(νέο) Απαντήσεις: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Όταν ένα διαγώνισμα έχει την επιμέλεια 10 ενεργών και δραστήριων μαθηματικών blog - site, την προσοχή και τις ιδέες τουλάχιστον 10 μαθηματικών τότε δεν γίνεται να μην το προσέξεις!
Οι ιδέες και οι προτάσεις της ομάδας μας είναι υποκειμενικές, δεν είχαμε σκοπό να πιάσουμε τα θέματα των επικείμενων εξετάσεων. Πώς θα μπορούσε να γίνει άλλωστε; Από τη στιγμή που αναρτώνται στο lisari (πόσο μάλλον σε όλους τους ιστότοπους) η μοίρα τους είναι καταδικασμένη!
Σκοπό της ομάδα μας είναι να προτείνουμε ένα διαγώνισμα για την καλύτερη προετοιμασία του μαθητή. Φέτος, το διαγώνισμα είναι πιο σταθμισμένο σε σχέση με το περσινό. Είναι λογικό, αφού τα θέματα των Εξετάσεων μας ορίζουν κάθε χρονιά και τον πήχη δυσκολίας. Το 2018 τα θέματα κρίθηκαν λογικά, απλά, χωρίς ακρότητες και δυσκολίες. Καθόλου τεχνικά και στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου. Αυτό δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε και με αυτό το μπούσουλα κινηθήκαμε.
Ευχόμαστε να τα απολαύσετε!
1) blogs.sch.gr/pavtryfon/ επιμελητής: Παύλος Τρύφων
2) eisatopon.blogspot.gr/ επιμελητής: Σωκράτης Ρωμανίδης
3) lisari.blogspot.gr/ επιμελητής: Μάκης Χατζόπουλος
4) perikentro.blogspot.gr/ επιμελητής: Κώστας Κουτσοβασίλης
5) www.askisopolis.gr επιμελητής: Στέλιος Μιχαήλογλου - Δημήτρης Πατσιμάς
6) www.mathink.gr/ επιμελητής: Πάνος Γκριμπαβιώτης
7) askisiologio.gr/ επιμελητής: Βασίλης Μποζατζίδης
8) schooleasymaths.blogspot.gr/ επιμελητής: Ευριπίδης Θεμελής
9) http://thanasiskopadis.blogspot.com/ επιμελητής: Θανάση Κοπάδη
10) https://blogs.sch.gr/iordaniskos/ επιμελητής: Ιορδάνης Κόσογλου
Μπράβο στην παρέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικό διαγώνισμα!
Του χρόνου θα συμμετέχει και το http://maths4people.blogspot.com/ (Μαθηματικά για το τελευταίο θρανίο) στην παρέα!! Ευχαριστούμε Δημήτρη!!
ΔιαγραφήΕννοείται!
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια σε όλους τους Μαθηματικούς που εργάστηκαν για να κατασκευαστεί αυτό διαγώνισμα .
ΔιαγραφήΝα σαι καλά Σταύρο για τα καλά σου λόγια!!
ΔιαγραφήΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήKali evdomada!
ΑπάντησηΔιαγραφήOraies idees,k diavathmismeni diskolia.
Sigxaritiria se oles-ous sas!
ειστε σιγουροι αν βαλατε σωστους αριθμους γιατι δεμ μου βγαινει καλη η δευτερη εφαποτομενη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σημαίνει καλοί αριθμοί; Αυτό μου το λένε και οι μαθητές μου όταν δεν βγαίνει ακέραιος ο αριθμός! Με αυτή τη λογική ΔΕΝ βγαίνει καλά η δεύτερη εφαπτομένη
ΔιαγραφήΔυνατά θέματα! Για το Γ4 έχουμε καμιά ιδέα; Τρεις μαθηματικοί προσπαθούμε σε συνεργασία και δεν βγαίνει. Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος μαθητής να λύσει αυτά τα θέματα σε 3 ώρες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Νίκο! Δεν είχαμε τη θέληση να βάλουμε κάτι τόσο δύσκολο για να αποτρέψουμε τους καθηγητές πόσο μάλλον τους μαθητές. Όντως το Γ4 είναι το πιο απαιτητικό ερώτημα κατά τη γνώμη μου στο διαγώνισμα. Αλλά δεν θέλω να επηρεάσω γιατί κάθε θέμα ταιριάζει σε διαφορετικό κοινό και δυσκολεύει ένα άλλο κοινό.
ΔιαγραφήΌσο για την υπόδειξη την έδωσε παρακάτω πολύ εύστοχα ο Φάνης!
