Στηρίξτε το έργο μας!

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

Διαγωνίσματα προσομοίωσης Β - Γ Λυκείου από το Νίκο Σουρμπή

Δείτε τα διαγωνίσματα προσομοίωσης που έχει κατασκευάσει ο μαθηματικός Νίκος Σούρμπης από το Ίλιον για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ Λυκείου κατεύθυνσης.

Β΄ Λυκείου: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Γ΄ Λυκείου: Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Για την ανάρτηση με όλα τα τεστ - διαγωνίσματα 
για το σχολικό έτος 2018 - 19
από καθηγητές, σχολεία και Φροντιστήρια πατήστε εδώ



14 σχόλια:

  1. Το δεδομένο του Δ3 είναι απαραίτητο?γιατί βγαίνει η ανισότητα και χωρίς αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με το δεδομενο παιρνουμε οτι το ολοκληρωμα ειναι μικροτερο του 1 στο οποιο καταληγει η ανισωση



      Διαγραφή
    2. Το σύνολο τιμών της Φ είναι το [1,+οο) αν δεν κάνω λάθος άρα το ολοκλήρωμα της g δεν είναι μεγαλύτερο του 1;

      Διαγραφή
  2. Στο Δ4 κυρτοτητα και εφαπτομενη στο 2 , κατασκευαζω και ανισωση αλλα δεν μου βγαινει με τιποτα το ln16. Καποια υπόδειξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΘΕΛΕΙ ΘΜΤ ΣΤΟ Χ, Χ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΜΕΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΗ (Η ΚΥΡΤΟΤΗΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΟΧΙ ΣΤΟ 2)

      Διαγραφή
    2. όταν λ'ςσ θμτ εννοεις στο διάστημα (χ,χ^2) στηf?
      μπορεις να το εξηγησεις λιγο πιο αναλυτικα.

      Διαγραφή
  3. Στο Δ3 γίνεται να θέσω χ το ολοκληρωμα της g και να μελετήσω συνάρτηση h(x)=-xln(x+1) -1 με χ>1
    ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορούμε να έχουμε τις απαντήσεις στα Δ3, Δ4;
    Και σε εμένα το Δ3 βγαίνει χωρίς το δεδομένο της υπόθεσης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από ΘΜΤ έχεις f'(ξ)=(f(x^2)-f(x))/(x^2-x) , f' φθινουσα
    χ f'(χ)>f'(ξ)>f'(x2) -> f'(x)>(f(x2)-f(x))/(x2-x) -> f(x2)-f(x)<f'(x)(x2-x)
    ολοκληρώνω την τελευταία ανίσωση στο [2,3]. Στο δεξί μέλος κάνεις παραγοντική ολοκλήρωση με αρχική της f'. Κάνεις πράξεις, πας το ολοκλήρωμα που προκύπτει στο δεξί μέλος στο αριστερό, τα βάζεις όλα μέσα στο ολοκλήρωμα, κοινός παράγοντας το f(x) και τελειώεσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος