Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

6 εισακτέοι στις 305 θέσεις σε Μαθηματικό τμήμα! Οι βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων 2021

 Δείτε αναλυτικά σε ένα πίνακα τις βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων 2021. Στον πίνακα αυτόν περιέχονται τα εξής: 

- Βάσεις των μαθηματικών τμημάτων 2021 και 2020

- Εισακτέοι 

- Κενές θέσεις

Για να δείτε όλα τα στατιστικά για όλες τις σχολές από το Υπουργείο Παιδείας πατήστε εδώ.

Συμπέρασμα
1) Η Ε.Β.Ε πέτυχε το σκοπό της στα μαθηματικά τμήματα. Να μην εισέρχονται φοιτητές με 3.125 μόρια, 3.925 μόρια, 5.675 μόρια και 6.250 μόρια. 

2) Τώρα 1ο έτος με έξι εισακτέους δεν ξέρω πως μπορεί να λειτουργήσει ένα τμήμα... 


3) Γενικά, είχαμε αύξηση των βάσεων, εκτός από Ιωάννινα και Πάτρα που είχαμε πτώση με αυτά τα θέματα! Ο λόγος; Ο μεγάλος αριθμός των εισακτέων σε αυτές τις σχολές. 

4) Είχαμε άνοδο 6.583 μορίων σε μία σχολή! Στο Μαθηματικό Σάμου! Από 3.125 μόρια που ήταν πέρυσι (2020), φέτος (2021) ανέβηκε στις 9.708 μόρια! Ο λόγος; Μα φυσικά η Ε.Β.Ε. με αποτέλεσμα να εισαχθούν μόλις έξι μαθητές. 

Σχόλια

  1. Νομίζω πως αν δεν αλλάξει κάτι με την εφαρμογή του διπλού μηχανογραφικού την επόμενη χρονιά, μάλλον τα 2 νέα τμήματα Λαμίας-Καστοριάς δεν θα μακροημερεύσουν. Επίσης, τα τμήματα Σάμου και εφαρμοσμένων Μαθ. Ηρακλείου οδεύουν προς αναστολή/συγχώνευση.

    Αυτό βέβαια είναι και καλό και κακό, αναλόγως την οπτική του καθενός. Έχουμε όμως ένα πρώτο δείκτη για το πού οδεύουν τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επίσης εντυπωσιακό το ότι ένα από τα παραπάνω τμήματα π.χ. Πάτρας, έχει περισσότερους εισαχθέντες από 6 (!!!) τμήματα μαζί (Σάμου, Καστοριάς, Ηρακλείου, Ηρακλείου(εφ), Λαμίας, Θεσ/νίκης)

      Διαγραφή
  2. θα τις γεμίσουν τις σχολές με το 2ο μηχανογραφικό του Σεπτεμβρίου αλλιώς θα τους φάνε ζωντανους τους κυβερνώντες όσοι νοικιάζουν σπίτια σε φοιτητές. Για πείτε μου, πως θα ζήσει αυτός που όσα χρήματα αποταμίευε έφτιαξε 3 γκαρσονιέρες στην Σάμο για τους φοιτητές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι επιχείρημα αυτό, αγαπητέ. Αυτός που έφτιαχνε γκαροσονιέρες, έκανε επένδυση και κάθε επένδυση έχει ρίσκο. Καμία κυβέρνηση δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο για αιώνια ύπαρξη ΑΕΙ σε κάποια περιοχή. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο από αυτό που περιγράφεις.

      Διαγραφή
  3. Η ίδρυση δύο (Δ Υ Ο!!) νέων μαθηματικών τμημάτων επί γαβρογλου ήταν ολέθρια κίνηση. Η αναστολή πρέπει να ξεκινήσει από αυτά και μάλιστα χθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι ως χώρα-κυβέρνηση- υπουργείο δεν έχουμε κατορθώσει να δώσουμε επισήμως απάντηση στο εξής ερώτημα:
    "Γιατί σπουδάζουν τα παιδιά μας; Πρωτίστως για τη γνώση ή πρωτίστως για την επαγγελματική τους αποκατάσταση;"

    Αν η απάντηση είναι η γνώση του εκάστοτε αντικειμένου, τότε δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα τα μαθηματικά τμήματα να είναι, όχι μόνο τα τωρινά σε αριθμό, αλλά... γιατί όχι και διπλάσια των τωρινών!!
    Αν η απάντηση είναι η εύρεση επαγγέλματος, τότε ακόμη και τα μισά τμήματα των υπαρχόντων θα ήταν υπέρ αρκετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς το θέμα που ανοίξατε είναι το γνωστό θέμα που ταλανίζει την παιδεία μας τα τελευταία 21 χρονια! Νέο σύστημα, νέες σχολές, νέες προοπτικές ΑΛΛΑ με αρκετές t_0 στιγμές στις οποίες η συναρτηση παρουσιάζει ασυνέχειες!
    Δεν υπάρχει ενιαία πολιτικη(ανεξάρτητου κόμματος) η οποια να χαράσσεται και να ακολουθείται ευλαβικά!
    Στις λίγες μέρες που έμειναν, σας προτείνω να διαβάσετε το «φυτώρια ευφυΐας»…
    Στενοχωριέμαι που διαβάζω περιπτώσεις που πολύ εύκολα θα μπορούσαν να αναφεροβται στην χώρα μας. Στην χώρα του πολιτισμού, των γραμμάτων και των μεγάλων Μαθηματικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατά τη γνώμη μου η ελάχιστη βάση εισαγωγής είναι ένα σωστό μέτρο απλώς δεν εφαρμόσθηκε σωστά.Στο τομέα των οικονομικών θα έπρεπε να υπάρχει συντελεστής βαρύτητας 0.7 για τα μαθηματικά και 0.3 για την πληροφορική ενώ για την θετική κατέυθυνση 0.5 για τα μαθηματικά και 0.5 για τη φυσική ή αλλιώς 0.6 και 0.4.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1 διαγώνισμα Προσομοίωσης Μαθηματικών Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση

 Δείτε ένα υποψήφιο διαγώνισμα προσομοίωσης μαθηματικών στη Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση συναρτήσεων.  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.  Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος Υποδιευθυντής στο Βαρβάκειο Πρότυπο Λύκειο

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

86ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά «Ο ΘΑΛΗΣ», για το σχολικό έτος 2025-2026»

Φέτος, ο Πανελλήνιος Μαθητικός διαγωνισμός στα Μαθηματικά "Ο Θαλής" θα διεξαχθεί εντός σχολικών αιθουσών την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025 και ώρες 12:00-14:00, θα έχει διάρκεια δυο (2) ώρες και θα απαρτίζεται από τρία (3) θέματα πλήρους ανάπτυξης. Εξεταστικό κέντρο θα είναι όποιο σχολείο έχει ενδιαφερόμενους μαθητές, το οποίο θα πρέπει να διαθέσει ανάλογα με το πλήθος των μαθητών τις αντίστοιχες αίθουσες (χωρίς να είναι απαραίτητο να γίνει αναπροσαρμογή του ωρολογίου προγράμματος) και τους αντίστοιχους επιτηρητές. Διαβάστε το σημερινό έγγραφο που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας προς όλα τα σχολεία.