία επτά ετών.


Σπουδάζει Μαθηματικά την περίοδο 1992-1996 στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Τη διετία 1996-1998 παρακολουθεί στο ίδιο τμήμα το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) με θέμα τη Συναρτησιακή Ανάλυση.

Οι σπουδές για τον Γιώργο μόλις ξεκίνησαν! Την περίοδο 2001-2008 επιστρέφει στις Η.Π.Α. για να εκπονήσει το Διδακτορικό του στο διακεκριμένο Πανεπιστήμιο Purdue της Indiana! Παράλληλα στο ίδιο Παν/μιο εργάζεται και ως Teaching Assistant!

Αν έχετε περιέργεια για το θέμα του διδακτορικού απλά θα σας αναφέρω ότι και ένας μαθηματικός είναι δύσκολο να το παρακολουθήσει! Το θέμα του διδακτορικού ήταν μια μελέτη του πυρήνα του Bergman πάνω σε επιφάνειες Riemann! Καταλάβατε τίποτα; Εγώ πάντως όχι!!

Τα μαθήματα που δίδαξε ο Γιώργος σε φοιτητές του Purdue ήταν απειροστικός λογισμός, άλγεβρα, γραμμική άλγεβρα, διαφορικές εξισώσεις κτλ. Αν τον ρωτήσετε έχει να πει πολλές ιστορίες για τις ικανότητες και το επίπεδο των μαθητών ή καθηγητών στα Μαθηματικά από τις διάφορες χώρες του κόσμου!


Ο Γιώργος επιστρέφει στην Ελλάδα το 2008 και διδάσκει πλέον σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Από το 2011 και μετά εργάζεται παράλληλα στον ξενοδοχειακό όμιλο του Ι. Χατζηλαζάρου στο νησί της Ρόδου. 

Το 2018 είναι το έτος που η lisari team υποδέχεται τον Γιώργο!

Σχόλια

  1. Εξαιρετική επιλογή.Συγχαρητήρια.Ο Γιώργος πέρασε πρώτος στο Μαθηματικό Ιωαννίνων την χρονιά που πέρασα και εγώ.Χαρισματικός μαθηματικός και πολύ καλό παιδί.Δεν ξέρω αν με θυμάται αλλά εγώ τον θυμήθηκα αμέσως.Καλοριζικος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάζαρε σε θυμάται! Να είσαι καλά! Οποιαδήποτε ιστορία με τον Γιώργο θα μας ενδιέφερε! Βλέπεις είναι πολύ ταπεινός και δεν θέλει να λέει τίποτα για τον εαυτό του!

      Διαγραφή
  2. kali arxi ston Giorgo!eimai sigouros oti i simvoli tou stin omada tha einai emfanis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικη Προσθηκη στην Ομαδα...Συγχαρητηρια
    ΥΓ. Ημασταν στα Γιαννενα την ιδια περιοδο...Ενδιαφερον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26