Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To πρώτο δείγμα από τα Βαθμολογικά Κέντρα (Β.Κ) για τα Μαθηματικά (νέου τύπου)


Μιας και ολοκληρώθηκαν οι εξετάσεις για τους περισσότερους μαθητές μπορούμε να αναρτήσουμε το πρώτο δείγμα που έχουν επεξεργαστεί κάποια Βαθμολογικά Κέντρα.

Το δείγμα που λαμβάνουμε είναι και από τις δύο Κατευθύνσεις Προσανατολισμού (Θετικής και Οικονομίας). Τα ποσοστά που ακούγονται κάτω από την βάση για τους μαθητές Οικονομίας και Πληροφορικής πολύ φοβάμαι ότι θα επαληθευτούν. 

Όλο το ενδιαφέρον βρίσκεται αν τελικά οι μαθητές πήγαν καλύτερα ή χειρότερα από πέρυσι. Αν τελικά η καραντίνα τους επηρέασε. Αν τελικά τα θέματα ήταν εύκολα, μέτρια ή δύσκολα! 

Αν επιθυμείτε τα Στατιστικά ανά κατεύθυνση πατήστε εδώ.

Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε και την διάθεση για προσφορά πληροφοριών προς όλους. Αρκετοί συντονιστές των Β.Κ κάνουν εκπληκτικό έργο και πρέπει κάποια στιγμή να τους μνημονεύσουμε.

Το αρχείο (η εικόνα για την ακρίβεια) θα ενημερώνεται συνεχώς. 

Ο λόγος σε σας! 

Σχόλια

  1. Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!! Είσαι πάντα διπλαας να μας πληροφορείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ Μακη!! Αναλυτικοτατος όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χωρίς να θέλω να τα ισοπεδώσω όλα,τα θέματα με εξέπληξαν θετικά μετά από πολλά χρόνια , αλλά
    όποια και να ήταν τα θέματα τα ίδια αποτελέσματα θα είχαμε.Απεικονίζουν το επίπεδο της εκπαίδευσης στο οποίο βρισκόμαστε.... Δείτε , με μια ανοχή , όλα τα στατιστικά των τελευταίων χρόνων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ περιμένω όταν θα ανακοινωθούν οι επίσημες βαθμολογίες μια εξίσωση των ποσοστών με τα περσινά ποσοστά και άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ διαβασμένων και αδιάφορων μαθητών.

    Απλά το ποσοστό των μαθητών που έγραψαν κάτω από τη βάση, κυρίως για τους μαθητές Οικονομίας - Πληροφορικής μπορεί να είναι μεγαλύτερο από το περσινό ποσοστό! Και θα είναι απίστευτο, διότι το θέμα Α των εξετάσεων 2019 ήταν αρκετά απαιτητικό (αλλά λιγότερα απαιτητικά τα επόμενα θέματα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλους. Άλλη μια φορά το lisari πρωτοπορεί και μας ενημερώνει άμεσα και με αναλυτικό τρόπο. Ευχαριστούμε και πάλι Μάκη. Νομίζω ότι αν δεν αλλάξει ριζικά η μαθηματική εκπαίδευση στην Ελλάδα τέτοια αποτελέσματα θα βλέπουμε συνέχεια ανεξαρτήτως δυσκολίας θεματων. Και λέγοντας ριζικά εννοώ από το δημοτικό μέχρι και την Γ Λυκείου. Πρέπει να καθήσουν όλοι σε ένα τραπέζι και πέρα από κομματικές και ιδεολογικές αγκυλώσεις να δούμε το σύνολο της εκπαίδευσης γενικότερα και της μαθηματικής εκπαίδευσης ειδικότερα, και να βρούμε εκείνο τους τρόπους με τους οποίους θα κάνουμε τα παιδιά να αγαπήσουν τα Μαθηματικά και την εκπαίδευση γενικότερα. Δική μου εντύπωση είναι ή μήπως κάθε πέρσι και καλύτερα!!! Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν τους βάλουμε διαγώνισμα στο instagram στο story, στο facebook θα γράψουν 100/100
    Αφού όλη μέρα είναι μπροστά από την οθόνη ενός κινητού, τι δεν καταλαβαίνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα σε όλους,

    Μήπως έχουμε στατιστικά ανά κατεύθυνση ;

    Επίσης, πέρυσι, με ευκολότερα θέματα, το 30% των υποψηφίων Θετικής και το 50% των υποψηφίων Τεχνολογικής έγραψε 0-5 στα 20. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι ο ένας στους τρεις εξεταζόμενους Θετικής και ο ένας στους δύο Τεχνολογικής έδωσε ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ή αντίστοιχο επίπεδο απαντήσεων. Επίσης, η διδασκόμενη ύλη στην Θετική και Τεχνολογική είναι πολύ λιγότερη από την μισή της πρώην Δ' Δέσμης.