Καλημέρα. Διαιρώ με e ^ 7x και μετά χρησιμοποιώ την f. Φάνης Γκλίστης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το δ3 υπάρχει κατι πιο γρήγορο από το βρίσκω αρχική μετά θέτω (τριγωνομετρία) μετά κατά παράγοντες ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι Κώστα, αυτή είναι η λύση
ΔιαγραφήΜαθητης Γ λυκειου εδω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε τρεις ωρες ''καταφερα'' να τα λυσω ολα εκτος απο το Δ3 το οποιο με δυσκολεψε ιδιαιτερα και δεν το καταφερα. Αυτη ειναι λογικη επιδοση μαθητη η πρεπει να ανυσυχησω;
Συγχαρητήρια!! Καταπληκτική επίδοση! Μόλις είδα το Δ3 και εγώ πήγα διαφορετικά (θέσιμο κτλ.), δεν είναι απλό ερώτημα...
Διαγραφήκαι εγω προσπαθησα να θεσω κατι γιατι μονο ετσι θα γινοταν απλουστερο το ολοκληρωμα. αλλα τι να θεσουμε ομως; Μεσα στα δεκα λεπτα που μου ειχαν απομεινει δεν μπορουσα να σκεφτω κατι. Οσο για την παραγοντικη.... αν δοκιμασεις ετσι οπως ειναι γινεται ο κακος χαμος απο πραξεις και δεν εχει νοημα.
ΔιαγραφήΠολλοί θέτουν την εφx = u κτλ αλλά δεν οδηγεί πουθενά
Διαγραφήσυγχαρητήρια σε όλους για το πολύ ωραίο διαγώνισμα . καλή δύναμη σε όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου χρόνου θα είναι μαζί μας και το blog http://papageorgiouxristoforos.blogspot.com/
ΔιαγραφήΟκ Χριστόφορε;;
ναι φίλε θα μπω και εγώ σε αυτή την προσπάθεια , έχω να προτείνω αν έχουν χρόνο και οι άλλοι οι συνάδελφοι να κάνουμε κάτι και για τα παιδιά του ΕΠΑ.Λ που πολλές φορές τους ξεχνάμε.
ΔιαγραφήΧριστόφορε κανέναν δεν ξεχνάμε! Απλά η προσπάθεια ξεκίνησε πιλοτικά! Όποιος δείξει ενδιαφέρον θα προστίθεται στη λίστα των μαθημάτων και το blog που θα συμμετέχουν.
ΔιαγραφήCount me in!
ΔιαγραφήExo Fetos defteri sinexomeni xronia mathites epal.opote eimai sto klima gia to epipedo tin thematon sta epal
Συγχαρητήρια ! Πολύ καλό! λύσεις θα δημοσιευθούν ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε πολύ! Κυριακή αναρτώνται οι λύσεις από όλα τα site.
ΔιαγραφήΣτο δ4 μπορεί να γίνει horner και να δείξεις στην 4x^3 - 4x +1 οτι έχει 2 ρίζες στο (0,1) με το ελάχιστο στο ριζα3/3
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά! Το θεωρήσαμε πιο απαιτητικό και δεν το ζητήσαμε. Αν κάποιος θέλει μπορεί να το δώσει έτσι στους μαθητές του.
ΔιαγραφήΠολύ καλό διαγώνισμα με καλό επίπεδο δυσκολίας και σωστή διαβάθμιση των θεμάτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία μικρή παρατήρηση: Θα έπρεπε να αναφερθεί στο Γ θέμα πως οι συναρτήσεις f και g είναι παραγωγίσιμες (περισσότερο η g βασικά).
Και κάτι τελευταίο για το Γ2-β: Είναι λανθασμένος συλλογισμός να θεωρήσουμε πως επειδή η f είναι γν. αύξουσα τα κοινά σημεία της f με την αντίστροφή της, εάν υπάρχουν, βρίσκονται στην ευθεία y=x οπότε και να επιλύσουμε την εξίσωση f(x)=x;
Γεια σου Γιάννη! Σε ευχαριστούμε!
ΔιαγραφήΠάμε στα σχόλια!
1) Δεν χρειάζεται να δίνεται ότι οι συναρτήσεις f,g είναι παραγωγίσιμες, προκύπτει από τις σχέσεις που δίνονται και ισχύουν για κάθε xεR. Για να δίνονται άρα σημαίνει ότι είναι παραγωγίσιμες. Άρα δεν είναι απαραίτητο. Όχι αν δινόταν θα ήταν λάθος ή κακό.
2) Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η πρόταση απλά θέλει απόδειξη αφού δεν υπάρχει στο σχολικό βιβλίο. Αν και κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη με αυτόν τον τρόπο.