Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Ήρθε η στιγμή...

Για απευθείας αποθήκευση της φωτογραφίας πατήστε εδώ!

Η Ε.Μ.Ε γράφει την ιστορία της: Η πρόσφατη 30ετία (1988-2018)

Είναι η πρώτη φορά που μια επιστημονική ένωση γράφει την 100ετή ιστορία της  και μάλιστα ως δράση από/και για τα μέλη της και στην υπηρεσία των μελών της  των Αγγελικής Χ. Χρονοπούλου, Αθανάσιου Μαλαφέκα, Μαρίας Γεωργούδη. Η 2 η αυτή ανακοίνωση–πρόσκληση  [1] απευθύνεται στην επιστημονική κοινότητα, τη μαθηματική –και όχι μόνο, για να ενημερώσει για το εγχείρημα της συγγραφής της «ιστορίας από τα κάτω» που επικεντρώνεται στο πώς υποκείμενα -μέλη της ίδιας επιστημονικής ομάδας βιώνουν το επιστημονικό και το κοινωνικό γίγνεσθαι και συμμετέχουν με τη δράση τους στην ομάδα. Έτσι είναι η πρώτη φορά που μια επιστημονική ένωση, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, γράφει την 100ετή ιστορία της   και μάλιστα ως δράση από και για τα μέλη της και στην υπηρεσία των μελών της. Ως συγγραφική ομάδα του βιβλίου (Αγγελική Χ. Χρονοπούλου ως επιστημονική υπεύθυνη και Αθανάσιος Μαλαφέκας και Μαρία Γεωργούδη) επιδοθήκαμε στο τιτάνιο, όπως εξελίσσεται, έργο της συγκέντρωσης τω...

Πτώση των βάσεων σε όλες τις Μαθηματικές Σχολές

Για άλλο ένα έτος παρατηρούμε πτώση βάσεων σε όλες* τις Μαθηματικές Σχολές. Ας τα δούμε αναλυτικά τα μόρια των σχολών όπως τα συγκέντρωσε ο Γιάννης Ζαμπέλης από τη lisari team.  Για να δείτε το excel με όλες τις βάσεις + φίλτρα (για εσπερινά, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ κτλ)  πατήστε εδώ. * Εκτός από τη σχολή ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) που ανέβηκε κατά 70 μόρια (δείτε την δεύτερη εικόνα). Και σε μορφή excel Στην επόμενη φωτογραφία μπορούμε να δούμε τους βαθμούς του πρώτου και του τελευταίου για τις Μαθηματικές Σχολές. Μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα όπως υπάρχει μαθητής με 19.594 μόρια που επίλεξε το Μαθηματικό Αθήνας! Επίσης, μαθητής επιλέγει το τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών στο Ηράκλειο με 19.220 μόρια!! Τα σχόλια περιττεύουν!
Σας ευχαριστούμε για την προώθηση του Μαθηματικού site http://lisari.blogspot.gr Δεκτή κάθε ανάλογη ευφάνταστη δημιουργία!! Αν υπέπεσε στην αντίληψή σας μια σχετική προώθηση σας παρακαλούμε να την αναφέρετε!

Κριτική β΄ μέρος (μετά από τα αποτελέσματα και τα Στατιστικά των Εξετάσεων 2018)

(για την κριτική α΄ μέρος πατήστε εδώ: http://lisari.blogspot.com/2018/06/2018_15.html ) Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος Επειδή οι μεγάλες φιλίες δεν διαλύονται λόγω μιας διαφωνίας, ο Αρχιμήδης (Α) και ο Ευκλείδης (Ε) τα βρήκαν και κανόνισαν να πιούν ένα καφέ για να συζητήσουν τα αποτελέσματα των μαθηματικών 2018. Μια δεύτερη συζήτηση έχει ξεκινήσει και θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον να τους κρυφακούσουμε! Το παρόν κείμενο αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα, τα ονόματα και οι καταστάσεις είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ε: Αρχιμήδη είδες το VAR του Υπουργείου Παιδείας; Α: Ποιο VAR Ευκλείδη; Ε: Τα Στατιστικά που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας. Α: Α, ναι, τα είδα! Γιατί το λες VAR ; Ε: Αφού μου θυμίζει το σύστημα που έχει μπει στα γήπεδα ποδοσφαίρου (Video Assistant Referee) και δίνει τη δυνατότητα στο διαιτητή να ξανά δει σε επανάληψη την   αμφισβητούμενη φάση! Α: Καλό! ...

Στατιστικά Πανελλαδικών Εξετάσεων 2018

Με μια πρώτη ματιά εύκολα διακρίνουμε ότι τα ποσοστά των μαθηματικών κάτω από την βάση είναι ίδιοι ακριβώς με τα περσινά νούμερα! Δείτε τους πίνακες έτσι όπως τους επιμελήθηκε ο Γιάννης Ζαμπέλης από τη lisari team:

Θέματα εξετάσεων και απαντήσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια για το σχ. έτος 2018-2019

Πηγή:  http://depps.minedu.gov.gr/ Δείτε τη δοκιμασία εισαγωγής μαθητών στα Πρότυπα Γυμνάσια 2018 στο μάθημα των Μαθηματικών. Εκφωνήσεις  (κλειστού τύπου) - Εκφωνήσεις  (ανοικτού τύπου) -  Απαντήσεις Δείτε τη δοκιμασία εισαγωγής μαθητών στα Πρότυπα Λύκεια 2018 στο μάθημα των Μαθηματικών. Εκφωνήσεις  (κλειστού τύπου) -  Εκφωνήσεις  (ανοικτού τύπου)  Απαντήσεις  (Επιμέλεια: Σπύρος Καρδαμίτσης) Θέματα εξετάσεων και απαντήσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια για το σχ. έτος 2018-2019 from Μάκης Χατζόπουλος