    Τα τελευταία χρόνια, από τους πρωτοετείς σε Πολυτεχνεία και Φυσικομαθηματικές, τουλάχιστον τα 2/3 χρειάζονται τουλάχιστον ένα εντατικό εξάμηνο προετοιμασία για να μπουν να παρακολουθήσουν (σχετικά αξιοπρεπώς) μάθημα 1ου εξαμήνου στα Μαθηματικά (και όχι μόνο).

    Φέτος τι θα συμβεί;

    Δεν είναι στραβός ο γιαλός (ηλίθιοι και τεμπέληδες μαθητές και εκπαιδευτικοί). Το πλοίο στραβά αρμενίζει και οι λόγοι είναι γνωστοί.

    Η δημόσια εκπαίδευση πρέπει να διαλυθεί και να απαξιωθεί πλήρως ώστε να έρθει μετά βαϊων και κλάδων η - κακώς νοούμενη - ιδιωτική, η άθλια κερδοσκοπική ιδιωτική των "κολλεγίων" της πλάκας και των ΙΕΚ τύπου σκοϊλ ελικίκου (που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την ιδιωτική εκπαίδευση άλλων χωρών, ούτε ουσιαστικά ούτε νομικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκτιμώ ότι τα φετινά αποτελέσματα στα Μαθηματικά θα είναι κοντά στα περσινά επίπεδα. Έκανα μια πολύ σύντομη σύγκριση των δυσκολιών των δύο διαγωνισμάτων και θεωρώ ότι οι βαθμολογίες που ήταν πέρσι στο 0-5 θα είναι φέτος λίγο καλύτερες, στην κλάση 5-10. Μάλλον λιγότερες θα είναι όμως στο 15-20. Πάμε δηλαδή σε μία κατανομή που κάπως θα πλησιάζει συγκριτικά με άλλες χρονιές προς την (αλλά θα απέχει αρκετά από το να είναι) κανονική. (Όποιος θέλει, έχω γράψει λίγο πιο αναλυτικά στη σελίδα του 10 του παρακάτω pdf: https://www.dropbox.com/s/idxkmzlc3ffz3af/%CE%98%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%20-%20%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20-%20%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1%202020%20-%20orizontes.pdf?dl=0)
    Αυτά βέβαια, είναι εκτιμήσεις. Μένει να δούμε τα επίσημα αποτελέσματα.

    Τώρα στο δια ταύτα.
    Θεωρώ ότι σαν μαθηματική κοινότητα κάναμε λάθη τα τελευταία χρόνια και βιώνουμε τις συνέπειες αυτών των λαθών.
    Προφανώς και τα θέματα αυτά δεν είναι για να γράφει τα 60% κάτω από τη βάση.
    Όταν όμως η επιτροπή επέλεγε να βάλει τέρατα και σημεία για πολλά χρόνια στις εξετάσεις με αποκορύφωμα το Β3 του 2013, όταν η ΟΕΦΕ για να υπερκαλύψει τις απαιτήσεις των εξετάσεων ζητούσε ακόμη χειρότερα θέματα από τα παιδιά και εμείς οι καθηγητές ή τουλάχιστον οι περισσότεροι από εμάς ζητάμε την υπολεπτομέρεια της υπολεπτομέρειας δημιουργούμε ένα κλίμα ότι τα Μαθηματικά απευθύνονται σε... μικρούς Einstein και Gauss.
    Από την άλλη υπάρχουν μαθήματα που το 30-50% έγραφε για πολλά χρόνια από 18-20 !!! (ΑΟΘ, Πληροφορική, Χημεία και σε λίγες περιπτώσεις και Φυσική)
    Όλα αυτά δημιουργησαν απέχθεια των παιδιών στα Μαθηματικά και στροφή προς τα άλλα Μαθήματα.
    Ευτυχώς τα τελευταία 2 χρόνια πάει να αλλάξει αυτό.
    Μένει να δούμε αν προλαβαίνουμε να μαζέψουμε ό,τι μαζεύεται.

    Καλή ξεκούραση σε όλους και καλά αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά αποτελέσματα σε ολους και πάμε για ενα νεο ξεκινημα τον σεπτεμβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πληροφόρηση ως τώρα. Από την εικόνα των 4000+ γραπτών αυτό που προκύπτει είναι ότι θα έχουμε μάλλον εικόνα πολύ κοντινή στην περσινή (αν βέβαια μιλάμε για ισομοιρασμένα περίπου γραπτά θετικών-οικονομικών) και ελαφρά καλύτερη.

    Συγκρίνοντας με τα αντίστοιχα περσινά, βλέπω διαφορές στην κλάση 5-10 (πέρσι είχαμε 21%, φέτος 17%) και στην 14-20 (πέρσι 20%, φέτος 24%). Τα υπόλοιπα είναι στα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάκη καλημέρα, στο διό μου βαθμολογικό επί δείγματος 700 γραπτών η εικόνα είναι ελαφρά καλύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μήπως υπάρχει κάτι ανάλογο για τα επαλ;Όπου έχω κοιτάξει δεν βρίσκω κάτι,ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26