Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περίπου οι μισές θέσεις των μαθηματικών σχολών έμεινα αδιάθετες (κενές)!

 

Από τις 1.308 που είναι οι θέσεις των μαθηματικών σχολών καλύφθηκαν μόνο οι 721! Δηλαδή το 44,8% των θέσεων έμειναν αδιάθετες! 

Ένα φαινόμενο που το συναντάμε από τότε που καθιερώθηκε η Ε.Β.Ε.. 

Ιδίως το φαινόμενο του Μαθηματικού Σάμου είναι απογοητευτικό! Από τις 145 θέσεις καλύφθηκαν μόνο οι 14! 

Λανθασμένα; 

Όχι φυσικά! Τι να κάνουμε έναν υποψήφιο να εισέρχεται σε μια μαθηματική σχολή με βαθμό στα μαθηματικά κάτω από 3; 

Άρα;

Πρέπει να μειωθούν οι θέσεις των εισακτέων στις μαθηματικές σχολές. Απλό! Όπως γίνονται και στις Ιατρικές σχολές. 

Σχόλια

  1. Καλησπέρα.
    Με εξέπληξε (Αρνητικά) το σχολιο που έκανες για τις βάσεις και τους εισακτεους των Μαθηματικών σχολών.
    Μάλλον δεν έχεις μελετήσει αρκετά το τι σημαίνει ΕΒΕ (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής) και πως λειτουργεί τελικά.
    Μάκη η ΕΒΕ δεν πετάει έξω από τα Πανεπιστήμια μόνο όσους γράφουν 3 ή 4 ( και οι οποίοι στη μεγάλη τους πλειοψηφία δεν ενδιαφέρονται και ούτε θα πήγαιναν καν στις σχολές αυτές..) ΑΛΛΑ και πάρα πολλά παιδιά με εως και 14000 μόρια (!!!)
    Δεν πιστεύω να θεωρείς ότι παιδί που συγκεντρώνει 14000 μόρια, στη θετική (!) μάλιστα κατεύθυνση δεν μπορεί να σπουδάσει ή τουλάχιστον - βρε αδερφέ - να του δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσει.
    Μάκη, παιδί που γράφει 14000 μόρια δεν παιρναει στο Μαθηματικό Αθήνας, το οποίο μένει με κενές θέσεις...!!! . Το γνωρίζεις αυτό..??
    Βεβαίως περνάει στο Μαθηματικό Πάτρας ή Ιωαννίνων αλλά πως είναι δεδομένο Μάκη ότι οι γονείς του έχουν να διαθέσουν 1000 ευρώ το μήνα για να σπουδάσει..??? ( .. και με δεδομένο πάντα ότι υπάρχουν θέσεις στη Πόλη του...)
    Η ΕΒΕ έχει κατά τη γνώμη μου μια και μόνο στόχευση. Την ενίσχυση με πελατεία ιδιωτικών κολλεγίων και Πανεπιστημίων και ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..
    Βεβαίως είναι δικαίωμα του καθενός να μην θέλει να ""ασχοληθεί με τη πολιτική "".. Δυστυχώς όμως η "πολιτική" ασχολείται συνεχώς μαζί του και μαζί μας.

    Γιώργος Καρτελιάς (ΠΕ03 1ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου)

    ΥΓ (υπόθεση εργασίας..). Φανταστείτε μια "μαγική" χρονιά να εμφανιστεί μια φουρνιά μαθητών που να έγραφαν όλοι πάνω από 17-18.. Αντιλαμβάνεστε ότι σχεδόν οι μισοί από αυτούς θα έμεναν εκτός Πανεπιστημίου (..!!!..) διότι η περιβόητη ΕΒΕ (..που βγαίνει από το μέσο όρο των γραπτών..) θα διαμορφωνόταν πολύ ψηλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Επαναληπτικό διαγώνισμα + απαντήσεις στην τριγωνομετρία (Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα)

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα σχολεία έχουν ολοκληρώσει το Κεφάλαιο 3ο: Τριγωνομετρία στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου και βρίσκονται στην αρχή των πολυωνύμων.  Ο μοναδικός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος από το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (2 ωρών) + απαντήσεις στο κεφάλαιο της τριγωνομετρίας για τους μαθητές της Β Λυκείου. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις Σημείωση : Μερικά ερωτήματα ta εμπνεύστηκα από παλαιά διαγωνίσματα του lisari.blogspot.com

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...