Δείτε αναλυτικά σε ένα πίνακα τις βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων 2021. Στον πίνακα αυτόν περιέχονται τα εξής:
- Βάσεις των μαθηματικών τμημάτων 2021 και 2020
- Εισακτέοι
- Κενές θέσεις
Για να δείτε όλα τα στατιστικά για όλες τις σχολές από το Υπουργείο Παιδείας πατήστε εδώ.
Συμπέρασμα
1) Η Ε.Β.Ε πέτυχε το σκοπό της στα μαθηματικά τμήματα. Να μην εισέρχονται φοιτητές με 3.125 μόρια, 3.925 μόρια, 5.675 μόρια και 6.250 μόρια.
2) Τώρα 1ο έτος με έξι εισακτέους δεν ξέρω πως μπορεί να λειτουργήσει ένα τμήμα...
3) Γενικά, είχαμε αύξηση των βάσεων, εκτός από Ιωάννινα και Πάτρα που είχαμε πτώση με αυτά τα θέματα! Ο λόγος; Ο μεγάλος αριθμός των εισακτέων σε αυτές τις σχολές.
4) Είχαμε άνοδο 6.583 μορίων σε μία σχολή! Στο Μαθηματικό Σάμου! Από 3.125 μόρια που ήταν πέρυσι (2020), φέτος (2021) ανέβηκε στις 9.708 μόρια! Ο λόγος; Μα φυσικά η Ε.Β.Ε. με αποτέλεσμα να εισαχθούν μόλις έξι μαθητές.
Νομίζω πως αν δεν αλλάξει κάτι με την εφαρμογή του διπλού μηχανογραφικού την επόμενη χρονιά, μάλλον τα 2 νέα τμήματα Λαμίας-Καστοριάς δεν θα μακροημερεύσουν. Επίσης, τα τμήματα Σάμου και εφαρμοσμένων Μαθ. Ηρακλείου οδεύουν προς αναστολή/συγχώνευση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό βέβαια είναι και καλό και κακό, αναλόγως την οπτική του καθενός. Έχουμε όμως ένα πρώτο δείκτη για το πού οδεύουν τα πράγματα.
Είναι επίσης εντυπωσιακό το ότι ένα από τα παραπάνω τμήματα π.χ. Πάτρας, έχει περισσότερους εισαχθέντες από 6 (!!!) τμήματα μαζί (Σάμου, Καστοριάς, Ηρακλείου, Ηρακλείου(εφ), Λαμίας, Θεσ/νίκης)
Διαγραφήθα τις γεμίσουν τις σχολές με το 2ο μηχανογραφικό του Σεπτεμβρίου αλλιώς θα τους φάνε ζωντανους τους κυβερνώντες όσοι νοικιάζουν σπίτια σε φοιτητές. Για πείτε μου, πως θα ζήσει αυτός που όσα χρήματα αποταμίευε έφτιαξε 3 γκαρσονιέρες στην Σάμο για τους φοιτητές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι επιχείρημα αυτό, αγαπητέ. Αυτός που έφτιαχνε γκαροσονιέρες, έκανε επένδυση και κάθε επένδυση έχει ρίσκο. Καμία κυβέρνηση δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο για αιώνια ύπαρξη ΑΕΙ σε κάποια περιοχή. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο από αυτό που περιγράφεις.
ΔιαγραφήΗ ίδρυση δύο (Δ Υ Ο!!) νέων μαθηματικών τμημάτων επί γαβρογλου ήταν ολέθρια κίνηση. Η αναστολή πρέπει να ξεκινήσει από αυτά και μάλιστα χθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι ως χώρα-κυβέρνηση- υπουργείο δεν έχουμε κατορθώσει να δώσουμε επισήμως απάντηση στο εξής ερώτημα:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Γιατί σπουδάζουν τα παιδιά μας; Πρωτίστως για τη γνώση ή πρωτίστως για την επαγγελματική τους αποκατάσταση;"
Αν η απάντηση είναι η γνώση του εκάστοτε αντικειμένου, τότε δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα τα μαθηματικά τμήματα να είναι, όχι μόνο τα τωρινά σε αριθμό, αλλά... γιατί όχι και διπλάσια των τωρινών!!
Αν η απάντηση είναι η εύρεση επαγγέλματος, τότε ακόμη και τα μισά τμήματα των υπαρχόντων θα ήταν υπέρ αρκετά.
Δυστυχώς το θέμα που ανοίξατε είναι το γνωστό θέμα που ταλανίζει την παιδεία μας τα τελευταία 21 χρονια! Νέο σύστημα, νέες σχολές, νέες προοπτικές ΑΛΛΑ με αρκετές t_0 στιγμές στις οποίες η συναρτηση παρουσιάζει ασυνέχειες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει ενιαία πολιτικη(ανεξάρτητου κόμματος) η οποια να χαράσσεται και να ακολουθείται ευλαβικά!
Στις λίγες μέρες που έμειναν, σας προτείνω να διαβάσετε το «φυτώρια ευφυΐας»…
Στενοχωριέμαι που διαβάζω περιπτώσεις που πολύ εύκολα θα μπορούσαν να αναφεροβται στην χώρα μας. Στην χώρα του πολιτισμού, των γραμμάτων και των μεγάλων Μαθηματικών!
Κατά τη γνώμη μου η ελάχιστη βάση εισαγωγής είναι ένα σωστό μέτρο απλώς δεν εφαρμόσθηκε σωστά.Στο τομέα των οικονομικών θα έπρεπε να υπάρχει συντελεστής βαρύτητας 0.7 για τα μαθηματικά και 0.3 για την πληροφορική ενώ για την θετική κατέυθυνση 0.5 για τα μαθηματικά και 0.5 για τη φυσική ή αλλιώς 0.6 και 0.4.
ΑπάντησηΔιαγραφή