Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περίπου οι μισές θέσεις των μαθηματικών σχολών έμεινα αδιάθετες (κενές)!

 

Από τις 1.308 που είναι οι θέσεις των μαθηματικών σχολών καλύφθηκαν μόνο οι 721! Δηλαδή το 44,8% των θέσεων έμειναν αδιάθετες! 

Ένα φαινόμενο που το συναντάμε από τότε που καθιερώθηκε η Ε.Β.Ε.. 

Ιδίως το φαινόμενο του Μαθηματικού Σάμου είναι απογοητευτικό! Από τις 145 θέσεις καλύφθηκαν μόνο οι 14! 

Λανθασμένα; 

Όχι φυσικά! Τι να κάνουμε έναν υποψήφιο να εισέρχεται σε μια μαθηματική σχολή με βαθμό στα μαθηματικά κάτω από 3; 

Άρα;

Πρέπει να μειωθούν οι θέσεις των εισακτέων στις μαθηματικές σχολές. Απλό! Όπως γίνονται και στις Ιατρικές σχολές. 

Σχόλια

  1. Καλησπέρα.
    Με εξέπληξε (Αρνητικά) το σχολιο που έκανες για τις βάσεις και τους εισακτεους των Μαθηματικών σχολών.
    Μάλλον δεν έχεις μελετήσει αρκετά το τι σημαίνει ΕΒΕ (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής) και πως λειτουργεί τελικά.
    Μάκη η ΕΒΕ δεν πετάει έξω από τα Πανεπιστήμια μόνο όσους γράφουν 3 ή 4 ( και οι οποίοι στη μεγάλη τους πλειοψηφία δεν ενδιαφέρονται και ούτε θα πήγαιναν καν στις σχολές αυτές..) ΑΛΛΑ και πάρα πολλά παιδιά με εως και 14000 μόρια (!!!)
    Δεν πιστεύω να θεωρείς ότι παιδί που συγκεντρώνει 14000 μόρια, στη θετική (!) μάλιστα κατεύθυνση δεν μπορεί να σπουδάσει ή τουλάχιστον - βρε αδερφέ - να του δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσει.
    Μάκη, παιδί που γράφει 14000 μόρια δεν παιρναει στο Μαθηματικό Αθήνας, το οποίο μένει με κενές θέσεις...!!! . Το γνωρίζεις αυτό..??
    Βεβαίως περνάει στο Μαθηματικό Πάτρας ή Ιωαννίνων αλλά πως είναι δεδομένο Μάκη ότι οι γονείς του έχουν να διαθέσουν 1000 ευρώ το μήνα για να σπουδάσει..??? ( .. και με δεδομένο πάντα ότι υπάρχουν θέσεις στη Πόλη του...)
    Η ΕΒΕ έχει κατά τη γνώμη μου μια και μόνο στόχευση. Την ενίσχυση με πελατεία ιδιωτικών κολλεγίων και Πανεπιστημίων και ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..
    Βεβαίως είναι δικαίωμα του καθενός να μην θέλει να ""ασχοληθεί με τη πολιτική "".. Δυστυχώς όμως η "πολιτική" ασχολείται συνεχώς μαζί του και μαζί μας.

    Γιώργος Καρτελιάς (ΠΕ03 1ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου)

    ΥΓ (υπόθεση εργασίας..). Φανταστείτε μια "μαγική" χρονιά να εμφανιστεί μια φουρνιά μαθητών που να έγραφαν όλοι πάνω από 17-18.. Αντιλαμβάνεστε ότι σχεδόν οι μισοί από αυτούς θα έμεναν εκτός Πανεπιστημίου (..!!!..) διότι η περιβόητη ΕΒΕ (..που βγαίνει από το μέσο όρο των γραπτών..) θα διαμορφωνόταν πολύ ψηλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1 διαγώνισμα Προσομοίωσης Μαθηματικών Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση

 Δείτε ένα υποψήφιο διαγώνισμα προσομοίωσης μαθηματικών στη Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση συναρτήσεων.  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.  Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος Υποδιευθυντής στο Βαρβάκειο Πρότυπο Λύκειο

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...